2017-05-27, 16:20
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Så här får det inte gå till, han gör helt fel! Förstår inte varför han ska massera bröstmusklerna eftersom brösten mest består av fettvävnad. Det är ju därför det inte går att träna dem eftersom fettet sitter framför bröstmuskeln. Så vad han har med dessa att göra är helt obegripligt!
När man utbildas till massör så är de mycket noggranna med att vissa delar SKA täckas så att man inte ska behöva känna sig generad. Den här killen skulle jag aldrig mer gå till, tycker att han utnyttjar situationen!

Visst kan det kännas som en komplimang, men om han gör så med alla,om han får chansen, så är det inte lika roligt.

För att han vill se lite tuttar, inte så svårt att förstå haha.

ON: Nej det är inte normalt haha, men du verkar inte ha problem med det så kör på, han har redan sett dina tuttar så det är lika att fortsätta.
Citera
2017-05-27, 16:43
Medlem
Jag har jobbat som Massör.

Nej det är inte seriöst att lämna bara bröst medan man masserar nacken.

Han fattar att du gillar honom å testar hur långt han kan gå.

Du kanske är ett undantag för att han gillar dig, eller så är han en player som testar med alla snygga tjejer..
Citera
2017-05-27, 18:05
Medlem
Redgreys avatar
Så mina chanser att få en happy ending är ganska goda, med andra ord? Bra att veta
Citera
2017-05-27, 18:22
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Jag förstår! Har jobbat på mammografin, så jag vet vad bröst består av.

När du skriver att kvinnor inte kan träna bröst för att fettvävnad sitter framför muskulaturen så börjar man undra.
Citera
2017-05-27, 18:23
Medlem
NirvanAs avatar
Låter väldigt oprofessionellt, men all-things-massage kommer ju alltid ha en viss del sexuell spänning om det är två av olika kön, det är ofrånkomligt... så inte förvånad.
Citera
2017-05-27, 18:29
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
När du skriver att kvinnor inte kan träna bröst för att fettvävnad sitter framför muskulaturen så börjar man undra.

Du tror inte att vederbörande kan syfta på att kvinnor inte kan träna sig till fastare/större bröst?
Citera
2017-05-27, 18:36
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Du tror inte att vederbörande kan syfta på att kvinnor inte kan träna sig till fastare/större bröst?

Nej, eftersom brösten får sig ett minimalt lyft med en stabilare muskulatur bakom.
Citera
2017-05-27, 18:51
Medlem
Jellohs avatar
De flesta män över 14 kan förhålla sig helt neutralt till nakna kvinnor man stöter på i jobbet och jag tror det är önsketänkande från ts sida att massören skulle glo på hennes pattar för nöjes skull eftersom han är "het". Det är alltså hon som objektifierar en stackars kille som bara jobbar. Äckligt beteende. Men det är ok för hon är kvinna. Föreslår att hon utpressar till sig ligg, fri massage och några tusenlappar genom att hota anmäla honom för sexuella trakasserier.
Citera
2017-05-27, 19:19
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redgrey
Så mina chanser att få en happy ending är ganska goda, med andra ord? Bra att veta

Ja, det här lär sluta med att han masserar dig ÖVERALLT!
Citera
2017-05-27, 21:58
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redgrey

Ja. Nästa gång pekar du neråt och håller upp 3-5 fingrar(antalet hundringar du är beredd att betala). Brukar funka bra.

Om han masserar bra så kan han väl gott få se lite bröst? Ingen big deal med det. Massören är yrkesmannen. Jag tycker att du skall lita på hans omdöme. Själv är jag nästan alltid helnaken vid massage. Sen får massörskan skyla det hon vill. Man kommer inte åt annars.
Citera
2017-05-27, 22:32
Medlem
MoaLjungs avatar
Han kunde bara stoppat in händerna under, du hade inte behövt vara naken för den grejen.
Citera
2017-05-27, 23:02
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Skulle du låta din kille gå på regelbunden thaimassage? Tror du att "ingenting kommer att hända".

Jag går flera gånger i månaden på den lokala thaimassagen och trots att jag är kille och de som masserar mig alltid har varit tjejer, har det aldrig hänt något utöver massagen. Inte det minsta sexuella. Men det kanske är undantaget som bekräftar regeln, att alla thai-ställen är bordeller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in