2017-05-24, 21:19
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
En fantastisk värvning!

Om den skett för 10 år sedan.

Ja vad i helvete.

Jag tror inte på den..
Citera
2017-05-25, 00:12
Avstängd
Halloween2s avatar
Felix Götze has signed a professional contract with #FCBayern until 2019.
Citera
2017-05-25, 09:05
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
BREAKING: Certain betting companies have suspended betting on Iker Casillas joining Liverpool this summer #LFC
Om det blir verklighet borde det innebära att Karius lånas ut, förhoppningsvis till en PL-klubb för att få erfarenhet av ligan, samtidigt som Casillas tampas med Mignolet om att starta. Mignolet har gjort det väldigt bra under våren och förtjänar för stunden att vara förstavalet. Men trots det litar åtminstone inte jag fullt ut på honom. Dessutom verkar han prestera bättre när han har konkurrens och på så sätt vore Casillas en vettig värvning. Det största frågetecknet är väl om Casillas vore intresserad om han inte ser det som troligt att vara förstavalet.
Citera
2017-05-25, 16:45
Medlem
foool13s avatar
Jesus Navas lämnar också City.. lite överaskande det här, jag trodde nog att han skulle bli kvar och konkurrera på högerbacksplatsen nästa år som indikationerna var.. Nu har 3 "potentiella" högerbackar lämnat i truppen (edit: Sagna har inte lämnat ännu..), blir att köpa rejält med ytterbackar nu!

https://twitter.com/ManCity/status/867750022942777344
Senast redigerad av foool13 2017-05-25 kl. 16:56.
Citera
2017-05-25, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Jesus Navas lämnar också City.. lite överaskande det här, jag trodde nog att han skulle bli kvar och konkurrera på högerbacksplatsen nästa år som indikationerna var.. Nu har 3 "potentiella" högerbackar lämnat i truppen, blir att köpa rejält med ytterbackar nu!

https://twitter.com/ManCity/status/867750022942777344

Danilo finns att köpa.
Citera
2017-05-25, 17:45
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Danilo finns att köpa.

haha!

Även Caballero lämnar läste jag nu på citys hemsida.

Bara Kolarov kvar att lämna nu så kan det börja se bra ut, men då är ju det.. Vilka Ytterbackar kommer tas in och framförallt. Vilken målvakt hamnar i City?
Citera
2017-05-25, 19:02
Medlem
Auunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
haha!

Även Caballero lämnar läste jag nu på citys hemsida.

Bara Kolarov kvar att lämna nu så kan det börja se bra ut, men då är ju det.. Vilka Ytterbackar kommer tas in och framförallt. Vilken målvakt hamnar i City?

Joe Hart gör comeback? Han har klarat sig helt okej i Torino, om jag inte missminner mig.
Citera
2017-05-25, 19:06
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auuni
Joe Hart gör comeback? Han har klarat sig helt okej i Torino, om jag inte missminner mig.

Tror inte han kommer tillbaka, verkar trivas i italien och sa själv i en video att han inte såg sig själv komma tillbaka.

Där blev det klart, Sagna blev nydligen klar att lämna City.
Citera
2017-05-25, 22:08
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Om det blir verklighet borde det innebära att Karius lånas ut, förhoppningsvis till en PL-klubb för att få erfarenhet av ligan, samtidigt som Casillas tampas med Mignolet om att starta. Mignolet har gjort det väldigt bra under våren och förtjänar för stunden att vara förstavalet. Men trots det litar åtminstone inte jag fullt ut på honom. Dessutom verkar han prestera bättre när han har konkurrens och på så sätt vore Casillas en vettig värvning. Det största frågetecknet är väl om Casillas vore intresserad om han inte ser det som troligt att vara förstavalet.

Största frågetecknet borde väl vara vad för klass Casillas faktiskt håller? Är han ens bättre än Mignolet i nuläget?
Citera
2017-05-26, 06:10
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Största frågetecknet borde väl vara vad för klass Casillas faktiskt håller? Är han ens bättre än Mignolet i nuläget?
Har ingen aning om han är det och har svårt att se honom värvas som tydligt förstaval. Om så vore fallet känns det inte helt genomtänkt.

Hur som helst så har det kommit starka dementier om att Liverpool är intresserade. Som oftast i dessa tider måste man ta alla nyheter med en stor nypa salt. Oavsett om det gäller intresse eller ointresse.
Citera
2017-05-26, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
En fantastisk värvning!

Om den skett för 10 år sedan.

En värvning som inte kommer att ske.
Citera
2017-05-26, 11:16
Avstängd
Halloween2s avatar
Bernardo Silva flög i tisdags till Manchester, Peps första värvning eller hamnar han hos United?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in