2017-05-27, 15:41
Medlem
RagingHippies avatar
C:a 10% av "aktiva" inom homosexuella har HIV. Medans c:a 25% av alla transexuella och aktiva har HIV.

Det har liksom ingen effekt hur länge du skriver med någon online, det minskar inte risken att bli smittad.

Själva homosexualiteten i sig tyder på omoraliska drag, tror du verkligen alla talar sanning när de säger att de testat sig nyligen ?

Hade hållt mig borta från äldre gubbar om jag var du, de har liksom inget att förlora.. så de knullar oavsett om de är smittade eller inte.
Citera
2017-05-27, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Är det det alltså?
Den verkar ganska bra tycker jag. Väldigt många svar dock, som om jag vore så sällsynt?

Jupp, känns som det är en del gay där. Livserfarenhet jo, men 99,9% som skriver skriver är män, det måste vara något i gubbar som gör dom mer kåtare.

jag har inte annonserat där. men jag har fått en hel del PM på den sidan. vet inte om de e mest gubbar. men litegrann kanske nu när du säger det? hmm.

de kanske kan va lite som han här nedan skriver. dom har mindre att förlora o därav e dom lite mer synliga i bögvärlden kanske.

Citat:
Ursprungligen postat av RagingHippie
Hade hållt mig borta från äldre gubbar om jag var du, de har liksom inget att förlora.. så de knullar oavsett om de är smittade eller inte.
Citera
2017-05-27, 17:38
Bannlyst
Citat:
De har även samlat på sig mer könssjukdomar och är mindre benägna att använda kondom och olika skydd.

Gör det bästa för såna gubbar: Träffa dem, och butta ner dem från en klippa.

Vafalls? :-) Roligt skrivet hörru!

Citat: "Samlat på oss mer könssjukdomar" Det vill verkligen protestera emot!
Citera
2017-05-28, 00:53
Avslutad
Citat:
C:a 10% av "aktiva" inom homosexuella har HIV. Medans c:a 25% av alla transexuella och aktiva har HIV.

Det har liksom ingen effekt hur länge du skriver med någon online, det minskar inte risken att bli smittad.

Själva homosexualiteten i sig tyder på omoraliska drag, tror du verkligen alla talar sanning när de säger att de testat sig nyligen ?

Tack ska nog hålla mig borta från gubbar då och satsa på tjejerna i min ålder
Citera
2017-05-28, 00:55
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
straight egentligen

Så kan man väl inte säga.
Citera
2017-05-28, 00:59
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Så kan man väl inte säga.

Semantiken runt sexuella läggningar är lite konstig. Fast ta en läggning som att tända på shemales. Personen tänder till allra största delen på det kvinnliga. Personen tänder (oftast) inte på en genetisk man som ser ut som en genetisk man. Både homosexuella män och shemales säger vanligen att personen ifråga är hetero, trots fetishen för shemales.
Citera
2017-05-28, 01:03
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Semantiken runt sexuella läggningar är lite konstig

Förstår inte vad det är för problem att säga bisexuell.
Citera
2017-05-28, 01:05
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Förstår inte vad det är för problem att säga bisexuell.

Om man som man tänder på gubbar som skulle jag också säga bisexuell. Det jag skrev var väl egentligen inte helt till ämnet.
Citera
2017-05-28, 01:07
Medlem
Citat:
Gillar inte alls kondom, men visst kanske. Jag tänkte att vi träffas hemma hos mig när ingen är hemma. Men alltså jag tänker ju skriva med personen i fråga väldigt länge innan något sker.
Nån borde vara hemma, i alla fall du annars blir ju gubben ensam?😀
Citera
2017-05-28, 01:11
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Det jag skrev var väl egentligen inte helt till ämnet

Kan hålla med om att det du säger om shemales är aningen krångligare. Bra exempel.
Citera
2017-05-28, 01:36
Avslutad
Citat:
Kan hålla med om att det du säger om shemales är aningen krångligare. Bra exempel.

Vettetusan. Det där med gubbar var någon bara en grej jag hade idag haha. Vet att jag är straight så som jag är nu, dvs tänder inte på män.
Citera
2017-05-28, 01:46
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Vettetusan. Det där med gubbar var någon bara en grej jag hade idag haha. Vet att jag är straight så som jag är nu, dvs tänder inte på män.

Man kan få sådana där ryck. Jag postade vid ett tillfälle en video med spysex i forumet med porrlänkar, men i verkligheten skulle jag inte vilja få min partner att spy vid sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in