Citat:
Det tycks mig som om du är förtjänt av en förklaring emedan du inte hänger med riktigt:Disneyfiguren Cruella Möller har på egen hand lagt grund till de epitet som florerar - hon är både en sorglig och skrattretande person på samma gång.
Frustration var en märklig tolkning - snarare ser jag en återhållsamhet, avvaktan, där personer är fullt medvetna om att det är ett svårt rättsfall med tanke på tidsperspektivet och byggt på indicier samtidigt som det pekar med full hand mot JM på det hela taget.
Citat:
Beträffande obduktion är inte dödssätt klarlagt - utredning om mord pågår via rättegången.
AFA menar på att det är ett osant intygande om dödsorsak som fick de att betala ut pengar. JM svarade att det iaf. inte begåtts något mord och Wenna tackade för svar. Epic fail.
Vad JM säger i rådande stund kan man sonika hoppa över och det avgörs snarare av rätten.
Citat:
Urkundsförfalskningen går hand i hand med grovt bedrägeri angående livförsäkring.
Urkundsförfalskningen gick det sämre med, ett solklart fällande. En rimlig påföljd är böter och villkorlig dom men här spretar rättsfallen. Frågan är vad personen lidit för skada att haft sitt namn på en bouppteckning som inte ifrågasatts?
Citat:
ÅK är mer troligt praktisk än orolig - erinrar mig Rönnbäck och hennes inkastande av vittnen i sista minuten och då främst Billy Batong. Beroende på vem hon tänker kalla kan det även röra sig om polisförhör som ÅK ska hinna genomföra dess innan och inte bara att ÅK ska kontra med "motviktsvittnen".
Åkl verkade oroliga för de fem vittnena Hikes vill kalla, och eftersom åkl är minst lika hemliga så får man anse att jämnvikten i sandlådan är lika.
Citat:
Ställt sig passiv i kö var det väl snarare utan medsökande.
Någon intygade att JM sökte lgh i Strömstad
Citat:
Ser inte tyngden i det du skriver direkt med tanke på polisman som beskrev att hon snarare hade ett konstigt beteende.
En brandman intygar att JM var svårt chockad på olycksplatsen.
Citat:
Det stämmer - det är snarare hennes barn som är förstahandskälla beträffande JMs mordbeställningar. Däremot beskrev kollegan JM då hon skrattande änka skulle iväg på möte om dödsfallet och inte dementerade frågan om hon tagit livet av honom.
Kompanjonen har hört i tredjehand att JM önskade livet ur Aki, hon har dock aldrig hört att JM tagit livet av Aki, eller att hon inte tagit livet av honom. Så skönt och klarläggande och vilken tur att hon fick medhörning så att hon kunde tala fritt.
Det du skrev fick mig osökt att tänka på förhör 11 dagar efter dödsfallet med den sörjande och svårt chockade änkan 2015-08-18. Den som vill fly med sin älskade make till Strömstad ♥:
" Han var bra ibland men ibland så önskade hon att han bara försvann"
" ibland tyckte hon att han var en riktig skitstövel."
"han hotade att döda henne, och det var för ungefär ett år sen."
" Han var en sån som ville bestämma."
" Aki var ingen trevlig person."
"Han var som en kvinnomisshandlare."
" Han har också sagt vid flera tillfällen att han ska döda henne."
" Hon säger också att han inte är trevlig."
... Förutom alla knarkinsinuationer vill säga.