2017-05-23, 16:56
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
Det funkar utan problem för mig i Chrome.

Jasså, fan så konstigt.
Chrome blir bara mer och mer CP
Citera
2017-05-23, 16:58
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ah, kanske äntligen någon som har samma problem som jag?
Jag kan inte söka som förut på kombinerad sökning inne i en tråd. Det går bara inte. Försöker enligt konstens alla regler men varje gång får jag en trådlista. Trots att jag fyllt i "visa inlägg" på TVÅ ställen.

Ja det har strulat lite för mig också. Verkar fungera till och från.
Citera
2017-05-23, 17:00
Medlem
Bushsweedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vegege
Ok, håller ej med. Visst, det blir snyggare och mer modernt, men blir det bättre och mer lättnavigerat för det? Vet flera hemsidor som genomgått en "makeover" till det mer moderna men som jag inte vant mig vid, p.g.a. allt känns inzoomat. Youtubes nya är t.e.x. horribel, där jobbar jag gamla.

Och det är väl på senare tid som hemsidor får nytt utseende p.g.a. ökat mobilanvändande. Svårt att förstå varför det är positivt för datoranvändare. Men ni har rätt i att man tillslut vänjer sig - med att det mesta blir sämre.

Verkar som att folk hellre vill ha ett "sökbart lexikon" än en bred representativ presentation av forumets innehåll.

-----> SÖK<---- Ungefär såhär...
Citera
2017-05-23, 17:02
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Varför kan man bara inte gå tillbaka till start? Som nu så måste jag klicka mej tillbaka flera gånger?

Du kan ju klicka på den där gigantiska loggan som syns högst upp på varenda sida.
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Det ser bra ut förutom listen däruppe där man inte ser så bra för att det är svag vit text.
Inne i trådarna är bra där det grå temat med skarp svart text. Men det är för ljust och rörigt då man tittar på sidan för en forumsdel.
Exempelvis AK&B och överblicken över trådarna är för ljus och ingen färgmarkering för de trådar man skrivit i.

Det känns snabbare att ladda och jag hoppas det sega försvinner. Förutom vissa detaljer så är det ok!
Citera
Medlem
Nä men detta var en positiv överraskning! Äntligen mobilvänligt! Mvh äger ingen dator för tillfället
Citera
2017-05-23, 17:03
Bannlyst
haha fan va värdelöst hittaar ju inget längre.

Nog för att det är ny design men den förra var ju bara så enkel , så ren och lättnavigerad.
Citera
2017-05-23, 17:04
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Då får du ratta mig, för det fungerar inte och jag sliter mitt hår. Ta tillbaka sökningarna till sidan om tråden som det var förut! Det fungerade ypperligt!
Du måste skriva enligt följande

a:användarnamn texttext

t.ex

a:lulubrooksie sökningarna

Då får du upp alla inlägg där du använt dig av ordet "sökningarna", i aktuell tråd.
Citera
2017-05-23, 17:09
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Är det det här du syftar på?
(FB) Flashback 17 - ny design, nya möjligheter
Ja ungefär, det också. Men att man kan hoppa tre sidor bak direkt (som man kunde förr på datorn)
Citera
2017-05-23, 17:10
Awaiting Email Confirmation
Snygg design, enkelt och bra.

Tummen upp från mig!
Citera
2017-05-23, 17:12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Du måste skriva enligt följande

a:användarnamn texttext

t.ex

a:lulubrooksie sökningarna

Då får du upp alla inlägg där du använt dig av ordet "sökningarna", i aktuell tråd.
När började FB med detta a: för det har jag aldrig använt.Men ok ska testa.
Citera
2017-05-23, 17:12
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Den nya sidan ska gå betydligt snabbare att surfa på, och vara mindre tung. Det är ganska mycket som gjorts om i koden, men som inte syns utåt.

admin
Kommer ni kunna hantera en ny Utöya/Drottninggatan/Lisa holm? Eller blir det kaos då oavsett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in