2017-05-23, 16:34
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splitface
Tryck på förstoringsglaset.
Tryck på lilla nedåtpilen.
I rullistan välj "Detta ämne".
Klicka i radio-knappen "Visa inlägg".
Skriv i textfältet "a:LuluBrooksie".
Tryck Enter.
Men va? Var skriver jag då sökordet???^

IS THE WORLD CRAZY?
Citera
2017-05-23, 16:35
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Är det mobil, desktop eller på läsplattan du har problem med för liten text?

admin

Desktop - i Firefox - så om jag har det på 120 procent storlek, som är min standard på alla sidor (på vissa är det mer för att texten ändå är liten) och på Flashback har jag alltid haft 120 procent, så får jag inga ämnen där uppe i rad.

Går jag ner till 110 procent eller mindre, så får jag ämnen där uppe, men då mindre text. Skulle vi inte på en PC alltid kunna få ha ämnen där uppe, oavsett inzoomningssiffra på webbläsaren?
Citera
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wether
Jag får migrän av den svarta randen! Den gamla sidan var bättre.

Me too. Aspirin?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
På desktop finns den klockan uppe till höger på svarta listen. I mobilversionen finns en "prickmeny" uppe till höger som ger en meny om du klickar på den, och notifieringar syns i den menyn i mobilversionen.

Klockan saknas för mig på desktop men finns på mobil.
Citera
2017-05-23, 16:36
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Håller med om att prickan kan bli bättre.
Ska se vad vi kan hitta på här.

admin

När den är vit (osynlig) syns den knappt alls.
Citera
Bannlyst
ja den va inte dålig iallafall....skönt att det inte blev så mycket som ändrades...tycker det ser bra ut...

vad betyder färgerna på vänster sida under aktuella ämnen och nya ämnen?
Citera
Medlem
Incendios avatar
Vad fan har ni gjort?! Inte mobilvänlig ett dugg! Finns det något sätt att sitta på den gamla varianten som man kan göra på familjeliv?
Citera
2017-05-23, 16:37
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Håller med om att prickan kan bli bättre.
Ska se vad vi kan hitta på här.

admin
Ber om ursäkt men var hittar jag denna "prick"?

Jag får klicka på "nedåtpil" i övre menyraden för att se om det står "logga ut" som alternativ och därigenom dra slutsatsen att jag är inloggad.

(Android surfplatta, Chrome)
Citera
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayboy
Exakt - innan kunde jag svepande få en överblick på alla ämnen direkt på sidan utan massa klick, vilket gjorde det mycket lättare att hålla ordning. Bara saken som att man kanske glömt vilken kategori man läste ett ämne så får man leta osv, blir mycket jobbigare att behålla överblicken - utan detta kommer jag garanterat besöka forumet mindre

Jag tycker den nuvarande strukturen är mycket bättre. Gör det enklare att hitta det man söker. Åtminstone på desktop. Men det är flera som påpekat detta, så ska se vad vi kan göra.

Lovar inget, men ska undersöka saken.

admin
Citera
Medlem
NirvanAs avatar
Ser nu att skillnaden mellan det fetstilta (nya inlägg) och de utan är alldeles för liten jämfört med tidigare, väldigt irriterande.. kanske att detta löses med nya teman, om inte kan ni lägga till det på to-do-list
Citera
2017-05-23, 16:40
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:

Jag tycker den nuvarande strukturen är mycket bättre. Gör det enklare att hitta det man söker. Åtminstone på desktop. Men det är flera som påpekat detta, så ska se vad vi kan göra.

Lovar inget, men ska undersöka saken.

admin

Vore det inte bra om pennan och bakgrunden som markerar att man skrivit i ett ämne gick i en gladare färg säg grön?
Citera
2017-05-23, 16:40
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Du är HELT oförmögen att läsa det moderatormeddelande som dyker upp före du postar inlägg i den här tråden eller?

Det har liksom tre punkter, och den första är:

* Teman finns inte än, men kommer att komma tillbaka.

Tack, så detta var ju bara ett prov, ungefär som med Swedbank med internetbanken att man kan prova den nya som är på väg, men kan använda den gamla ändå.Flashback börjar med nytt innan allt är klart...

mvh(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in