Mannen,
Själv tjänade jag också strax över 20 000/mån på mitt första jobb (bodde dock hemma då

).
Men allt miserabelt kan faktiskt vändas åt andra hållet. Du är deprimerad för att du tycker att du har ett skitjobb som ger dig lite pengar. Så lite pengar att du känner att livet är meningslöst, för du tror att livet skulle bli bättre om du tjänade mer pengar, endast? Då är det nog tyvärr dags att tänka om. Brudar skiter väl fullständigt i vad du tjänar, såvida du inte glassar runt i stan i en Maybach cab. Träffar du vanligt folk på krogen/stan/cafe/internet så kan jag lova dig att 40 av hundra snarare bryr sig om hur du är som person. 50 av hundra kommer kolla på hur du ser ut som sin primära måttstock och endast runt 10% lär bry sig om det ekonomiska.
Så om det är brudar du vill ha, jobba på charmen och kroppen så ordnar det sig nog.
Tillbaka till det ekonomiska och jobbet.
Min tips till dig är att hitta ett jobb där du har roligt om dagarna, skit i vad det ger i lön. Om du har kul på jobbet och lär dig nya saker så är det helt ovärderligt.
Pengar i sig ger dig aldrig lycka (då pratar vi lön för knegarjobb, lyfter man miljoner/månad så är det ju en helt annan sak, då kan man faktiskt köpa lycka för pengar

). Ett meningsfullt jobb och en dräglig arbetsbelastning är så mycket mer värt.