2017-05-21, 19:33
Medlem
mrdominiks avatar
Jag tycker det är så dåligt när man ska stjäla från andra organisationer. Man vinner ingenting extra på det utan förlorar bara tid som man istället själv skulle kunna lägga på att fylla på sitt eget lager.

Som jag förstått det så gör man det endast om man vill irritera andra spelare, finns det någon annan poäng?
Citera
2017-05-24, 11:38
Medlem
Hej
Lirar GTA5
Jag har PS3 nu.
Funderar köpa PS4. Kan jag använda PS3 skivan eller måste man köpa spelet igen fast PS4 version?

Kör Online ibland, oftast blir man attackerad av idioter. Jag har ingen chans mot dom/hämnas.
Behöver köpa lite skydd, guns, och gärna en armored militär vapenbil men endast för att ge tillbaka på svin som atackerat mig. Men det saknas pengar till det.
Går det fuska så att man får par miljoner och köpa allt skydd online?
Citera
2017-05-24, 14:12
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
Hej
Lirar GTA5
Jag har PS3 nu.
Funderar köpa PS4. Kan jag använda PS3 skivan eller måste man köpa spelet igen fast PS4 version?

Kör Online ibland, oftast blir man attackerad av idioter. Jag har ingen chans mot dom/hämnas.
Behöver köpa lite skydd, guns, och gärna en armored militär vapenbil men endast för att ge tillbaka på svin som atackerat mig. Men det saknas pengar till det.
Går det fuska så att man får par miljoner och köpa allt skydd online?

Nej du kan inte använda PS3 skivan.

Rekomenderat är att kolla på 7sins och reddit, vissa kör moneylobbys gratis, andra vill ha 10$ för runt 50miljoner. Lätt värt pengarna istället för att tokleta på forumen efter gratislobbys.
Citera
2017-05-24, 15:04
Medlem
Man tackar för det snabba svaret och hjälpen. Tack Kurt.

Fan vad det suger att behöva köpa samma spel igen vid maskinbyte.
Kommer det bli bättre på PS4 sen? Fler spelare online och andra fördelar?
Eller är det same som på PS3 jag har nu?
Kanske onödigt byta till PS4 då

Det svider att fuska, men jag snear på bli bombad av andra som fuskar. Måste ge tillbaka fan
hehe
Citera
2017-05-24, 15:31
Medlem
Kaddens avatar
Citat:

Det svider att fuska, men jag snear på bli bombad av andra som fuskar. Måste ge tillbaka fan
hehe

Alltså de har ju släppt DLCs konstant till de nya konsolerna+PC. Så det är en hel del nytt där faktiskt. Har spelat till o från i två år typ. Kommer alltid tillbaka. Har svårt att släppa det helt faktiskt =)
Lätt värt det, tycker jag.
Citera
2017-05-24, 20:23
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:

hehe
En viktig sak att notera om du inte har gjort det är att Rockstar har stoppat funktion för kontotransfer. Det är alltså sedan den 6:e mars i år inte längre möjligt att flytta över ditt konto från PS3 till PS4 (eller Xbox 360 till Xbox One/old-gen till PC). Jag lyckades olyckligt nog med konststycket att misssa denna deadline med ungefär en vecka...

Fick överge min gamla profil med rank 107, en hel del pengar, bilar, vapen, kläder och annat som jag totalt lagt 238 timmar på. Lagom roande... Speciellt när man dessutom köpte Collector’s Edition-versionen till PS3.

Fuska ska du aldrig göra, för övrigt.
Citera
2017-05-25, 11:18
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
En viktig sak att notera om du inte har gjort det är att Rockstar har stoppat funktion för kontotransfer. Det är alltså sedan den 6:e mars i år inte längre möjligt att flytta över ditt konto från PS3 till PS4 (eller Xbox 360 till Xbox One/old-gen till PC). Jag lyckades olyckligt nog med konststycket att misssa denna deadline med ungefär en vecka...

Fick överge min gamla profil med rank 107, en hel del pengar, bilar, vapen, kläder och annat som jag totalt lagt 238 timmar på. Lagom roande... Speciellt när man dessutom köpte Collector’s Edition-versionen till PS3.

Fuska ska du aldrig göra, för övrigt.

Vet du varför de stoppade kontotransfern? Verkar ju minst sagt konstigt...
Citera
2017-05-25, 11:22
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

hehe

Du har hur mycket som helst framför dig, det blir som ett helt nytt spel med samma karta.

Det "går inte" att tjäna pengar så det räcker till allt nytt, 12 miljoner kostar dyraste yachten om jag minns rätt. Bilar för nästan 3 miljoner och klubbhus, Office, garage bla bla bla.

Risken när man grindar mission är ju att du tröttnar på spelet som jag gjorde till slut. Då föredrar jag fuskpengar hellre än att tröttna på ett annars så omväxlande spel då det tillkommit många nya saker.
Citera
2017-05-25, 23:05
Medlem
Satt och tänkte lite.

*1 Borde inte det bästa vara en dator PC att spela online med GTA5 ?
*2 Det lär finnas mycket fusk, och lättare fuska även på PC?
*3 Kunna dekorera flygplan och annat själv även.
Bara köpa
*4 En gamer pad/kontroller trådlöst som liknar en PSkontroller borde vara bäst även till PC?

*6 Lär säkert även gå piratladda spelet så man slipper köpa till PC ?
*7Lär finnas mycket mod grejjer till GTA5 online på PC ?

Mycket tacksam på¨svar av er som provat både PC och PS3 eller PS4, inget kan knäcka en PC med tanke
på möjligheterna med mest modding och trix? Har för mig det , men är inte säker. Väntar på svar från er nu

Tackar i förhand för all hjälp man kan få
Citera
2017-05-26, 02:41
Medlem
Citat:
Blir och skaffa PS4 om par månader.

När tror ni GTA 6 kommer ut?

Trist dom tagit bort möjligheten överföra sitt rank ifrån PS3 till PS4
Har rank lite över 100

Man får hitta ett fusk sen till PS4an så man får upp sin rank och cash.

Har lagt till några mods på vänlistan, hoppas dom nappar så man får pengar och mer rank nu till ps3an

Finns det ingen sida där man bara kan skriva sin spel id/email och höjja rank samt pengar?
Är i akut behov av pengar till PS3 online GTA 5. Alla tips tas emot med gjädje.
PM gärna länk eller så om ni inte vill att alla ska se det.

Hoppas på få hjälp snarast Fan vad glad man skulle bli om man kom åt några miljoner nu snart hehe

Ingen vet riktigt när GTA 6 släpps. Rockstar har inte gått ut med något officiellt angående det.
Man tror att det ska komma ut någon gång vid 2018-2019 förmodligen...

Men varför fuska!?
Har läst på reddit att många blivit av med bilar/lägenheter dom köpt för med moddade pengar.
Är väl roligare att tjäna pengarna. Kör det som är x2$ and RP så får du pengar snabbt! Just nu är det Special Races,Jaggernaut,Resurrection.

Och idag uttalade sig Rockstar angående den nya DLC:n som släpps i Juni. Gunrunning, ser riktigt riktigt nice ut med nya shooting-vehicles! http://www.rockstargames.com/newswire/article/60211/First-Details-and-Screens-for-GTA-Online-Gunrunning
Citera
2017-05-26, 12:41
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Ingen vet riktigt när GTA 6 släpps. Rockstar har inte gått ut med något officiellt angående det.
Man tror att det ska komma ut någon gång vid 2018-2019 förmodligen...

Men varför fuska!?
Har läst på reddit att många blivit av med bilar/lägenheter dom köpt för med moddade pengar.
Är väl roligare att tjäna pengarna. Kör det som är x2$ and RP så får du pengar snabbt! Just nu är det Special Races,Jaggernaut,Resurrection.

Och idag uttalade sig Rockstar angående den nya DLC:n som släpps i Juni. Gunrunning, ser riktigt riktigt nice ut med nya shooting-vehicles! http://www.rockstargames.com/newswire/article/60211/First-Details-and-Screens-for-GTA-Online-Gunrunning
GTA 6 vid 2018-2019? Glöm det. Med tanke på att RDR2 släpps våren 2018 så har jag läst på diverse GTA/RDR-forum att de flesta tror att det kommer släppas tidigast 2020.
Citera
2017-05-26, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlitoz2
GTA 6 vid 2018-2019? Glöm det. Med tanke på att RDR2 släpps våren 2018 så har jag läst på diverse GTA/RDR-forum att de flesta tror att det kommer släppas tidigast 2020.

Jo du har nog rätt, tidigare än 2020 blir det nog inte. Var även lite önsketänk från min sida fastän jag läste de någonstans för ett bra tag sedan.
Sen vet man ju också att Rockstar gillar att mjölka som fan. RDR2 releasen blev väl uppskjuten sisådär 1 år?

Man får även tänka på att R* fortfarande utvecklar GTA5, släpps ju nya DLCs titt som tätt. Är ju underbart det å!

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in