Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-18, 10:40
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Man ser klart och tydligt ett mönster här inne. Tänker bara va faan är det för fel på folk? Hur i helvete kan man sitta och tro nåt annat?

Förklara då hur du VET att det var den misstänka. Var du på plats? Har han erkänt till dig? Har du sett bildbevis? Förklara.
Citera
2017-05-18, 10:40
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nja, "ring när du vill bli hämtad så kommer vi". Man lägger sig vid 23-tiden förvissad om att Tova ringer och då hoppar man i kläderna och hämtar. Somnar man så sover man till man vaknar av den telefonsignalen. Men det ringde inte och man konstaterade att hon inte var hemma på morgonen. Man ringer runt. Och resten är historia. Har själv varit tonårsförälder och vet de facto hur det fungerar.

Ja, vad jag förstått av mina kompisar med barn, så är det standard att bli väckt av telefonen och sedan åka iväg och hämta tonåringen. Ser inget konstigt i det.
Citera
2017-05-18, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
Om jag avtalit med nån, oavsätt ålder, att hämta så skulle ja bli fruktansvärt orolig om peronen ifråga inte var at finna.
Vi vet inte exakt vad dom kom överens om, hon sa kanske det ordnar sig säkert någon som kör på festen annars hör av mig om jag behöver skjuts hem.
Citera
2017-05-18, 10:44
Bannlyst
Nej jag tror inte på att det var ett överlagt mord utan en ruskigt olycklig händelse av något slag.

De gånger han slagit henne har säkert varit i affekt och något han säkerligen förbannat sig över.

I dagens Sverige kan allt bli kallat misshandel, tex man står och tjafsar och någon blir puttad.

Händelsen olycka och småtjafs har försvunnit i denna tid vi lever i.
Citera
2017-05-18, 10:47
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulprit
Nej jag tror inte på att det var ett överlagt mord utan en ruskigt olycklig händelse av något slag.

De gånger han slagit henne har säkert varit i affekt och något han säkerligen förbannat sig över.

Åklagaren anser att hon dödades med ett tillhygge och enligt honom var hennes kropp utsatt för våld. Dvs inget småtjafs.
Citera
2017-05-18, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
inte speciellt troligt, de e inga yrkesmördare vi har o göra med precis

Nej det var de inte, men det var ju inte Jonna heller som döda och stycka i Askersund.
Citera
2017-05-18, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohanElias2
Vad får dig att tro det?
bara en känsla, och han ser inte våldsam ut, han skriver inte heller på ett sådant sätt, jag tror han är en mjuk kille ensam med ett superdåligt själförtroende det är bara att se på hans polare, vad krävs för att impa på dom, en tuff handbromsvändning få igång motorn samt ha en snygg brud som Tova
Citera
2017-05-18, 10:51
Medlem
Dricksglas55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrixyo
De gjorde väl slut för längesedan? Eller tänker du att de fortsatt ligga ändå?
Två månader tycker inte jag är längesen.
Citera
2017-05-18, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Åklagaren anser att hon dödades med ett tillhygge och enligt honom var hennes kropp utsatt för våld. Dvs inget småtjafs.
Det jag vill minnas ha läst i tråden använde han inte så starka ord om tillhygge, men jag kan ha fel.

Har du källan till det någonstans?
Citera
2017-05-18, 10:53
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
bara en känsla, och han ser inte våldsam ut, han skriver inte heller på ett sådant sätt, jag tror han är en mjuk kille ensam med ett superdåligt själförtroende det är bara att se på hans polare, vad krävs för att impa på dom, en tuff handbromsvändning få igång motorn samt ha en snygg brud som Tova

Väldigt många kvinnor blir misshandlade av män som är omtyckta, charmiga etc. Om de var svin utåt sett var det inte många som ville bli ihop med dem.
Citera
2017-05-18, 10:53
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

I dagens Sverige kan allt bli kallat misshandel, tex man står och tjafsar och någon blir puttad.

Händelsen olycka och småtjafs har försvunnit i denna tid vi lever i.

Jag kan väl säga varför det är bortglömt. Hon blev mördad med ett tillhygge och dumpad i en sjö.
Citera
2017-05-18, 10:55
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Är det någon som funderat över om Tova var gravid? Det om något är en stor sak och kan ha fått killen att flippa. Han skriver t ex: "Fuuuucking skitliv!!!! Som om man inte hade nog med problem redan!!!! Men detta tar faan priset".
Var kan man se det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in