2015-07-11, 01:27
Bannlyst
Varför kan jag inte se signaturer när jag använder mobilen?
Citera
2015-07-11, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tzambu
Varför kan jag inte se signaturer när jag använder mobilen?

Signaturer visas inte i mobilversionen, liksom många andra saker som t.ex. antal svar och visningar en tråd har. Det skulle helt enkelt bli för plottrigt.
Citera
2015-07-11, 18:39
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Har en fråga: Den senaste månaden har kategori-knapparna längst upp på sidan betett sig underligt. Varje gång jag för muspekaren på en kategori (exempelvis "Sport"), så flyttas i princip samtliga kategorier runt och byter plats med varandra. Så, istället för Sport hamnar Samhälle, Resor & Politik, i den ordningen, vid musen. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det bättre...Nån som vet?

Zooma ut webbläsaren.
Ctrl/Cmd+0 gör detta.
Citera
2015-07-13, 18:10
Medlem
kjellkritisks avatar
När jag rp:ar syns inte längre ett meddelande om ett inlägg redan är rp:at, har jag missat den förändringen eller är det ett problem på ipad webbversionen?

Man vill ju inte spamma om ett inlägg redan är rp:at.
Citera
2015-07-13, 18:30
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
När jag rp:ar syns inte längre ett meddelande om ett inlägg redan är rp:at, har jag missat den förändringen eller är det ett problem på ipad webbversionen?

Man vill ju inte spamma om ett inlägg redan är rp:at.

Nej, det är ett problem hela forumet lider av, inget speciellt för varken dig eller din iPad. Använd sökfunktionen
Citera
2015-07-13, 18:56
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Nej, det är ett problem hela forumet lider av, inget speciellt för varken dig eller din iPad. Använd sökfunktionen

Ok bra att det är känt.

beiget att jag inte sökt ordentligt i buggtråden
Citera
2015-07-16, 18:38
Medlem
apakuls avatar
Finns det något sätt att ta bort utvalda kategorier från att visas i Aktuella ämnen, Nya ämnen samt Nya inlägg? Är så innerligt trött på att varannan tråd handlar om invandring eller om att kvinnor är monster.
Citera
2015-07-16, 18:58
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apakul
Finns det något sätt att ta bort utvalda kategorier från att visas i Aktuella ämnen, Nya ämnen samt Nya inlägg? Är så innerligt trött på att varannan tråd handlar om invandring eller om att kvinnor är monster.

Nej.
Citera
2015-07-17, 22:29
Medlem
kuddenchristos avatar
Har det blivit vanligare med åren att medlemmar rapporterar inlägg som bryter mot reglerna?
Citera
2015-07-18, 00:25
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Har det blivit vanligare med åren att medlemmar rapporterar inlägg som bryter mot reglerna?
Jag har i alla fall börjat rapportera fler inlägg. Har tröttnat lite på hur mycket off-topic det egentligen är på vissa trådar så man har ju försökt göra så mycket man kan åt saken.
Citera
2015-07-19, 14:37
Medlem
Otems avatar
Kan en tråd som flyttats till papperskorgen flyttas tillbaka igen eller
är det i princip omöjligt?
Citera
2015-07-19, 14:42
Medlem
Zwerchstands avatar
—> (FB) Papperskorgen FAQ
Citera