Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Ja, hon satt i Karlstad för sina hyss med lapparna men det är för långt att åka emellan Karlstad och Västerås varje dag så hon blev förflyttad till ett närmare häkte och jag tror det blev Uppsala.
Ja jaa....bara hon sitter inlåst så är jag nöjd!
Och om jag förstår rätt så har alla som jobbar runt henne hög beredskap på vad tokkärringen kan tänkas hitte på (häktespersonalen vittnar om att det alltid ska vara två som går in till henne alt. den ena står bakom dörren så det finns vittnen på vad som sägs osv osv). Gissar att personalen är rejält luttrade av diverse tidigare "Gökboet"-klienter och andra psykmuppar som passerat grindarna på stället.
Tänkas kan dock att hon blir såååå uttråkad av att sitta inlåst att hon maniskt kluddar ner några A4-block (till), lismande försöker manipulera personalen med göromål medan hon trycker i sig fängelsets skrovmål (samtidigt) och lägger på sig några pannor till.
...ELLER så får hon så pass mycket mediciner att hon sitter som en schweizerost i hjärnan och stirrar på nåt löjligt kludd på väggen som någon tidigare gäst lämnat efter sig.
I all ärlighet skiter jag själv i vilket - så länge hon är bakom lås och bom!

Själv åker jag upp till Dalarna, dricker massor med Chardonnay, äter gott, umgås med underbara vänner och vilar hjärncellerna, så man orkar hänga med nästa rond...kippis och trevlig helg på er alla!