2017-05-23, 13:31
Bannlyst
Tråkigt att ni bytt design den gamla var flashbacks själ! ny är det något mobil jippo
Vi behöver inte några nya möjligheter Flashback ska vara Flashback.
Det har funkat i 7 år. Ni måste ge valet att gå tillbaka till den gamla versionen
Citera
2017-05-23, 13:32
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tupplurarn
Jag trodde det var något man som användare kunde implementera genom sin webbläsare, men då vet jag. Den svarta huvudvärksbannern har förhoppningsvis fått tillräcklig uppmärksamhet redan!

Det kommer nog ska du se. Admin/FB behöver bara återimplementera teman och sedan be någon/några skapa ett par teman. Att dessa för närvarande är deaktiverade beror högst förmodligen på att alla gamla teman är inkompatibla med den nya sajten så det finns helt enkelt inga teman än.

Jag skulle gärna hjälpa till med något sådant. Inte så mycket som behöver ändras. Lite avstånd och annat som är smått irriterande och skulle vilja kasta in lite javascript för att ändra hur toppmenyn fungerar. Däremot skulle jag gärna se att man också återlanserar att kunna ha huvudteman och subteman för om man t ex endast vill byta typsnitt/textstorlek till C men vill ha huvudtemat A.
Senast redigerad av sinewave 2017-05-23 kl. 13:34.
Citera
Medlem
swimp78s avatar
Vi måste få möjlighet att själv välja webversionen även om man surfar på en mobil enhet ! Det valet har man på i princip alla forum
Citera
Medlem
Sidan är snabbare och mobilversionen känns mer genomtänkt än innan. Verkar inte finnas någon sätt att hamna längst upp på sista sidan i en tråd?

Ogillar att annosen i varje tråd har blivit nästan dubbelt så stor på mobilen.
Citera
Medlem
Jag blir bara mer och mer irriterad efterhand jag sitter här och läser. Det är nåt som gör det grötigt.

• Texten känns mindre och mer svårtläst, är det kanske annat typsnitt också?

• Alla andra program, och websidor nuförtiden ska vara "ljust och fräscht", då var det en ren njutning att kunna välja det bruna temat och genast se vilket fönster/forum man var inne i.
Citera
2017-05-23, 13:33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Tråkigt att ni bytt design den gamla var flashbacks själ! ny är det något mobil jippo
Vi behöver inte några nya möjligheter Flashback ska vara Flashback.
Det har funkat i 7 år. Ni måste ge valet att gå tillbaka till den gamla versionen
Tyst med dig nykomling. Det finns många av oss som kallar förra designen för "den nya". Den här designen är dessutom mer lik förra versionen än vad förra var lik den förrförra.
Citera
2017-05-23, 13:35
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Sidan är snabbare och mobilversionen känns mer genomtänkt än innan. Verkar inte finnas någon sätt att hamna längst upp på sista sidan i en tråd?
Den funktionen hittar du längst ner i mitten på varje sida.
Citera
2017-05-23, 13:36
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag håller INTE med om detta. Jag trodde faktumet att ens användarnamn ej längre vad synligt implementerades som en säkerhetsåtgärd och var glad när det försvann för några år sedan.

Ibland surfar man på flashback tex på jobbet eller hemma med andra runt om kring sig och då vill jag inte att mitt anändarnamn ska vara synligt.

Att ta reda på det användarnamn man är inloggad som SKA vara dolt bakom ett par klick.

Jag såg att det fanns synpunkter på detta i tråden, efter att jag postat mitt inlägg.
Tycker att du har en bra poäng, och kommer därför att låta det vara kvar som det är idag.
Vill man se vilket konto man är inloggad med, så får man klicka på 'Min profil'.

admin
Citera
Medlem
keyzexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Den hittar du numera i mitten, längst ner. ^

Så då blir det bra även för stofiler.

admin4
Aha tack för det, jag letade efter den i text format.

Man kanske kunde lägga in text under symbolen [till Toppen]

Ja nu är stofilen nöjd.
Citera
Bannlyst
Hur prenumerarar man?
Citera
Medlem
NoTruces avatar
Spontant och efter att ha surfat i fem minuter (såg annorlunda ut i förmiddags) tycker jag det ser bra ut. Vi får vänta med att utvärdera användarvänligheten till vi blivit lite varma i kläderna.

Ursäkta om det redan tagits upp, men har någon förändring för mobilversionen gjorts?
Citera
2017-05-23, 13:38
Medlem
jagluktarketchups avatar
gillar inte denna design. den gamla var mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in