2017-05-29, 21:42
Medlem
Sterios avatar
Har tagit tre st 8mg för ca en timme och en kvart sen,men känner fan inget alls, tror ja. Hur lång tid brukar de ta för peak?
Citera
2017-05-29, 21:52
Medlem
Sterios avatar
Bortse från mitt förra inlägg haha. Ja känner massor 😀👊😂😂😂💞
Citera
2017-05-29, 22:40
Medlem
Sterios avatar
boosta dock nu med 4 stess 10mg med ) vågar man låta en till 8mg från asken ?)
Citera
2017-05-30, 00:09
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
boosta dock nu med 4 stess 10mg med ) vågar man låta en till 8mg från asken ?)

Hehe, om du känner att du klarar av det, kör på.
Jag har som mest tryckt i mig 24-30MG ungefär av denna.

Eller blandat med öl, lr tramadol, men då har jag i stället käkat 12MG. Funkat fint för mig iaf. Men vissa är ju känsligare än andra. Finns dom här i tråden som verkar ha spårat ur lr varnat andra från o blanda med alkohol/opioider/opiater. Men för mig har det iaf funkat fint. Men sen har jag ju känt att det ska funka. Gå på din egen magkänsla, är du osäker så låt bli att ta mer, eller blanda.
Citera
2017-05-30, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr

Eller blandat med öl, lr tramadol, men då har jag i stället käkat 12MG. Funkat fint för mig iaf. Men vissa är ju känsligare än andra. Finns dom här i tråden som verkar ha spårat ur lr varnat andra från o blanda med alkohol/opioider/opiater. Men för mig har det iaf funkat fint. Men sen har jag ju känt att det ska funka. Gå på din egen magkänsla, är du osäker så låt bli att ta mer, eller blanda.

Drog i mig runt 9-10 eller 11 av TT's 10mg idag när posthelvetet inte levererade mina grejer, får hoppas på tur idag.

La mig i sängen runt 13 och vaknade några gånger, men först vid typ 23.30 så nu är jag ganska utvilad.

Men TT's 'r sådär alltså, sen tar det lång tid för dom att verka och det är ingen "flödderbenso" som xanor, stesolid, klonazepam (ja, jag blir till och med mer påverkad av dom).

Tagit en 100mg seroquel nu för orkar inte vänta på posten vid runt 11 tiden och gått 30 min så snart så är väll klockan snart 11 eller 12.
Citera
2017-05-30, 02:53
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klonazepam90
Drog i mig runt 9-10 eller 11 av TT's 10mg idag när posthelvetet inte levererade mina grejer, får hoppas på tur idag.

La mig i sängen runt 13 och vaknade några gånger, men först vid typ 23.30 så nu är jag ganska utvilad.

Men TT's 'r sådär alltså, sen tar det lång tid för dom att verka och det är ingen "flödderbenso" som xanor, stesolid, klonazepam (ja, jag blir till och med mer påverkad av dom).

Tagit en 100mg seroquel nu för orkar inte vänta på posten vid runt 11 tiden och gått 30 min så snart så är väll klockan snart 11 eller 12.

Tar gärna klonazepam över dessa alla dagar i veckan. Mysiga tabbletter är det hehe, goda också
Citera
2017-05-30, 12:36
Medlem
Whitks avatar
Tänkte ge en liten Uppdatering.

Köpte 100 (fick 78) Norflurazepam (RC)

Åt ca: 68st av dom på ca: 10 dagar.

I förrgår in till akuten, över 40grader feber, bajsar mängder blod, brain zaps till ett helvete, hostar lungorna ur kroppen, kräks och sprängande huvudvärk.

3st Blododlingar, 4 urinprover, 3 avföringsprover.

Idag ska jag få en kamera uppkörd där bak. :/

Dom har inte en aning om vad det är för fel på mig.

Inte sagt att jag ätit fluran..
men ligger fortfarande inlagd på ett sjukhus.

Så.. det här kommer jag inte göra om
Senast redigerad av Whitk 2017-05-30 kl. 12:45.
Citera
2017-05-30, 13:15
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr

Somnade som en bebis, dockf fortfarande flöddrad Hahaha stor gröning till asken 👌😎
Citera
2017-05-30, 13:16
Medlem
KneKhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Tänkte ge en liten Uppdatering.

Köpte 100 (fick 78) Norflurazepam (RC)

Åt ca: 68st av dom på ca: 10 dagar.

I förrgår in till akuten, över 40grader feber, bajsar mängder blod, brain zaps till ett helvete, hostar lungorna ur kroppen, kräks och sprängande huvudvärk.

3st Blododlingar, 4 urinprover, 3 avföringsprover.

Idag ska jag få en kamera uppkörd där bak. :/

Dom har inte en aning om vad det är för fel på mig.

Inte sagt att jag ätit fluran..
men ligger fortfarande inlagd på ett sjukhus.

Så.. det här kommer jag inte göra om

Är huvudet dumt får kroppen lida, finns liksom inte mer att säga.
Citera
2017-05-30, 13:19
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Är huvudet dumt får kroppen lida, finns liksom inte mer att säga.

Haha nu fick du till det
Citera
2017-05-30, 14:27
Medlem
KneKhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Haha nu fick du till det

Nä men minns jag rätt har du tidigare skrivit att du mått dåligt av att äta dom, och ändå har du fortsatt? Menade inget illa men var rädd om dig kvinna
Citera
2017-05-30, 15:38
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Nä men minns jag rätt har du tidigare skrivit att du mått dåligt av att äta dom, och ändå har du fortsatt? Menade inget illa men var rädd om dig kvinna

Du har helt rätt!
Men jag skrev också att jag kommer äta upp dom

Kan ju inte kasta nåt man betalat för haha

Kram WhitK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här