2017-05-21, 22:37
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Du får ta det lugnt med ketaminet imorgon .
har tyvärr aldrig prövat den drogen. blir hasch bärs och mdma imorgon.

funtar på att satsa en röding mot djurgårn varje derby. i bästa fall köper man en derbyvinst, i värsta fall lite stålar

I Augusti är det tio år sedan jag såg djurgårn vinna ett derby sist. bajen hemma -07...
Senast redigerad av powderfucker 2017-05-21 kl. 22:41.
Citera
2017-05-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Hmm, har du glömt SöS -97. I doubt

Fan jag är inte lastgammal än .
Citera
2017-05-21, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
har tyvärr aldrig prövat den drogen. blir hasch bärs och mdma imorgon.

funtar på att satsa en röding mot djurgårn varje derby. i bästa fall köper man en derbyvinst, i värsta fall lite stålar

I Augusti är det tio år sedan jag såg djurgårn vinna ett derby sist. bajen hemma -07...

Sorry, det var Meta du körde? Haha jävlar du går all in. Vi är ju värre pundare än Bajen .
Citera
2017-05-21, 23:08
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Det är jag fullt medveten om. Dock får alla 3 08-lag vars två matcher där deras publiksiffra kryddas rejält av motståndarnas stora följe. Något vi andra lag inte får. Därav hade varit mer jämförbara siffror om derbyna inte hade räknats med. Förstår du min poäng?
Så ni fick inte räkna era siffror när heif var i as? Göteborg får inte räkna sina derbyn heller (kanske gynnar dom iof)?
Citera
2017-05-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker

Jag gör likadant, fast då mot Bajen i alla derbyn sedan uppflyttningen.

Gått back säkert 15-20k men tröstar mig med att vara minst halvt ansvarig för våra derbysegrar.
Citera
2017-05-21, 23:18
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Så ni fick inte räkna era siffror när heif var i as? Göteborg får inte räkna sina derbyn heller (kanske gynnar dom iof)?
När man jämför hemmasnitt brukar man exkludera derbyn. För att på bästa sätt kunna jämföra hemmasnitt borde man egentligen gå ett steg längre och dra bort bortapubliken från publiksiffran. Men att statistik inte är nån av er här innes starka sida förvånar mig inte.
Citera
2017-05-21, 23:53
Medlem
Salorms avatar
Citat:
När man jämför hemmasnitt brukar man exkludera derbyn. För att på bästa sätt kunna jämföra hemmasnitt borde man egentligen gå ett steg längre och dra bort bortapubliken från publiksiffran. Men att statistik inte är nån av er här innes starka sida förvånar mig inte.

Jag kan hålla med om att det vore det bästa, tyvärr gör man inte så. Nu ska jag gråtrunka mig till sömn, godnatt.
Citera
2017-05-22, 00:13
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Sorry, det var Meta du körde? Haha jävlar du går all in. Vi är ju värre pundare än Bajen .
finns inget mer Djurgårdigare än att efter muggen få frågan "haru nåt kul? fint eller fult?"
Citera
2017-05-22, 00:25
Medlem
Citat:
Norrköping, helt jävla knäpptysta förutom vid era mål och vinstfirande. Försökte ni ens sjunga? Sen måste ni väll erkänna att ert bortafölje var under all kritik med tanke på förutsättningarna? Söndag, fint väder, matchstart kl 17.30, toppmöte, näst sista match innan uppehåll... och ni kom med 200(?) stycken?

Många hade glömt passen hemma och kom inte förbi passkontrollen in till danmark tyvärr
Citera
2017-05-22, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrkopiing
Många hade glömt passen hemma och kom inte förbi passkontrollen in till danmark tyvärr

Och de 200 personer som lyckades kriga sig förbi tullarna beslöt sig alltså för tyst protest fram till minut 83 eller?
Citera
2017-05-22, 01:46
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Blev det något bråk efter matchen mot Peking idag? Eller sprang pu99 direkt till bussen?
Senast redigerad av AnonymousUser1312 2017-05-22 kl. 02:28.
Citera
2017-05-22, 03:57
Bannlyst
Är MFF i sina bästa stunder i klass med STHLM-klubbarna? https://www.youtube.com/watch?v=6mM7yjBxPKM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in