Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-27, 08:58
  #1
Medlem
Redgreys avatar
Vid flera tillfällen har jag gått hos en massör som jag fått bra hjälp av, och som dessutom är både trevlig (och inte otrevlig att se på heller, hehe). Vid typ tredje besöket frågade han mig, när han skulle börja massera mina bröstmuskler etc om jag var okej med att ta av mig bh:n. Jag tänkte att om det är lättare för honom att komma åt så är väl det lugnt. Jag blev lite förvånad över att han inte draperade mig, men han gjorde ingenting olämpligt så jag tänkte inte mer på saken.
Vid följande besök hände samma sak, och därefter bad han mig ta av mig min bh redan i början av behandlingen. Vid det senaste besöket draperade han mina ben och min mage, och lämnade mina bröst bara - medan han arbetade på min nacke! Han var alltså inte ens i området kring mina bröst, men lät dem vara den enda nakna kroppsdelen.

Skulle ni säga att det var olämligt? Är det emot etiska riktlinger/lagar för massörer?
Citera
2017-05-27, 09:32
  #2
Medlem
Xer0s avatar
Haha, gick du på den lätta?

Om du skall masseras av en man så rekommenderar jag att du antingen är sexuellt intresserad av honom eller att du verifierar att han verkligen är bög eller kastrerad.

Det kommer aldrig att gå i längden annars.
Citera
2017-05-27, 09:36
  #3
Medlem
S.O.Stolps avatar
Nästa gång du går dit, om du nu ska gå dit igen, så har du på dig någon form av top eller sport-BH. Den tar du INTE av dig. Wtf liksom.
Citera
2017-05-27, 09:37
  #4
Medlem
Så här får det inte gå till, han gör helt fel! Förstår inte varför han ska massera bröstmusklerna eftersom brösten mest består av fettvävnad. Det är ju därför det inte går att träna dem eftersom fettet sitter framför bröstmuskeln. Så vad han har med dessa att göra är helt obegripligt!
När man utbildas till massör så är de mycket noggranna med att vissa delar SKA täckas så att man inte ska behöva känna sig generad. Den här killen skulle jag aldrig mer gå till, tycker att han utnyttjar situationen!

Visst kan det kännas som en komplimang, men om han gör så med alla,om han får chansen, så är det inte lika roligt.
__________________
Senast redigerad av sabrina56 2017-05-27 kl. 09:40.
Citera
2017-05-27, 09:37
  #5
Medlem
Redgreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Haha, gick du på den lätta?

Om du skall masseras av en man så rekommenderar jag att du antingen är sexuellt intresserad av honom eller att du verifierar att han verkligen är bög.

Jag har varit hos flera manliga massörer innan, jag har aldrig varit med om något "sexuellt" hos någon av dem. Men du håller alltså med om att denna snubbe antagligen uppskattade att få se mina bröst, även om han inte rörde dem eller så? (Jag har egentligen inte så mycket emot det med tanke på att han som sagt var är het, bara nyfiken på om jag tolkar situationen "rätt")
Citera
2017-05-27, 09:38
  #6
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Så här får det inte gå till, han gör helt fel! Förstår inte varför han ska massera bröstmusklerna eftersom brösten mest består av fettvävnad. Det är ju därför det inte går att träna dem eftersom fettet sitter framför bröstmuskeln. Så vad han har med dessa att göra är helt obegripligt!
När man utbildas till massör så är de mycket noggranna med att vissa delar SKA täckas så att man inte ska behöva känna sig generad. Den här killen skulle jag aldrig mer gå till, tycker att han utnyttjar situationen!

Du verkar inte förstå mycket.
Citera
2017-05-27, 09:40
  #7
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redgrey
Jag har varit hos flera manliga massörer innan, jag har aldrig varit med om något "sexuellt" hos någon av dem. Men du håller alltså med om att denna snubbe antagligen uppskattade att få se mina bröst, även om han inte rörde dem eller så? (Jag har egentligen inte så mycket emot det med tanke på att han som sagt var är het, bara nyfiken på om jag tolkar situationen "rätt")

Han failade. Gå till en kvinnlig massör i stället, vad är problemet?

Eller är det så att du är intresserad av "den sexuella spänningen"?

Du kan ju be din pojkvänn massera dig.
Citera
2017-05-27, 09:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Du verkar inte förstå mycket.

Jag förstår! Har jobbat på mammografin, så jag vet vad bröst består av.
Citera
2017-05-27, 09:44
  #9
Medlem
Som-Gjutens avatar
Så du tar av dig behån, och sen tycker du att det är olämpligt?

Det är du som gjorde valet att ta av din behå, skyll dig själv om du känner dig kränkt.


Tuttar är alltid trevligt att titta på
Citera
2017-05-27, 09:45
  #10
Medlem
Redgreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Han failade. Gå till en kvinnlig massör i stället, vad är problemet?

Eller är det så att du är intresserad av "den sexuella spänningen"?

Du kan ju be din pojkvänn massera dig.

Kvinnliga massörer har ofta inte lika starka nypor som männen, men ja, jag ska nog göra det.
Citera
2017-05-27, 09:47
  #11
Medlem
Redgreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-Gjuten
Så du tar av dig behån, och sen tycker du att det är olämpligt?

Det är du som gjorde valet att ta av din behå, skyll dig själv om du känner dig kränkt.


Tuttar är alltid trevligt att titta på

Haha, jag känner mig inte kränkt! Jag funderade bara på om andra också skulle ha uppfattat situationen likadant, eller inte. Det är ingen "big deal" imo.
Citera
2017-05-27, 10:01
  #12
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redgrey
Haha, jag känner mig inte kränkt! Jag funderade bara på om andra också skulle ha uppfattat situationen likadant, eller inte. Det är ingen "big deal" imo.

Okey bra

Men om du skulle känna dig obekväm med det så behåll behån på !
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback