Citat:
Någon mer som hörde en jättehög smäll tidigt i morse (ca kl. 5.30 på morgonen)? Hörde den i centrala Malmö men måste hörts över en stor del av staden. Trodde det var ännu en bomb förutom det märkliga att det inträffar tidigt en vardagsmorgon.
Någon som har en aning om vad det kan ha varit? Hittar ingen info.
Någon som har en aning om vad det kan ha varit? Hittar ingen info.
Kroknäsor spänger hela tiden. De hetsar upp sig över något eller så vill de ha gratis lägenhet och körkort som alla äckliga socionomluder ger bort till kroknäsor mot löfte att sluta spränga och elda bilar.
Från en kroknösa till en annan. I dag, men jag har sett det "fenomenet" många gånger på Hyllie så var det en kroknäsa som ville flytta till Sverige men hade inget ID så en annan kroknäsa fast i polisuniform vaktade honom så att när tåget mot Danmark stannar på perrongen så sätter man honom mot Danmark. Det är bara det rövhålen som jobbar som "poliser" meddelar inte danskarna att det var en som försökte ta sig in med falsk identitet eller med ID från Muhammeds getpåsättarklubb i Pakistan så att han kan testa igen lite senare...och man tog inget dna eller fingeravtryck. så de med allra lägst iq kan prova och prova på nytt tills de kommer igenom. han var ingen flykting. det såg man på honom. det behöver man inte ens vara smart.
En annan observation från fina och månkulturella Malmö. Denna exceptionellt fina stad. Flera kroknäsor av båda könen (varelser och vildar) hade på sig vintermundering på fast det var +16-20 grader idag och var vindstilla. Kanske inte så konstigt att de brukar stinka som in i bomben men varelser är ju inte kända för att kunna ta hand om sig men dessa varelser skriker högt ochdrar fram rasismkortet när de inte får som de anser ha rätt till. Undrar vad som hade hänt om jag sagt att jag var kristen i Qatar eller Pakistan, om jag hade fått socialbidrag och alla räkningar betalda? Undrar om det hade funkat?
jo, Jag bor i ett centralt ganska lungt me bostadsrätter så på så sett är det lugnt, men utanför på gatan och i en näraliggande liten park har det börjat samlas invandrarungdomar som står och skriker och så kommer det bilar med "shady" typer i och stannar. Ungdomarna/männen är alltifrån ELVA (!!!) år till 25.