2017-05-23, 10:51
Medlem
T-L-Ks avatar
Jag köper argumentet angående användarvänlighet men designen känns väldigt generisk och oinspirerad...
Citera
Avslutad
Ser helt okej ut, se till o ändra de där cirklarnas färg vid aktuella, nya ämnen. De ser lite risiga ut, kanske en mer färgstark kulör kan göra det hela bättre.
Citera
Tekniker
zzpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkateBlind
Hur lägger jag till en prenumeration? Sista sidan knappen borta, mycket nytt och ser bra ut tycker jag, men många småsaker som förvirrar.
Du har ämnesverktyg till höger om svaraknappen längst upp i ett ämne, där finns "prenumerera på detta ämne". Samma för forum.
Citera
Medlem
Bodickers avatar
ser för jävligt ut. loggan är sänkt, det går inte att hoppa i tråden mer än en sida i taget. meningslös och sämre version
Citera
2017-05-23, 10:52
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Går att välja mellan fast och full i kontrollpanelen --> Inställningar & alternativ --> Redigera alternativ.

Tack. Det blev bättre så. Tycker dock fortfarande mer om den gamla designen överlag.
Citera
Medlem
oberoendemedias avatar
Blev mycket svårare att snabbt urskilja vilka ämnen som blivit lästa.

Överlag känns sajten mer "svårläst" än tidigare.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Helsvart passar inte. Det borde vara en ljusare färg. Kontrasten är för extrem..

Jag syftar på layouten längst upp/ner.
Citera
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Antagligen en vanesak. Har forumets säkerhet förbättrats?
Citera
2017-05-23, 10:53
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Kanske missar jag vad du menar, men klickar du på rutan med de tre punkterna till vänster överst i tråden så kan du välja prenumerera. toppknappen finns väl också? Längst ner i tråden (i form av en uppåtpekande pil)
Jag menar genvägen längst upp på sidan. Löser det tillfälligt med ett bokmärke i bokmärkesfältet.

Jag hittade "top", den var inte så uppenbar att jag såg den direkt, men nu när jag vet var den sitter så blir den nog bekvämare än den förra.
Citera
Medlem
macys avatar
Jag tycker det är lite svårare att se skillnad mellan lästa och olästa trådar. Det var större kontrast mellan den fetade och ofetade texten tidigare.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Admin, tack och ske pris att ni tog bort "Regler för taggar" - länken som jag JÄMT råkade komma åt när jag skulle klicka till sista sidan. TACK.
Citera
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Vad betyder dessa färgglada cirklar framför ett ämne?

Osäker på vilka du menar, men de som sitter framför de olika delforumen är där för att man ska kunna skilja på olika forumdelar. Droger har militörgrönt, Hem falurött, Sex bögrosa, Politik brunskjortebrunt osv.

Cirklarna är i samma färg som kategorierna när man använder toppmenyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in