2017-05-19, 21:57
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Läge o göra SBC Son nu kanske..kostar ca 150 o göra

Tror jag ska slå till. Dels är det ett trevligt kort att ha som supersub, dels är pack value i princip likvärdigt med kostnaden. Visst är det en minusaffär ändå, men jag vill ha kortet.
Citera
2017-05-20, 00:07
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Härligt!
Jag har tre 12k's TOTW hittills, plus Martial & Smalling.

Så det är nåt! Men inte hemma än!

Hur går det? Packat något vettigt?

Jag har fått en TOTS faktiskt, Keane. Inte det spexigaste kortet men jag är inte alltför missnöjd. Ska testas.
Citera
2017-05-20, 00:22
Medlem
Är glad att jag köpte mina EPL tots när jag velade. Köpte bland annat Alli för 300k, han e uppe på över 400k nu o gillar han inte så mycket så lär nog sälja han så småningom. Gillar fan inte David Luiz TOTS heller så mycket men kanske måste vänja mig eller nåt. Valencia o Kante är jag väldigt nöjd med så här långt.
Citera
2017-05-20, 01:43
Medlem
Jag har spelat på precis samma sätt som tidigare, hela jävla våren. Sen hade jag uppehåll en kortare period och nu förlorar jag 6-7 matcher i rad. Vad i helvete...
Mina custom tactics stämmer inte alls längre. Spelarna tar helt vansinniga löpningar. Fan ta EA som ska hålla på "uppdatera" och "förbättra" hela jävla tiden.

Fler som märkt av detta?
Citera
2017-05-20, 02:24
Medlem
LSdalmiaks avatar
Ger blanka fan i om jag blir bannad.

Har 2 miljoner coins att sälja (Xbox one) om någon är intresserad, skicka PM.
Citera
2017-05-20, 07:32
Medlem
Vilken Sbc gör ni för att tömma klubben på spelare? Vilken eller vilka är det som ger bäst paket?
Citera
2017-05-20, 08:17
Medlem
Om någon är sugen på att sälja coins på pS4 så skicka gärna PM!
Citera
2017-05-20, 08:54
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Vet inte hur många miljoner eller hur många timmar jag lagt ner på att öppna paket sedan 19.00 igår , men det är hundratals packs ...bästa spelare Bonucci....låt mig upprepa bästa spelare Bonucci!!..Hur många blå har jag packat hittils sedan TOTS släpptes förra veckan?? 0 !! Om ni missade hur många blå jag packat sedan förra fredagen så är det alltså 0!!

Det är lugnt förväntar mig inte mkt, men när man känner fuck it jag vill ha en OP spelare går och löser POTM Son som kommer in fresh i en förlängning hamnar 10 meter onside fri mot mål men blir ifatt sprungen av en skitsilverspelare med 78 i pace och 70 i stamina....då blir jag less på det här spelet.

I övrigt är spelet fantstiskt just nu, inte mkt lagg osv det flyter ju på helt prima, ingen sirap fotboll överhuvudtaget.
Citera
2017-05-20, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Vilken Sbc gör ni för att tömma klubben på spelare? Vilken eller vilka är det som ger bäst paket?
Jag lägger in alla bronsspelare i bronsuppgraderingen, sen alla silver i silveruppgraderingen, sen alla non-rare guld i gulduppgraderingen och sen lägger jag in alla rare guld i SBCn som garanterade en 82+ spelare. Sen igår när de släppte den nya SBCn som garanterade 12 PL-spelare så la jag in de jag hade kvar på den istället.
Citera
2017-05-20, 11:53
Medlem
Johansfrukts avatar
Dagens första flash-SBC tillgänglig i ca 35 min till för intresserade. Min 77 rating, 85 chem, exakt 3 nationer. Gold players premium pack i reward.
Citera
2017-05-20, 13:14
Medlem
Va fan är grejen med 1 timmes SBC??!
Gjorde precis en där jag fick mega pack.
Alla guld, 2 rare, 80 chem och ingen teamrating krav. Billigt och bra.
Citera
2017-05-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Va fan är grejen med 1 timmes SBC??!
Gjorde precis en där jag fick mega pack.
Alla guld, 2 rare, 80 chem och ingen teamrating krav. Billigt och bra.

Det är nåt FUT Championship med de bästa spelarna i världens just nu. Dem som vunnit alla stora deltävlingar tror jag. När det blir någon milstolpe i turneringen så kommer en SBC, så har jag förstått det. Är väl en grej för att locka folk till att titta eller få upp intresset. Sänds på deras hemsida o via Facebook tror jag. Har nog gjort 5 eller 6 st idag och igår, med olika belöningar, bra och lätta o lösa. Oftast utan att behöva köpa spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in