Citat:
Ursprungligen postat av
snaffran
Ja jaa....bara hon sitter inlåst så är jag nöjd!
Och om jag förstår rätt så har alla som jobbar runt henne hög beredskap på vad tokkärringen kan tänkas hitte på (häktespersonalen vittnar om att det alltid ska vara två som går in till henne alt. den ena står bakom dörren så det finns vittnen på vad som sägs osv osv). Gissar att personalen är rejält luttrade av diverse tidigare "Gökboet"-klienter och andra psykmuppar som passerat grindarna på stället.
Ja de är så engagerade att domstolsvakten somnade en längre stund och inte bedömde att handfängsel var nödvändigt. Oj så de tippar på tå..eller inte. Men någon koll hur det funkar har du då rakt inte.
Citat:
Tänkas kan dock att hon blir såååå uttråkad av att sitta inlåst att hon maniskt kluddar ner några A4-block (till), lismande försöker manipulera personalen med göromål medan hon trycker i sig fängelsets skrovmål (samtidigt) och lägger på sig några pannor till.
...ELLER så får hon så pass mycket mediciner att hon sitter som en schweizerost i hjärnan och stirrar på nåt löjligt kludd på väggen som någon tidigare gäst lämnat efter sig.
I all ärlighet skiter jag själv i vilket - så länge hon är bakom lås och bom!

Själv åker jag upp till Dalarna, dricker massor med Chardonnay, äter gott, umgås med underbara vänner och vilar hjärncellerna, så man orkar hänga med nästa rond
Man börjar undra hur mycket JM krupit under skinnet på allmänheten då tankarna går till JM när folk klipper gräs, dricker chardonnay eller kaffe på en balkong? Lite läskigt och lite av en "incestfest" tycker jag mig märka av såväl i domstol som i tråden. Skillnaden är väl hur olika man tar till sig vad som sägs. Ledamöterna får ju sin syn på de anklagade.
Och appropå anklagad så undrar jag hur MR skall bli huvudvittne när det är JJ som utfört enligt denne? Någon slags överordnad inkvisitation verkar pågå i denna häxjakt när man går ner i åldrarna på närstående vittnen. 12 blir snart 2,5..om man lyckas tvätta bandet så här lite i efterhand har vi snart ett rekord i rättsosäkerhet. Men såklart, fri bevisföring gäller.
Citat:
...kippis och trevlig helg på er alla!
kippis på dig med tjejen

nästa vecka gungar båten lite mer, håll i knäskålarna polisen!