Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
På senare tid har jag irriterats av att man alltid hamnar överst på föregående sida när man backar.
Ex. man är långt ner på en sida på forumet, klickar på en tråd för att läsa. När man läst klart och backar tillbaka till föregående sida så hoppar den automatiskt så man hamnar överst på den sidan, och man får leta sig nedåt på sidan för att hitta var man var och börja om, förbannat irriterande. Detta sker på Safari och iOS men inte på OS X.
Tidigare backade man och hamnade exakt där man var innan, även om det var längst ner på föregående sida.
Varför är det så här irriterande dumt nu? Är det nåt som Flashback valt för att man ska tvingas se en massa reklam, eller är det nåt knas på själva forumet, eller är det Apple som behöver fixa nåt i Safari?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Nä, det är inte min dator...
På min dator, Mac med Safari och OS X funkar det som jag vill
På min iPad med iOS så hoppas det till början när jag backar, och det är irriterande.
Spelar ingen roll om jag sveper bakåt eller klickar på bakåtpil, hamnar överst på föregående sida oavsett var jag var på den.
Citat:
Ursprungligen postat av
st0ckis
Det är din enhet som orsakar detta, inte Flashback.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
+1 på det st0ckis skriver, jag upplever inte det problemet varken på dator eller mobil
Bumpar denna, och kan upplysa om att nu när forumet är omdonat, så är fenomenet jag frågade om borta. Nu hoppar det inte upp till toppen när jag backar, utan jag hamnar på föregående sida exakt där jag var innan och inte överst på sidan.
Skönt, och det tyder på att det antagligen var nåt med gamla forumet som ställde till det, och inte enbart berodde på min enhet.