Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-05-31, 17:39
  #61
Medlem
Qebuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Jag tror vi behöver lite bilder för att kunna avgöra huruvida Ts blir "objektifierad" eller ej?
Men alltså...
Citera
2017-05-31, 23:52
  #62
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qebui
Det fungerar gott och väl. Har gått hos min manliga i snart två år nu, men å andra sidan är det bara nacke, axlar och rygg jag behövt få masserat. Han kollar alltid bort när jag tar av mig tröjan och bh:n knäpps upp när jag väl ligger på mage på båren. Aldrig känt att han har kollat in mig eller så. Sambo med en tjej är han, så gay är han i alla fall inte.
Finns en kvinna man kan gå till också, men jag föredrar den manliga massören då han är mer hårdhänt och är duktig på att identifiera orsaker bakom mina problem.

Klart han kollar in dig, vad fan tror du?
Citera
2017-06-01, 04:11
  #63
Medlem
När ska ni kvinnor inse att det enda vi vill göra är att knulla er. Det är liksom det ni är skapta till. Ett hål där kuken ska in.
Alla killar är bara ute efter ett enda tillfälle att förnedringsknulla er.
Släpp till eller gå med i Fi och färga håret grönt
Citera
2017-08-17, 23:17
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redgrey
Haha, jag känner mig inte kränkt! Jag funderade bara på om andra också skulle ha uppfattat situationen likadant, eller inte. Det är ingen "big deal" imo.

Först är det olämpligt i trådstart, sedan no big deal.

Låter som TS vill skryta om sina fina bröst.

Ooooonneeejjjj jag sitter här topless och killarna kollar på mig Gud vad förnedrande .
Citera
2017-08-17, 23:59
  #65
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redgrey
Kvinnliga massörer har ofta inte lika starka nypor som männen, men ja, jag ska nog göra det.
Gå till en kvinnlig thailändsk massör istället, där ska du få se på nypor.
Citera
2017-08-18, 11:19
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Så här får det inte gå till, han gör helt fel! Förstår inte varför han ska massera bröstmusklerna eftersom brösten mest består av fettvävnad. Det är ju därför det inte går att träna dem eftersom fettet sitter framför bröstmuskeln. Så vad han har med dessa att göra är helt obegripligt!
När man utbildas till massör så är de mycket noggranna med att vissa delar SKA täckas så att man inte ska behöva känna sig generad. Den här killen skulle jag aldrig mer gå till, tycker att han utnyttjar situationen!

Visst kan det kännas som en komplimang, men om han gör så med alla,om han får chansen, så är det inte lika roligt.

Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Jag förstår! Har jobbat på mammografin, så jag vet vad bröst består av.

Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Du måste väl förstå att även kvinnor har bröstmuskulatur?!

Musculus pectoralis major och pectoralis minor existerar hos alla fullt funktionella människor.

Var ska jag börja? Ja, än är den sista idioten inte född...just saying.

Att det inte skulle vara möjligt att massera "brösten" är en av de dummaste sakerna någon har slängt ur sig. Tror du verkligen att man masserar själva bröstvävnaden? Såklart inte, utan man masserar musklerna BAKOM bröstvävnaden (dock inte så långt ned som bröstvårtorna). Alla Homo Sapiens har Pectoralis Major och Pectoralis Minor såsom "barfotalasse" skrev.

Varför man ska massera dessa? Jo, det finns många orsaker, men främst för att de förmodligen är spända, drar fram axlarna (vilket påverkad skulderbladen och ryggmuskulaturen), kan klämma åt blodkärl och nerver ut till armen och ge utstrålningar i armen/armarna mm. Så sluta bara slänga ur dig sådana kommentarer om du inte vet vad du pratar om!

Nu till ontopic:
Att massören lämnade brösten bara kanske var lite onödigt då han masserade nacken men det är å andra sidan inte hela världen så länge han inte gjorde något olämpligt. Dessutom tar många kvinnor av sig BH:n automatiskt inför en massage eftersom det dels brukar vara enklare för massören att faktiskt komma åt och dels behöver inte BH:n kladdas ner med olja eller massagelotion i onödan. Vill man inte underlätta för massören att göra sitt jobb och bryr sig inte om att BH:n kladdas ned så får man väl ha på sig BH:n, svårare än så är det inte.

En tankeställare: Tänk på att många solar topless där MÅNGA människor ser dina bröst på stranden.

Om du har något emot att sola topless så tar du ju inte av dig BH:n på stranden, ej heller ska du ta av den under massagen om du har något emot att en enda människa ser dina bröst (istället för många samtidigt på stranden). Dessutom är den människan där för att hjälpa dig att mjuka upp dina muskler och har säkerligen sett många nakna kroppar (med och utan BH) så han är säkert rätt van nu.

Från ännu ett perspektiv: se det som en komplimang om inte annat. Dvs. ingen massör vill sitta och titta på ett par uttorkade saggiga bröst i onödan (rätta mig om jag har fel) så du har säkert fina bröst.

Sammanfattningsvis till TS ("Redgrey"): gör det du känner för!
Citera
2017-08-18, 15:57
  #67
Medlem
gralehs avatar
Jag gick till en kvinnlig thai-massör förut och när jag bad om helkroppsmassage masserade hon även brösten. Jag hade ingen BH på mig men hon la en handduk över liksom. Hon masserade runtom, men inte över bröstvårtorna. Det var så jävla gött. Klart man kan vara spänd där. Kändes mkt bättre i axelpartiet efter det faktiskt.

Och förresten, påstår man att kvinnor inte har lika starka nypor som män under massage, ska man testa thai-massage. Bästa och starkaste massage och någonsin fått var av olika thailändska kvinnor. Små, späda kvinnor som hoppade upp och satte sig på mig. De vägde typ ingenting men jäklar vad de kan ta i. Bästa någonsin mot min onda nacke.

Jag har också varit med om en manlig kiropraktor en gång som ville se mig gå fram och tillbaka så han kunde se min hållning och om jag var sned. Först med kläder sedan ville han att jag skulle ta av allt utom trosor. Så jag fick gå runt i hans rum iklädd bara trosor. Det var ganska roligt. Min dåvarande partner pikade mig ganska mycket för det.

Jag bryr mig inte så mkt. Bröst kan man se hur enkelt som helst idag. Ville han se mig promenera runt utan BH så varsågod.
__________________
Senast redigerad av graleh 2017-08-18 kl. 15:59.
Citera
2017-08-19, 09:06
  #68
Medlem
Bikarbonats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Var ska jag börja? Ja, än är den sista idioten inte född...just saying.

Att det inte skulle vara möjligt att massera "brösten" är en av de dummaste sakerna någon har slängt ur sig. Tror du verkligen att man masserar själva bröstvävnaden? Såklart inte, utan man masserar musklerna BAKOM bröstvävnaden (dock inte så långt ned som bröstvårtorna). Alla Homo Sapiens har Pectoralis Major och Pectoralis Minor såsom "barfotalasse" skrev.

Varför man ska massera dessa? Jo, det finns många orsaker, men främst för att de förmodligen är spända, drar fram axlarna (vilket påverkad skulderbladen och ryggmuskulaturen), kan klämma åt blodkärl och nerver ut till armen och ge utstrålningar i armen/armarna mm. Så sluta bara slänga ur dig sådana kommentarer om du inte vet vad du pratar om!

Nu till ontopic:
Att massören lämnade brösten bara kanske var lite onödigt då han masserade nacken men det är å andra sidan inte hela världen så länge han inte gjorde något olämpligt. Dessutom tar många kvinnor av sig BH:n automatiskt inför en massage eftersom det dels brukar vara enklare för massören att faktiskt komma åt och dels behöver inte BH:n kladdas ner med olja eller massagelotion i onödan. Vill man inte underlätta för massören att göra sitt jobb och bryr sig inte om att BH:n kladdas ned så får man väl ha på sig BH:n, svårare än så är det inte.

En tankeställare: Tänk på att många solar topless där MÅNGA människor ser dina bröst på stranden.

Om du har något emot att sola topless så tar du ju inte av dig BH:n på stranden, ej heller ska du ta av den under massagen om du har något emot att en enda människa ser dina bröst (istället för många samtidigt på stranden). Dessutom är den människan där för att hjälpa dig att mjuka upp dina muskler och har säkerligen sett många nakna kroppar (med och utan BH) så han är säkert rätt van nu.

Från ännu ett perspektiv: se det som en komplimang om inte annat. Dvs. ingen massör vill sitta och titta på ett par uttorkade saggiga bröst i onödan (rätta mig om jag har fel) så du har säkert fina bröst.

Sammanfattningsvis till TS ("Redgrey"): gör det du känner för!

Helt jävla rätt! Kunde inte ha sagt det bättre själv.
Citera
2017-08-22, 10:58
  #69
Medlem
Jag är kvinna och gillar när män ser mig naken, ju naknare desto bättre, blir så upphetsad av det. Så jag har inga problem med att ta av mig bh när jag ska få massage och om situationen tillåter så tar jag gärna av mig trosorna också.

Sluta vara så tillbakadragna och våga mer tjejer!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback