2017-05-23, 10:46
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Det är snyggt och känns smidigt. Gissar det inte är helt klart ännu.

Lista på vad som önskas/saknas:
Prenumerationer
"topp"-knapp längst ner i trådar.

Kanske missar jag vad du menar, men klickar du på rutan med de tre punkterna till vänster överst i tråden så kan du välja prenumerera. toppknappen finns väl också? Längst ner i tråden (i form av en uppåtpekande pil)
Citera
Medlem
Golden.Rations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ser sjukt löjligt ut... Hyr kommer man man tex till sista inlägget i en tråd?
Klicka på (>>)

Tar lite längre tid att överskåda Nya ämnen och Nya inlägg men annars gillar jag designen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Nej tack, ge tillbaka den gamla designen. Eller låt mig åtminstone ändra sidbredden så att det slipper kännas som jag sitter på en mobil när jag faktiskt sitter vid min datorskärm.
Går att välja mellan fast och full i kontrollpanelen --> Inställningar & alternativ --> Redigera alternativ.
Citera
Medlem
knullklassons avatar
Världsklass tamejfan, världsklass!
Citera
Medlem
Jobbigt med flashback-loggan som flashar upp när man scroller ner. Hellre att den är där hela tiden.
Citera
2017-05-23, 10:47
Medlem
Nu är Flashback anpassad till surfplattar, helt otroligt!

Jag kan dock inte hitta sökfunktionen.

I början tyckte jag inte om detta, jag gillar inte förändringar. Men jag la märke till att denna nya uppdatering är anpassad till surfplattor, då kändes det bra!

Designen är ju snygg också.

Bra jobbat!

EDIT: Jag hittade sökfunktionen.
Citera
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Säg till om du hittar hur man får fram listan över prenumerationer, även jag saknar den. Jag som körde webversionen även på mobilen blev lite trött i ögat nu.

Överst till höger finns ju kontrollpanelen (pil nedåt). klicka där så kan du välja dina prenumerationer
Citera
Medlem
halvljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzpac
Natt-läge kommer att läggas till.
Det går bra att ändra sidbredd i Kontrollpanelen -> Redigera alternativ.
Ser betydligt bättre ut med full sidbredd. Lägg gärna till det direkt i toppmenyn så man slipper gå in på Redigera alternativ.
Citera
Medlem
Krickerts avatar
Jag tycker den nya designen är bra.
Det känns som att det är lättare att se bokstäverna.
Citera
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Nu är Flashback anpassad till surfplattar, helt otroligt!

Jag kan dock inte hitta sökfunktionen.

I början tyckte jag inte om detta, jag gillar inte förändringar. Men jag la märke till att denna nya uppdatering är anpassad till surfplattor, då kändes det bra!

Designen är ju snygg också.

Överst på listen på högra sidan (förstoringsglas)
Citera
2017-05-23, 10:48
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pniz
Kommer det finnas någon möjlighet för oss stofiler som tyckte att "det var bättre förr" att använda oss av det gamla temat för flashback (att ställa om det som en inställning), eller är det kört?

Vi kommer att läsa alla synpunkter, och sedan ta ställning till vilka saker vi bör åtgärda.
Det finns massor av saker att göra, men i början är nog chocken stor för många. Man är van vid en sida, och spontant vill man att det ska vara som det var innan. Detta betyder inte att man nödvändigtvis vill ha det så när man använt den nya designen ett tag.

Så svar på din fråga: Det vet jag inte. Det beror på hur ni användare trivs med den nya formen. Det finns många saker som ska förbättras, och nu ska för försöka lista ut vilka saker som är viktigast att åtgärda. Jag kan troligtvis svara på din fråga bättre om någon vecka.

admin
Citera
2017-05-23, 10:48
Tekniker
zzpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Kanske en dum fråga, men vart hittar jag prenumereringarna?

Saknar även "topp" längst ner på sidan, en väl använd liten knapp.

Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Säg till om du hittar hur man får fram listan över prenumerationer, även jag saknar den. Jag som körde webversionen även på mobilen blev lite trött i ögat nu.
Drop-downen uppe till höger när du är inloggad -> Mina prenumerationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in