Tänkte höra med er som driver eller drivit företag är det någon som bara använt sig av endast mobilnummer (inte fastnummer alltså)?
Det finns väl i alla fall ingen lag på att man måste ha ett fastnummer för företag, men kanske ser mindre seriöst ut dock. Hoppas någon svarar, tack