2017-05-27, 00:55
Medlem
Alltså vad FAAAAN har nu hänt?? Min profil som jag haft på xbox360 sedan spelet släpptes, har nu på nåt konstigt jävla vis hamnat på level ETT!! Level 1 alltså! Hur FAAN har detta gått till? Har nån liten jävla bögjävel hackat mitt konto? Jag har kvar min kuruma, mina vapen och pengar, men pegasus-köpen, mechanic, mina hus och övriga fordon är väck. Kan ej heller ringa lester eller merryweather!

Hur fan får jag tillbaka mina saker? JÄVLA HACKERBÖGJÄVEL som gjort detta!!!

Det gäller gta v multiplayer xbox360.
Citera
2017-05-28, 19:27
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Vet du varför de stoppade kontotransfern? Verkar ju minst sagt konstigt...
Jag tror inte Rockstar har gått ut officiellt och sagt varför men det är inte direkt en hemlighet att det handlar om alla förbannade fuskare som skapade konton på PS3 (online är som vi alla vet gratis på PS3 så det enda de förlorar om de åker dit är ett konto och då går de helt enkelt tillbaka, skapar ett nytt konto och sätter igång sin ohederliga procedur ad infinitum), sedan kör de vidare med dessa konton på PS4. Mycket sharkcard-intäkter som går om intet på så vis och även stollar som har moddat till sig vapen och allt möjligt.

Många sådana konton annonserades även ut på köp- och säljsidor. Sjukt nog finns det imbeciller som betalar för att köpa konton som fuskats på för att snabbt få tillgång till pengar, vapen, bilar, kläder och mer. De är lika skyldiga.

Än en gång förstör fuskarna för oss.
Citera
2017-05-28, 19:29
Medlem
serubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Jag tror inte Rockstar har gått ut officiellt och sagt varför men det är inte direkt en hemlighet att det handlar om alla förbannade fuskare som skapade konton på PS3 (online är som vi alla vet gratis på PS3 så det enda de förlorar om de åker dit är ett konto och då går de helt enkelt tillbaka, skapar ett nytt konto och sätter igång sin ohederliga procedur ad infinitum), sedan kör de vidare med dessa konton på PS4. Mycket sharkcard-intäkter som går om intet på så vis och även stollar som har moddat till sig vapen och allt möjligt.

Många sådana konton annonserades även ut på köp- och säljsidor. Sjukt nog finns det imbeciller som betalar för att köpa konton som fuskats på för att snabbt få tillgång till pengar, vapen, bilar, kläder och mer. De är lika skyldiga.

Än en gång förstör fuskarna för oss.
Tror inte direkt Rockstar bryr sig om fuskarna längre. Dem har redan dragit in så ofantligt mycket pengar på Shark Cards.
Citera
2017-05-28, 19:44
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serub
Tror inte direkt Rockstar bryr sig om fuskarna längre. Dem har redan dragit in så ofantligt mycket pengar på Shark Cards.
Mycket vill ha mer finns det något som heter. Visst, de har säkert dragit in fruktansvärt mycket pengar på Shark Cards men förmodligen även förlorat en del i och med vad jag nämnde i föregående inlägg. Vidare bidrar konton som det fuskats på och överförts till PS4 inte något vidare till onlineupplevelsen på PS4 om fuskare helt sonika bara flyttar över konton och helt plötsligt har tillgång till hur mycket mer som helst än spelare som gör rätt för sig. Detta gör i sin tur kanske att de lägger av med GTA långt tidigare än de egentligen planerat för vilket givetvis är en stor förlust för Rockstar.
Citera
2017-05-28, 22:32
Medlem
serubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Mycket vill ha mer finns det något som heter. Visst, de har säkert dragit in fruktansvärt mycket pengar på Shark Cards men förmodligen även förlorat en del i och med vad jag nämnde i föregående inlägg. Vidare bidrar konton som det fuskats på och överförts till PS4 inte något vidare till onlineupplevelsen på PS4 om fuskare helt sonika bara flyttar över konton och helt plötsligt har tillgång till hur mycket mer som helst än spelare som gör rätt för sig. Detta gör i sin tur kanske att de lägger av med GTA långt tidigare än de egentligen planerat för vilket givetvis är en stor förlust för Rockstar.
Citat:
GTA ONLINE SHARK CARDS BROUGHT IN $500 MILLION
GTA Online’s micro-transactions alone have brought in almost double the budget of the game. Add that to the fact that Grand Theft Auto V made over $1 billion three days after launch and sales have been steadily high ever since. This game has made Rockstar Games and Take-Two Interactive Software very, very rich.
http://www.gta5cheats.com/gta-online-shark-cards-500-million/. Det som är schysst med Rockstar är att det lägger DLC/uppdateringar gratis. Hur som helst om de slutar utveckla GTA:O så kommer massor av Third Party Developers hoppa in och utveckla, det finns redan väldigt stora communities som har gjort multiplayer mods på GTA Online/GTA5.

Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Alltså vad FAAAAN har nu hänt?? Min profil som jag haft på xbox360 sedan spelet släpptes, har nu på nåt konstigt jävla vis hamnat på level ETT!! Level 1 alltså! Hur FAAN har detta gått till? Har nån liten jävla bögjävel hackat mitt konto? Jag har kvar min kuruma, mina vapen och pengar, men pegasus-köpen, mechanic, mina hus och övriga fordon är väck. Kan ej heller ringa lester eller merryweather!

Hur fan får jag tillbaka mina saker? JÄVLA HACKERBÖGJÄVEL som gjort detta!!!
Tror inte en hacker har dragit ner din level, det är inte möjligt. Nu på senare tider har dem även patchat så att hackers in kan höja din level. Har du importerat ett gammalt konto? Detta hände mig när jag importerade mitt PS3 konto till PC, då försvann alla mina levlar men fick behålla resten.
Citera
2017-05-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serub
http://www.gta5cheats.com/gta-online-shark-cards-500-million/. Det som är schysst med Rockstar är att det lägger DLC/uppdateringar gratis. Hur som helst om de slutar utveckla GTA:O så kommer massor av Third Party Developers hoppa in och utveckla, det finns redan väldigt stora communities som har gjort multiplayer mods på GTA Online/GTA5.

Tror inte en hacker har dragit ner din level, det är inte möjligt. Nu på senare tider har dem även patchat så att hackers in kan höja din level. Har du importerat ett gammalt konto? Detta hände mig när jag importerade mitt PS3 konto till PC, då försvann alla mina levlar men fick behålla resten.
Det kan de säkert visst de göra. Jag har inte gjort något alls med mitt konto. Varken importerat, moddat eller något annat. Jag har kört helt lagligt/hederligt/enligt reglerna sedan dag ett.
Jag anmälde detta till rockstar kl 02:30 samma natt som mitt inlägg gjordes. Kl. 0900 på morgonen så var allting återställt igen. Det var rockstar som ordnade det, utan tjafs.
Citera
2017-06-06, 08:03
Medlem
Det har varit en hel del MoneyDrops på PS3 online. Väldigt trevligt
Nu är det tight i Garagen

Ni med PS3 kanske bör spela lite extra mycket just nu online om ni vill åt pengar.
Citera
2017-06-06, 15:22
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
Det har varit en hel del MoneyDrops på PS3 online. Väldigt trevligt
Nu är det tight i Garagen

Ni med PS3 kanske bör spela lite extra mycket just nu online om ni vill åt pengar.

Glöm inte bort att du kan fortfarande bli bannad för det och bli av med allt.
Citera
2017-06-06, 15:46
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Glöm inte bort att du kan fortfarande bli bannad för det och bli av med allt.

Har en kompis som tog typ en miljon i ett money drop, han blev bannad utan varning och fick sin karaktär nollställd dvs börja från lvl 1, blev av med alla sina fastigheter, garage och bilar etc etc, det enda han egentligen fick behålla var pengar han hade köpt sharkcards för
Citera
2017-06-06, 16:00
Medlem
Jag har fått money drops i över 2månaders tid, ingen fara.
Dessa moneydrops tror jag inte man kan bli bannad för. Det är inget man valt, man hamnar i dom när man spelar.
Det är inget man beställt eller så.
Varför skulle man bannas för det? Jag kan ju inte rå för att folk vill proppa mig med pengar. Dom kan ju inte straffa en då tycker man.

Sen kanske dom inte övervakar PS3 längre alls nästan?
PS4 bevakar dom mest tror jag nu.

Nu senaste tre dagarna har det varit mycket moneydrops. Nästan ett 10tal
Hoppas det fortsätter så

Par frågor:

1.
Jag har pengar till Yatch, men dessa finns inte köpa i butiken som säljer andra båtar.
Hur gör man för att kunna köpa en Yatch på PS3 online? Pengar finns tror jag så det räcker.
De kan inte kosta över 20miljoner dollars?

2.
Sen har jag även sett folk köra Pansaroffroad bil. Hur får man tag på en sådan?
Kollat alla biläffärer. Den finns inte. Jag vill ha en. Pengar finns. Hur får man tag på en sådan med?

3.
Sen undrar jag om det finns i Sverige folk som moddar på PS3 online.

Vill skaffa turbo och trim till bilarna.
Men det krävs att man vinner typ 200st race för att kunna trimma fullt.
Det orkar man fan inte göra. Man vinner varannan eller tredje race. Det skulle innebära 1000st race för mig innan jag kan köpa allt trim.
Måste man köpa modtjänst eller går det fixa själv på något sätt PS3 Online
Senast redigerad av Kinavolvo 2017-06-06 kl. 16:07.
Citera
2017-06-06, 16:45
Medlem
Citat:
Jag har fått money drops i över 2månaders tid, ingen fara.
Dessa moneydrops tror jag inte man kan bli bannad för. Det är inget man valt, man hamnar i dom när man spelar.
Det är inget man beställt eller så.
Varför skulle man bannas för det? Jag kan ju inte rå för att folk vill proppa mig med pengar. Dom kan ju inte straffa en då tycker man.

Sen kanske dom inte övervakar PS3 längre alls nästan?
PS4 bevakar dom mest tror jag nu.

Nu senaste tre dagarna har det varit mycket moneydrops. Nästan ett 10tal
Hoppas det fortsätter så

Du kan bli bannade för money drops om du fick överdrivet mycket, det var en kille som gnällde på forumet att han var bannade för han fick 90 miljarder (90 000 000 000) i money drops i några timmar och klart som fan att han blev bannade, för det tar minst 2 timmar att få sån summan och man inte loggade ut eller byta session så han fick skylla sig själv.

Citat:
Par frågor:

1.
Jag har pengar till Yatch, men dessa finns inte köpa i butiken som säljer andra båtar.
Hur gör man för att kunna köpa en Yatch på PS3 online? Pengar finns tror jag så det räcker.
De kan inte kosta över 20miljoner dollars?

Du köper på hemsidan för båtar i mobilen.

Citat:
2.
Sen har jag även sett folk köra Pansaroffroad bil. Hur får man tag på en sådan?
Kollat alla biläffärer. Den finns inte. Jag vill ha en. Pengar finns. Hur får man tag på en sådan med?
För köpa Insurgent du behöver låsa upp den och det gör du genom köra klart The Humane Labs Raid-stöten.

Citat:
Vill skaffa turbo och trim till bilarna.
Men det krävs att man vinner typ 200st race för att kunna trimma fullt.
Det orkar man fan inte göra. Man vinner varannan eller tredje race. Det skulle innebära 1000st race för mig innan jag kan köpa allt trim.
Måste man köpa modtjänst eller går det fixa själv på något sätt PS3 Online

200? Nej jag tror det är 50 race för låsa upp allt. Jag körde 100races med en kompis (50wins 50loses) tog ett par timmar.
Citera
2017-06-06, 17:37
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Du kan bli bannade för money drops om du fick överdrivet mycket, det var en kille som gnällde på forumet att han var bannade för han fick 90 miljarder (90 000 000 000) i money drops i några timmar och klart som fan att han blev bannade, för det tar minst 2 timmar att få sån summan och man inte loggade ut eller byta session så han fick skylla sig själv.

Du köper på hemsidan för båtar i mobilen.

För köpa Insurgent du behöver låsa upp den och det gör du genom köra klart The Humane Labs Raid-stöten.

200? Nej jag tror det är 50 race för låsa upp allt. Jag körde 100races med en kompis (50wins 50loses) tog ett par timmar.

De har väl inte släppt å många uppdateringar till PS3 om jag minns rätt. Slutade väl med det för typ 1,5 år sedan eller nåt sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in