2017-05-27, 23:10
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Du tror inte att vederbörande kan syfta på att kvinnor inte kan träna sig till fastare/större bröst?
Det kan man faktiskt. Om man som tjej går från helt otränad till att börja lyfta skrot så kan effekten bli rätt markant. Tänk på var man vanligen lägger implantat, det blir samma effekt om pectoralismusklerna växer.
Citera
2017-05-28, 01:11
Medlem
HerrSloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redgrey
Så mina chanser att få en happy ending är ganska goda, med andra ord? Bra att veta

Otrohet, trevligt, låter minsann som en härlig partner du.
Citera
2017-05-28, 07:27
Medlem
Redgreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSloth
Otrohet, trevligt, låter minsann som en härlig partner du.

Vi har ett öppet förhållande, men bra försök!
Citera
2017-05-28, 07:51
Bannlyst
Citat:
Vi har ett öppet förhållande, men bra försök!
Ta honom på kuken nästa gång och kolla vad du får för reaktion.
Citera
2017-05-28, 08:33
Medlem
Slottsgrytas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Så här får det inte gå till, han gör helt fel! Förstår inte varför han ska massera bröstmusklerna eftersom brösten mest består av fettvävnad. Det är ju därför det inte går att träna dem eftersom fettet sitter framför bröstmuskeln. Så vad han har med dessa att göra är helt obegripligt!
När man utbildas till massör så är de mycket noggranna med att vissa delar SKA täckas så att man inte ska behöva känna sig generad. Den här killen skulle jag aldrig mer gå till, tycker att han utnyttjar situationen!

Visst kan det kännas som en komplimang, men om han gör så med alla,om han får chansen, så är det inte lika roligt.

Haha! Är du tappad bakom en vagn?
Citera
2017-05-28, 09:09
Medlem
Tuvtramps avatar
Jag tror vi behöver lite bilder för att kunna avgöra huruvida Ts blir "objektifierad" eller ej?
Citera
2017-05-28, 10:35
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Så mina chanser att få en happy ending är ganska goda, med andra ord? Bra att veta

Låter nästan som att du skapat den här tråden för att få lättare att avgöra om tränaren verkligen är sexuellt attraherad av dig, än att du är missnöjd med att han tar dig på brösten/ ska se dem bara. Låter dock extremt oprofessionellt att inleda en sexuell relation med en patient under en yrkesutövning. Även om patienten är nöjd är det inte tillåtet att en person under sin yrkesutöving tar ett sånt steg med en patient. Borde få sitt yrkesleg indraget.
Citera
2017-05-28, 11:52
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
Jag går flera gånger i månaden på den lokala thaimassagen och trots att jag är kille och de som masserar mig alltid har varit tjejer, har det aldrig hänt något utöver massagen. Inte det minsta sexuella. Men det kanske är undantaget som bekräftar regeln, att alla thai-ställen är bordeller?

Du kan lätt testa hur det faktiskt ligger till.
Det är bara att du pekar nedåt nästa gång och håller upp några fingrar.
Senast redigerad av Xer0 2017-05-28 kl. 12:02.
Citera
2017-05-29, 20:11
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Du kan lätt testa hur det faktiskt ligger till.
Det är bara att du pekar nedåt nästa gång och håller upp några fingrar.

Tja, det kanske skulle funka. Nu är jag inte intresserad av ett äventyr, speciellt inte äventyr av det slaget som man får betala för. Det är inte min kopp te.
Citera
2017-05-29, 23:56
Medlem
AA-suiteds avatar
När ska du dit nästa gång? Hinta om sex och uppdatera flashback om hur det gick!
Citera
2017-05-30, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Att massera en kvinna med stora brösts bröstmuskler kan jag se är väldigt svårt. Men att det inte går att träna bröstmusklerna för att det är fett framför kan vara det dummaste jag någonsin hört.
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Du måste väl förstå att även kvinnor har bröstmuskulatur?!

Musculus pectoralis major och pectoralis minor existerar hos alla fullt funktionella människor.
Ni förstår väl själva att kommenteraren avser att själva bröstet i sig inte innehåller muskler, utan - precis som denne skriver - att musklerna sitter bakom fettet. Därav behöver inte hela brösten blottas för de kräver ingen massage, utan underliggande muskulatur är det som skulle vara relevant.

Anser ni att BH behöver tas av för att nå ned till muskellagret? Se även nedan bild (tecknad) för att åskådliggöra hur "långt bak" musklerna faktiskt sitter (edit: nummer 2 i bilden är m. pectoralis major):

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0f/Breast_anatomy_normal_scheme.png
Senast redigerad av Dunphy 2017-05-30 kl. 04:10.
Citera
2017-05-30, 10:45
Moderator
impieteers avatar
Kvinnlig nakenhet fungerar ju på det viset att det enbart är bröstvårtan med tillhörande vårtgård som är det nakna.

Det enklaste vore ju därför om alla kvinnor klistrade på sig ett professionellt bröstvårtsskydd eller två korslagda tejpbitar över vårtan så blir de fullt påklädda enligt våra sociala och kulturella normer.

Då går det utmärkt att massera ryggen och vända sig hit och dit utan att vare sig kläder är i vägen eller någon oanständigt blottas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in