2017-05-29, 07:45
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stureplansmannen
Är det någon annan som tycker att "The Mauler" rör sig ganska klumpigt i ringen. Tycker man alltid kan se vad han försöker göra långt i förväg.
Kändes som att som åskådare att Reza borde ha vunnit igår på poäng.

Det är nog mer inbillning, han sätter ju mycket av sina slag. Hade han telegraferat för mycket hade Glover blockat och kontrat lättare.

För övrigt är det inte jättekonstigt att folk på hemmaplanen buar när reza förlorar, det är ju inte direkt så publiken är objektiv.

Jag tycker inte Reza vann.
2017-05-29, 08:28
Medlem
Iamthebatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Det är nog mer inbillning, han sätter ju mycket av sina slag. Hade han telegraferat för mycket hade Glover blockat och kontrat lättare.

För övrigt är det inte jättekonstigt att folk på hemmaplanen buar när reza förlorar, det är ju inte direkt så publiken är objektiv.

Jag tycker inte Reza vann.

Instämmer.

Att Reza därefter går ut i media och gråter ut á la: "aboo, man for inte gora såhär, yo! Jag er svensk, vodfan! T.o.m bankron är finareeehh", är ju bara patetiskt på alla typer av nivåer.
Sen att vår käre "svenske" sårade hjälte överhuvudtaget tar upp rån är ju magstarkt bara det.

Rolig kväll för Alex, däremot!
2017-05-29, 08:58
Medlem
Manu79s avatar
Run Forrest Run

Jävlar vad Alexander sprang runt i oktagonen, såg lite löjligt ut men knocken var helt outstanding
2017-05-29, 09:18
Bannlyst
Jävla fjolla. Han kan satsa på maraton i stället.
2017-05-29, 09:50
Medlem
Månsans avatar
Gustafsson visade med eftertryck hur medelmåttig han är. Tur för honom att dom grävt fram en ännu sämre kille att knocka. Självfallet kommer han vara chanslös mot mer gediget motstånd. Var beredda på att se honom lipa som en baby igen när han blivit utslagen av en normal motståndare.
2017-05-29, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Gustafsson visade med eftertryck hur medelmåttig han är. Tur för honom att dom grävt fram en ännu sämre kille att knocka. Självfallet kommer han vara chanslös mot mer gediget motstånd. Var beredda på att se honom lipa som en baby igen när han blivit utslagen av en normal motståndare.
Efter mästaren Cormier var Gustafsson rankad 1a och Texeira 2a, så vem anser du är en "normal" motståndare i lätt tungviktsdivisionen idag?
2017-05-29, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nästa match blir nog mot Jones eller Courmier och båda dem har han varit helt jämn mot.
2017-05-29, 10:41
Bannlyst
eftersom han var jämn mot jones och dc DÅ är frågan vilka som är bäst NU
jag får nog anse att efter gårdagens fight så är alex lika bra som när han var som bäst 2013, detsamma tror jag inte man kan säga om vare sig jones eller DC
fördel alex alltså i returen.
2017-05-29, 13:35
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Det är väl för alla miljoner tittare som inte är svennar.

Jo men ovs om du är japan eller ett ufo lär man ju fatta vad som menas när han tar fram en ring och går ner på knä.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in