Ett räkneexempel:
Ljudtekniker: 39 426 med arbetsgivaravgift (bruttolön 30 000)
Studio: 10 000 i hyra
Det som blir över: 75 800 - 49426 = 26374
Antingen kan han använda det till lön eller kanske aktieutdelning, har ingen direkt koll på vad som är mest optimalt.
http://www.ekonomifakta.se/
Helt sjukt att han inte skippar ha en ljudtekniker. Svårt att förstå hur han resonerar. Men mycket tyder på att han som bäst kan plocka ut en undersköterskelön.