2017-05-23, 14:44
Medlem
Bra jobba Flashback. Ser ni tar till er kommentarerna här och sidan blir genast lite bättre bit för bit.

Här får ni en till.

Det går inte klistra in Fler Smilie från Smilie-listan.
Citera
2017-05-23, 14:45
Medlem
MindRewinds avatar
* Texten är betydligt mindre nu och svårläst, får ont i ögonen..
* Var tog 95% sidbredd vägen..? Ser förjävligt ut som det är nu, allt samlat i mitten och väljer man full ser det ännu värre ut.. Lagom är bäst.

Det som stör mig mest är texten.. skit liten och jäkligt svårläst, nä det var bättre förr. Den gamla designen var klockren!..

edit..
Senast redigerad av MindRewind 2017-05-23 kl. 14:55.
Citera
2017-05-23, 14:45
Medlem
Ola Schuberts avatar
Jag hittar fortfarande inte hur man reglerar sidbredden. Förut så fanns det en speciell ikon med rullmeny där man kunde reglera den. Har gått in under kontrollpanelen men hittade det inte där.

Annars så gillar jag den nya det nya upplägget, speciellt att man kommer åt huvudämnena i listen högst upp.

Kan någon tipsa mig om hur man ökar på sidbredden så hela skärmen utnyttjas?
Citera
2017-05-23, 14:46
Tekniker
zzpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Viktigast är dock att de trådar man skrivit i inte markeras bara med en grå penna utan med någon glad färg symbol.
Nu är arket ifyllt istället (svart om det skrivits sedan du postade, annars grå), tydligare skillnad från de övriga ikonerna.
Citera
2017-05-23, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Du kan fortfarande se alla inläggen. Men de är uppdelade på olika sidor.

admin

Exakt - innan kunde jag svepande få en överblick på alla ämnen direkt på sidan utan massa klick, vilket gjorde det mycket lättare att hålla ordning. Bara saken som att man kanske glömt vilken kategori man läste ett ämne så får man leta osv, blir mycket jobbigare att behålla överblicken - utan detta kommer jag garanterat besöka forumet mindre
Citera
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzpac
Nu är arket ifyllt istället (svart om det skrivits sedan du postade, annars grå), tydligare skillnad från de övriga ikonerna.
Tack för det!
Citera
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
detta ämne, visa inlägg, avancerad sökning, användarnamn

Funkar för mig. Vad är det för sökord du använder när det inte fungerar nu för dig?
Citera
Tekniker
zzpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Jag hittar fortfarande inte hur man reglerar sidbredden. Förut så fanns det en speciell ikon med rullmeny där man kunde reglera den. Har gått in under kontrollpanelen men hittade det inte där.

Annars så gillar jag den nya det nya upplägget, speciellt att man kommer åt huvudämnena i listen högst upp.

Kan någon tipsa mig om hur man ökar på sidbredden så hela skärmen utnyttjas?
Kontrollpanelen -> Redigera alternativ
Citera
2017-05-23, 14:48
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:

Bra det är en förbättring tack, men ännu bättre vore om de lyste grönt eller rött om pennan intill ämnena man skrivit i.

För att liva upp saker lite.
Citera
2017-05-23, 14:50
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Jag vill ha tillbaka mitt gamla flashback. Denna siten blir bara värre och värre. Massiv censurering och nu "ny häftig design".

Men för all del gör det klassiska misstaget att gå från succé till att förändra sig till det sämre och ännu sämre. Så fort ett alternativ sedan dyker upp är det kört.

Coca cola har inte förändrat mycket på 80 år. De har till och med flaskorna kvar i samma design. En tanke.

Men ja kör ni på.
Är ganska övertygad om att tillverkningsprocessen på CocaCola har förändrats en del de senaste 80 åren.
Diskussionen kommer vara densamma här oavsett format liksom CocaCola är samma dryck som den alltid varit.
Citera
2017-05-23, 14:51
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Kontrollpanelen -> Redigera alternativ

tack, nu funkar det!
Citera
2017-05-23, 14:55
Medlem
D4Cs avatar
Skulle vilja ha en funktion som säger till när någon svarar på något av mina inlägg, hatar att behöva ha 5 flikar uppe bara för att hålla koll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in