Dianne Feinstein säger igen att det inte finns några bevis om Collusion mellan Trump och Ryssland:
Anchor Wolf Blitzer asked, “The last time we spoke, Senator, I asked you if you had actually seen evidence of collusion between the Trump campaign and the Russians, and you said to me — and I’m quoting you know — you said, ‘Not at this time.’ Has anything changed since we spoke last?”
Feinstein answered, “Well, not — no, it hasn’t.
CNN
FBI borde komma ut med svaren om Collusion redan nu och sen köra vidare om det gjorts några brott angående lobbying med andra länder.
Innehållet spelade mindre roll för moderator bernad_law. Han googlade texten och såg att den ledde till Breitbart. Sedan vägrade han att se på cnn-klippet (källan), som finns i Breitbarts artikel. Att kommentera utgivaren istället för innehållet är ganska vanligt för folk som inte klarar av att debattera. Att berätta vilka nyhetsmedier man inte gillar är betydligt viktigare. Känner du inte till det Flashy???
Hillary-fansen berättar aldrig för oss vilka medier som går att lita på. Vi vet bara att dom hatar alternativmedia och blir ledsna när vi kritiserar mainstreammedia.
Du verkar glömma att Trump är republikansk president, även om han verkar sakna egentlig ideologi.
Vad tror du partiet säger om höjda minimilöner för lågavlönade? Om jag minns rätt blockerade dom Obama när han försökte.
Det bli nog inga höjda löner på 4 år till - inte för fattiga arbetare i alla fall.
Trump har ju redan visat i handling vilka han ömmar för - den rikaste 1 procenten och sig själv.
Om du inte vet att Trump är demokrat så har du inget i denna tråd att göra.
Senast redigerad av K1ngen 2017-05-19 kl. 03:34.
Så låt mig se om jag förstått det här rätt. Trump har ett möte med Comey den 14:e Februari. Där Trump påstås ha sagt till Comey att han hoppas att Comey släpper utredningen mot Flynn för det är en bra kille. Comey ska ha skrivit ett memo om mötet, som först NU dyker upp strax efter att Comey blivit sparkad. Memot läcktes till WaPo av en av Comeys kollegor. WaPo har själva sagt att dom INTE tagit del av memot själva, utan litar på Comeys kollegor. Comey har inte kommenterat. Media spinner det som att Trump har beordrat Comey att lägga ner utredningen mot Flynn.
Och ni antitrump bögar tror att Trump ligger illa till pga det här??
Jag tror du fick med det mesta, men ett par saker glömde du.
3 Maj.
Comey i förhör under ed: "[..]But I'm talking about a situation where we told to stop something for a political reason, that would be a very big deal. It's not happened in my experience."https://www.youtube.com/watch?v=ghVnqpUUgJo
Ja, Trump kommer bli avsatt vilken dag som helst nu.
Graham säger nu att detta är en kriminalundersökning, så nu finns inget tvivel längre: Det rör sig om hög misstankegrad för att amerikanska medborgare är involverade i kriminella aktiviteter nu, så detta är inte längre bara teorier.
Äh, klart att det formellt är en brottsutredning. Vad skulle det annars vara med en åklagare? Trump sparkar folk för att de gör ett dåligt jobb. Och inte för att han skulle ta order från Ryssland. Denna utredning kommer läggas ner så snart bråket lagt sig. Liket Hillary Clinton har förstås väckt till liv nu och njuter. Men längre än så här går inte motsättningarna.
Senast redigerad av Kvasiintellektuell 2017-05-19 kl. 03:36.
Hmm. USA-marknaderna vände till positiva siffror igen. Det sägs att det hänger ihop med denna Comey-video där Comey säger att han inte var pressad av någon att lägga ned undersökningen.
Så låt mig se om jag förstått det här rätt. Trump har ett möte med Comey den 14:e Februari. Där Trump påstås ha sagt till Comey att han hoppas att Comey släpper utredningen mot Flynn för det är en bra kille. Comey ska ha skrivit ett memo om mötet, som först NU dyker upp strax efter att Comey blivit sparkad. Memot läcktes till WaPo av en av Comeys kollegor. WaPo har själva sagt att dom INTE tagit del av memot själva, utan litar på Comeys kollegor. Comey har inte kommenterat. Media spinner det som att Trump har beordrat Comey att lägga ner utredningen mot Flynn.
Och ni antitrump bögar tror att Trump ligger illa till pga det här??
Comey har dessutom sagt i TV för två veckor sedan att ingen har någonsin försökt att hindra eller lägga ned en utredning där Comey är inblandad.
Sök på Mark Dice på Youtube så ska du få se på filmen.
Hur länge ska överklassmedia hata Trump för han vill kämpa för folkets skull?
Jag förstår inte, vad anser du rent konkret bevisar att han kämpar för folkets skull?
Att man får dyrare sjukförsäkring eller ingen alls?
Eller menar du att han kämpar för det ryska folkets skull?
Det här var lite underhållande. Vänstertidskriften Mother Jones har en artikel där de drar fram att kongressmannen Justin Amash skulle vara den förste republikan som börjar tala om impeachment. Sen får de lägga till en korrigering:
Citat:
Correction: This article previously stated that Amash was the first Republican to suggest that Trump's alleged actions could be grounds for impeachment. Following publication, a spokeswoman for Curbelo contacted Mother Jones to point out that "Congressman Curbelo was actually the first Republican to mention impeachment."
Nu börjar republikanerna tävla om vem som var först!