2017-05-28, 22:51
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Lite väl trashig publik och något pinsamt när alla ska skrika "slå han på käften" och sjunga seven nation army men värsta var nog när publiken buade ut bra fighters INNAN fighten bara för att de skulle slåss mot en svensk. Hade väldigt kul annars men beblandar mig helst inte med detta klientel igen.
Grattis Alexander och grattis till den som hittade polarens kokain på toan vid baren!

Om du är ute efter klass är nog inte UFC det du ska söka dig till. Tror knappast det är bättre i andra länder.
2017-05-28, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Om du är ute efter klass är nog inte UFC det du ska söka dig till. Tror knappast det är bättre i andra länder.

Det är risigt som fan att bua ut motståndaren. I ett så civiliserat land som Sverige är det illa.

Har varit på gala nästan överallt och jag har bara sett det i Sverige och USA. I London fick Gustavsson bara jubel. Till och med av britterna. Hörde inget som helst buande.
2017-05-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Det är risigt som fan att bua ut motståndaren. I ett så civiliserat land som Sverige är det illa.

Har varit på gala nästan överallt och jag har bara sett det i Sverige och USA. I London fick Gustavsson bara jubel. Till och med av britterna. Hörde inget som helst buande.

Du snackar, de flesta länder buar motståndaren. Knappast varit överallt o tittat om du nu noterar detta på hemmaplan.
2017-05-28, 22:58
Medlem
Kafferastens avatar
Jösses det vart ett träningspass för mig detta. Kan inte sitta still en sekund under såna här matcher jag går fram och tillbaka, från sida till sida och hoppar upp och ner. Bara jag som omöjligen kan sitta i en soffa och bara njuta?

Men vilken jäkla fight vi fick se. Strålande från Gustafssons sida.
2017-05-28, 22:59
Medlem
ariers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse

Civiliserat och så går du och ser på något som hör hemma på medeltiden och romartiden....
2017-05-28, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Usch va pinsamt att hylla svenskar.
Man kan hylla svenskar utan att bua ut utlänningar. Jag kan tycka om min familj utan att hata din familj.
2017-05-28, 23:04
Avslutad
Tyckte vi såg en väldigt bra och farlig Gustavsson idag. Bättre än på väldigt länge. Såg nästa inte det minsta trött ut heller.

Det enda han måste sluta med är att vända ryggen och springa iväg. Förutom att det ser illa och löjligt ut så sänker han både huvud och guard när han gör det, vilket kan gå fullständigt åt helvete om han möter fel person.

Sen skulle jag vilja se lite mer killer instinct när motståndaren är skakig. De måste träna mer på det. Att hålla avstånd och fortsätta mata slag. Det var likadant mot cormier. Då hade han lätt kunnat avgöra, men sprang rätt in i brottargreppet och fastnade. Hade även velat se lite mer muskler och explosivitet. Alltså lite mer power. Men inte så mycket att det drabbar kondisen.

Men fightas han som idag skulle han kunna vinna mot både Cormier och Jones. Faktiskt.
2017-05-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Ska han fria, vilken pinsam vekling han är, hahahaha..
Tänk om han torskat, skulle han friat då med!

Är det du som är offret i hans misshandelsdom eller?
2017-05-28, 23:05
Bannlyst
bua är väl snarare ett sätt att visa sida från publiken, att få en fighter lite ur balans osv.
det viktiga är att inte bua EFTER fighten och det tror jag knappast nån gjorde efter att ha sett hur glover trots allt gav allt han hade i 5 ronder.
2017-05-28, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arier
Civiliserat och så går du och ser på något som hör hemma på medeltiden och romartiden....

Självklart är det civiliserat som vilken sport som helst som kräver disciplin, målmedvetenhet, teknik, taktik, hård träning etc.

Eller är du en sånn som vill förbjuda proffsboxning för att de får betalt för att "slå varandra i huvet"?!
2017-05-28, 23:08
Medlem
BubbaMnungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Lite väl trashig publik och något pinsamt när alla ska skrika "slå han på käften" och sjunga seven nation army men värsta var nog när publiken buade ut bra fighters INNAN fighten bara för att de skulle slåss mot en svensk. Hade väldigt kul annars men beblandar mig helst inte med detta klientel igen.
Grattis Alexander och grattis till den som hittade polarens kokain på toan vid baren!
Du låter som en liten fitta. Tuffa upp dig lite. Klart att man hejar på andra svenskar och visar det. Inget fel med det.
2017-05-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoBolan
Hehe publiken lagom förvirrad av att ha en så klassisk hejar-ramsa i en annorliunda tolkning.
Sämre version ju, utan den röjiga "refrängen"
Som att köra en sing and songwriter cover på We Will Rock you

Ja, Alex ser stel ut.
Glover är däremot superrelaxad och verkar ha kul.
Glover leder mentalt.

Jättestel!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in