2017-05-27, 14:51
Avslutad
Hej!

Har på senare tid blivit intresserad av äldre män av någon anledning. Är kille och straight egentligen men just nu så tänder jag på just äldre män (50+). Jag la då ut annons på nätet och fick extremt mycket svar från män mellan 50-60 som ville träffa mig. Jag blev förvånad men är detta något ovanligt? Är äldre män sugna på yngre och i synnerhet yngre killar? Sedan kanske äldre män gillar yngre tjejer med.

Men vad tror ni? Är det så? Fick för övrigt inga svar från äldre kvinnor, och nämnde inget om kön när jag skrev annonsen. Det kanske säger något om att gubbar är mer sexsugna?

Tack!
Citera
2017-05-27, 14:59
Medlem
RagingHippies avatar
De har även samlat på sig mer könssjukdomar och är mindre benägna att använda kondom och olika skydd.

Gör det bästa för såna gubbar: Träffa dem, och butta ner dem från en klippa.
Citera
2017-05-27, 15:02
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej!

Har på senare tid blivit intresserad av äldre män av någon anledning. Är kille och straight egentligen men just nu så tänder jag på just äldre män (50+). Jag la då ut annons på nätet och fick extremt mycket svar från män mellan 50-60 som ville träffa mig. Jag blev förvånad men är detta något ovanligt? Är äldre män sugna på yngre och i synnerhet yngre killar? Sedan kanske äldre män gillar yngre tjejer med.

Men vad tror ni? Är det så? Fick för övrigt inga svar från äldre kvinnor, och nämnde inget om kön när jag skrev annonsen. Det kanske säger något om att gubbar är mer sexsugna?

Tack!

Generellt är äldre män kåtare än äldre kvinnor, men inte kåtare än yngre män. Yngre män har fler valmöjligheter än äldre män. Det är vanligare att äldre män tänder på yngre män än tvärtom. Därför får yngre män som annonserar efter äldre män många fler svar än äldre män som annonserar efter yngre män.
Citera
2017-05-27, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Generellt är äldre män kåtare än äldre kvinnor, men inte kåtare än yngre män. Yngre män har fler valmöjligheter än äldre män. Det är vanligare att äldre män tänder på yngre män än tvärtom. Därför får yngre män som annonserar efter äldre män många fler svar än äldre män som annonserar efter yngre män.

Intressant! Tack då förstår jag! Ska jag vara försiktig menar du? Tänder verkligen på vissa äldre män.
Citera
2017-05-27, 15:08
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Intressant! Tack då förstår jag! Ska jag vara försiktig menar du? Tänder verkligen på vissa äldre män.

Man ska alltid vara försiktig när det gäller sex med främmande människor. Använd alltid kondom! Om ni ska träffas någonstans, lämna då en lapp hemma, där du skriver vem du ska träffa och var.
Senast redigerad av Kobold 2017-05-27 kl. 15:10.
Citera
2017-05-27, 15:14
Medlem
vilken sida. bodycontact? annonserade du där?
Citera
2017-05-27, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Man ska alltid vara försiktig när det gäller sex med främmande människor. Använd alltid kondom! Om ni ska träffas någonstans, lämna då en lapp hemma, där du skriver vem du ska träffa och var.

Gillar inte alls kondom, men visst kanske. Jag tänkte att vi träffas hemma hos mig när ingen är hemma. Men alltså jag tänker ju skriva med personen i fråga väldigt länge innan något sker.
Citera
2017-05-27, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
vilken sida. bodycontact? annonserade du där?

Är det många gubbar där?
Citera
2017-05-27, 15:21
Medlem
Citat:
Är det många gubbar där?

yup hyffsat många. de e väl sveriges största sex-sida dock så de e väl lika många unga där. majoriteten där verkar va gay iaf.

vet inte om dom e kåtare iaf. men dom e väl lite tryggare kanske, iomed livserfarenheten osv kanske?
Senast redigerad av avishaman 2017-05-27 kl. 15:24.
Citera
2017-05-27, 15:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
yup hyffsat många. de e väl sveriges största sex-sida dock så de e väl lika många unga där. majoriteten där verkar va gay iaf.

vet inte om dom e kåtare iaf. men dom e väl lite tryggare kanske, iomed livserfarenheten osv kanske?

Är det det alltså?
Den verkar ganska bra tycker jag. Väldigt många svar dock, som om jag vore så sällsynt?

Jupp, känns som det är en del gay där. Livserfarenhet jo, men 99,9% som skriver skriver är män, det måste vara något i gubbar som gör dom mer kåtare.
Citera
2017-05-27, 15:36
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Gillar inte alls kondom, men visst kanske. Jag tänkte att vi träffas hemma hos mig när ingen är hemma. Men alltså jag tänker ju skriva med personen i fråga väldigt länge innan något sker.

Föredrar du könssjukdomar? Om du insisterar på sex utan kondom så är det två negativa provsvar från könssjukdomskliniken, med tid emellan, som gäller.
Citera
2017-05-27, 15:38
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Hej!

Tack!

Äldre män har lägre sexdrift än yngre men är ofta mer öppna med sina mer kinky böjelser.

Om du ska ragga gubbar är för övrigt Qruiser bäst. Där är fullt av äldre som vill ha mycket yngre killar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in