2017-05-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Du är lika jävla dum som MlmNeutral.... Släkt med varandra?

OneCoin-sfären är en enda stor familj så därmed kan man kanske säga att vi är släkt. Nu förstår jag inte riktigt hur du kan kalla mig dum bara för att jag har valt bort hatets perrong. Kan du inte vara så vänlig och försöka att förklara vad du inte förstår i videon, så skall jag ta mig tiden att ledsaga dig angående kryptovaluta.
Citera
2017-05-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammandraget
OneCoin-sfären är en enda stor familj så därmed kan man kanske säga att vi är släkt. Nu förstår jag inte riktigt hur du kan kalla mig dum bara för att jag har valt bort hatets perrong. Kan du inte vara så vänlig och försöka att förklara vad du inte förstår i videon, så skall jag ta mig tiden att ledsaga dig angående kryptovaluta.

Varför kan inte Onecoin visa sin Blockkedja som dom påstår sig ha?
(Den som visas för medlemmarna är redan motbevisad)

Varför får inte Onecoin ha ett enda bankkonto någonstans?
(Att leka "foliehatt" och säga att banker är rädda är inte ett svar)

Varför kan inte Onecoin acceptera Onecoin som betalmedel för sina arrangemang - speciellt när det skulle vara pissenkelt för Onecoin att lägga detta på deras hypade Dealshaker?
("Icke Neutral" har fortfarande inte kommit med ett ordentlig svar på detta)

Om Onecoin skall stiga från 9 Euro i Värde till 200 Euro i Värde - varför skall man då växla in dom mot något helt nytt och påhittat mumbo jumbo?

DU kan ju börja med detta - och eftersom "Icke Neutral" sa att "alla frågor skulle få svar" så undrar jag var dessa svar finns i videon.....
Citera
2017-05-30, 22:51
Medlem
Citat:
Underbart att lyssna på grabbarna! Visioner, framgång, entreprenörskap, intelligens, humor och livsglädje. Det verkar som om framgångståget fortsätter trots alla rykten om att det har spårat ut. Undrar vad mer hatarna behöver för att bi övertygade?
Haha....jag här kan vi snacka om framtids tro vilket saknas bland dönickarna som skriver i denna tråden.

Så bra att vi nu kan njuta av veckovisa webinarier där topparna kommer till tals med. Snacka om att dom gör allt för sina medlemmar. Dom är folk att folket, inga kostymnissar med blanka portföljer.
Onecoin är för vanliga människor, kan likställas med Ingvar Kamprad och IKEA.
Dr Ruja har födelsedag idag så ett stort GRATTIS till henne och jobba på.

OM Onecoin hade varit det sjunkande skeppet som alla skriker om, så skulle Juha med flera knappast gå ut offentligt med webinarier, utan gömt sig nånstans ute i Thailands vildmark.
Nä, Onecoin topparna har inget allt dölja och frukta. Bara autostrada nu mot Q" 2018.
Citera
2017-05-30, 23:08
Medlem
Citat:

Tycker att du ska gå igenom vad som var så bra i videon.

Ta och utveckla vad du menade med detta du skrev :
Citat:
Underbart att lyssna på grabbarna! Visioner, framgång, entreprenörskap, intelligens, humor och livsglädje.
Citera
2017-05-30, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Haha....jag här kan vi snacka om framtids tro vilket saknas bland dönickarna som skriver i denna tråden.

Så bra att vi nu kan njuta av veckovisa webinarier där topparna kommer till tals med. Snacka om att dom gör allt för sina medlemmar. Dom är folk att folket, inga kostymnissar med blanka portföljer.
Onecoin är för vanliga människor, kan likställas med Ingvar Kamprad och IKEA.

OM Onecoin hade varit det sjunkande skeppet som alla skriker om, så skulle Juha med flera knappast gå ut offentligt med webinarier, utan gömt sig nånstans ute i Thailands vildmark.
Nä, Onecoin topparna har inget allt dölja och frukta. Bara autostrada nu mot Q" 2018.

Finns inga ord att beskriva hur efterbliven du är.....

Jämföra Ikea med Onecoin. Herre Jesus.

Du skulle ju dessutom inte skriva här mer?
Citera
2017-05-31, 05:39
Medlem
Denna artikel summerar rätt bra vad Onecoin är: http://bitsonline.com/onecoin-biggest-scam-history/
Ursäkta om den har blivit postad tidigare.
Citera
2017-05-31, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Ja grattis Ruja!
Jag skickar en grillad kyckling.
Citera
2017-05-31, 22:40
Avstängd
Intressant artikel om bedrägerier inom crypto.
självklart berörs onecoin.

Även klappmongos kan ha nytta av att läsa den. Förklarar även varför man inte kan gömma sig bakom . -men jag säljer ju bara utbildningar för tusentals kr. polleterna ingår.

https://www.google.se/amp/s/www.theatlantic.com/amp/article/528624/#ampshare=https://www.theatlantic.com/technology/archive/2017/05/cryptocurrency-ponzi-schemes/528624/
Citera
2017-05-31, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Varför kan inte Onecoin visa sin Blockkedja som dom påstår sig ha?
(Den som visas för medlemmarna är redan motbevisad)

Varifrån har du informationen att man inte kan? Det verkar som att man inte väljer att göra det och vem är vi att ifrågasätta det hela? Jag känner inte igen någon blockkedja är motbevisad på ett seriöst sätt av en seriös aktör.

Citat:
Varför får inte Onecoin ha ett enda bankkonto någonstans?
(Att leka "foliehatt" och säga att banker är rädda är inte ett svar)

Hur vet du att man inte får ha ett bankonto någonstans i hela världen? Jag tror inte du har all information som behövs för att fälla ett sådant kategoriskt uttalande.

Citat:
Varför kan inte Onecoin acceptera Onecoin som betalmedel för sina arrangemang - speciellt när det skulle vara pissenkelt för Onecoin att lägga detta på deras hypade Dealshaker?
("Icke Neutral" har fortfarande inte kommit med ett ordentlig svar på detta)

Återigen så vet vi inte vad man kan göra och inte göra. Jag ser det som en hygienfråga till de som betalar och inte har OneCoin t.ex. nya personer. För dessa känns det skönt att kunna betala med samma valuta som alla andra på arrangemanget. Risken finns annars att man känner sig utanför en redan etablerad grupp.

Citat:
Om Onecoin skall stiga från 9 Euro i Värde till 200 Euro i Värde - varför skall man då växla in dom mot något helt nytt och påhittat mumbo jumbo?

Jag kan komma med hundratals anledningar. Låt det vara upp till var enskild individ att göra som dom vill och inte låta det bestämmas av hatargänget på perrongen i Hofors.

Citat:
DU kan ju börja med detta - och eftersom "Icke Neutral" sa att "alla frågor skulle få svar" så undrar jag var dessa svar finns i videon.....

Det handlar om kontext och att kunna läsa mellan raderna. Dina frågor är av typen - "Har du slutat sälja narkotika till småbarn, JA eller NEJ". Det krävs en viss nivå av frågeställaren för att man skall kunna ge ett bra svar.
Citera
2017-05-31, 23:47
Avstängd
Nu besvarade du ju inte någon av frågorna....

Klappmongo.
Citera
2017-06-01, 06:04
Medlem
Treo2s avatar
[quote=Sammandraget|60879373]Varifrån

JÖSSES. Har du sovit dom senaste månaderna.
Citera
2017-06-01, 06:15
Medlem
Treo2s avatar
[quote=Sammandraget|60879373]
Hur vet du att man inte får ha ett bankonto någonstans i hela världen? Jag tror inte du har all information som behövs för att fälla ett sådant kategoriskt uttalande.

Återigen så vet vi inte vad man kan göra och inte göra. Jag ser det som en hygienfråga till de som betalar och inte har OneCoin t.ex. nya personer. För dessa känns det skönt att kunna betala med samma valuta som alla andra på arrangemanget. Risken finns annars att man känner sig utanför en redan etablerad grupp.

HERREJÖSSES: Du menar
Lite som på IKEA menar du?. Om du står i cafékön kan du köpa en "Token" för 8Kr och få en God glass ur maskinen. Är man lat kan du istället betala 10:- direkt i maskinen.
KLART DETTA MÅSTE UNDVIKAS. En möjlighet måste bort.

Snart har du och MlmNeutral passerat alla gränser för hur korkade man får va.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in