2017-05-23, 11:11
Medlem
Scamps avatar
Ser bra ut. Lär ju ta ett tag innan man vänjer sig vid den nya designen
Citera
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
De tre röda prickarna uppe till höger. Scrolla ner i menyn som dyker upp.
Puss
Tack, du är en pärla.

Heta kyssar.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med erektion.
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Snälla, snälla, snälla.... Ta bort dom där fula jävla färg clickarna ifrån Aktuella ämnen, vad fan fyller dom för funktion?

Kanske dags att ta sig till reddit i fortsättningen...

GIssningsvis är "färgkluttarna" färgen för underforumet tråden ligger i. Man jag håller med det blir väldigt färgglatt
och fyller ingen funktion.
Citera
2017-05-23, 11:12
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Är ni alla efterblivna? "Hur kommer jag till sista sidan?", Jo du klickar på pilen längst till höger! Måste det stå bokstaverat "sista sidan" för att ni ska fatta?!

Knappen finns inte om endast befinner sig ett par sidor ifrån sista sidan, ologiskt nog.
Citera
Medlem
raffeYs avatar
Jag tycker det ser snyggt ut, speciellt den delen med färgkoder för olika ämneskategorier, kul med förändring!

Dock så tycker jag mittsektionen med Flashback-texten ser lite inklämd ut, speciellt som att den hamnar lite utanför bakgrunden. Kanske öka höjden på den skära bakgrunden, alt ta bort den helt och bara ha vit eller skär bakgrund med svart text + bild.
Citera
Medlem
mrtowlies avatar
Vid sidan om min åsikt att prenumerationer ska ligga i toppraden som tidigare tycker jag även att det är onödigt att den raden byts till "flashback" när man scrollar ner. Vad är det för onödig flare. Nu måste man ju scrolla upp för att kunna gå över till tex aktuella ämnen.
Citera
2017-05-23, 11:13
Medlem
Lazyboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Jag har upptäck en extremt stor svaghet i den nya designen, när man t.ex. vill läsa en stor tråd i "Aktuella ämnen" som har 1 miljon + visningar blir det extremt jobbigt att klicka så att man kan skumma igenom sidorna snabbare, förstår ni vad jag menar? Låt säga att man inte hunnit med och uppdaterat sig vid en viss händelse och man vill läsa om det här på flashback, en tråd som redan har 1+ visningar med 200+ inlägg, så blir det rätt jobbigt att komma till en tråd med 100 sidor och bara kunna läsa "1,2, >> (vilket betyder sista sidan)...Innan kunde man skumläsa när det såg ut såhär: Sida; "1,2,3,4,5,6,11, >>" tryckte man då på sida 11, kom andra sidor upp som alternativ: "11, 12, 13,14,15,21, >>"...Det tillåter alltså inte den nya designen överhuvudtaget vilket gör trådar ännu mer svårlästa och man blir på något sätt extremt stressad över att inte kunna kolla igenom en tråd på ett effektivt sätt. Det måste ni ändra, jag brukar för det mesta inte läsa hela trådar utan skumläsa dessa efter händelser..Det är en stor svaghet som ni måste fixa till. Annars är risken stor att man inte läser lika mycket på FB längre..Man blir snarare stressad då.
Det går ju att göra genom att manuellt ändra sida i URLen, men jag håller med dig om att det är en funktion som behöver komma tillbaka.
Citera
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Funktionen är att färgerna hör till olika delforum. Om du hovrar över delforumen i topmenyn ser du samma färger där.

Håller dock med om att det mest är störande.

Alright, så färgplupparna har exakt samma funktion som texten under trådnamnet?
Är dom där för att döva ska kunna läsa vilken forumdel?

(vet att inte du som gjorde ändringarna men du svarade )
Citera
Medlem
Använder webbläsaren i mobilen.

Älskar att info om ett inlägg (dvs tid och användare) nu står överst och inte till vänster! Mycket lättare att följa konversationer.
Citera
Medlem
En bra utveckling för flashback.
Citera
2017-05-23, 11:14
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Men dessa "gråa borders på kanterna" fanns även i den äldre versionen.
Bredden på sidan har tvärtom ökats i den nya designen.

admin

Fixade det genom att sätta sidbredden till full i alternativ. Såg otroligt fult ut innan. Skulle dock gärna se att man kunde bläddra bland lite fler sidor bak/fram än 2st (3 om man räknar den sidan som man är på i tråden), typ 4st + den man är på skulle vara perfekt.
Citera
2017-05-23, 11:14
Medlem
Det här var ett stort kliv tillbaka.
Herrejävlar vad man tappade sugen nu. Blir säkert många tappade sugar framöver.
Byt tillbaka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in