2017-05-17, 19:39
Medlem
Raxies avatar
Jäkligt fett lag förövrigt. Kommer öppnas så in i helvete med packs i helgen.

Det enda är väl att jag nog tycker att Heaton (och kanske King) kunde fått vara med. Men det hade ju varit på bekostnad av De Gea & Ibra isf.. och det är ju lite roligare kort!

**Lukaku med Catalyst ser ju helt jävla Vansinnigt sjuk ut. Snudd på att man får planera om här.
Senast redigerad av Raxie 2017-05-17 kl. 19:45.
Citera
2017-05-17, 19:48
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Jäkligt fett lag förövrigt. Kommer öppnas så in i helvete med packs i helgen.

Det enda är väl att jag nog tycker att Heaton (och kanske King) kunde fått vara med. Men det hade ju varit på bekostnad av De Gea & Ibra isf.. och det är ju lite roligare kort!

Frågan är om man ska öppna alla sina pack till helgen då eller spara till senare? Inte för att man packar något bra ändå, fick Sulejmani i TOTW-packet... suck.

För övrigt är OTW Bashuayi nere på 42k. Och folk snipade honom eftersom han var extinct för 65k hela dagen... maken till idioti. Hur tänkte de som satt och höll på kortet?

Edit:

Schysst mot dem som löste Sbc Pots Kante och Alli att tots-korten kommer ha exakt samma stats. De har alltså bundit fast en typ en mille i ett untradable kort som de kunnat köpa billigare någon vecka senare. Fan vad sur jag hade varit.

Det betyder att jag håller mig långt borta från Cavani och Mbappe. De kommer få samma stats som tradable när tots Ligue 1 kommer.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2017-05-17 kl. 19:53.
Citera
2017-05-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Frågan är om man ska öppna alla sina pack till helgen då eller spara till senare? Inte för att man packar något bra ändå, fick Sulejmani i TOTW-packet... suck.

För övrigt är OTW Bashuayi nere på 42k. Och folk snipade honom eftersom han var extinct för 65k hela dagen... maken till idioti. Hur tänkte de som satt och höll på kortet?

Edit:

Schysst mot dem som löste Sbc Pots Kante och Alli att tots-korten kommer ha exakt samma stats. De har alltså bundit fast en typ en mille i ett untradable kort som de kunnat köpa billigare någon vecka senare. Fan vad sur jag hade varit.

Det betyder att jag håller mig långt borta från Cavani och Mbappe. De kommer få samma stats som tradable när tots Ligue 1 kommer.

exakt min tanke, var lite sugen på båda men tror deras TOTS kommer vara hyfsat billiga tack vare icke-populär liga.. gör väldigt få SBC, gjort Can Toprak och Insigne bara..sålt spelare istället och investerat..ska dock göra Son...sanslösa stats för 180k

EDIT: funderar på att slänga ihop det här laget https://www.futbin.com/17/squad/3950924

EDIT2: https://www.futbin.com/17/squad/3951011 så istället så jag får använda Toprak haha..
Senast redigerad av m4staSWE 2017-05-17 kl. 20:05.
Citera
2017-05-17, 20:13
Medlem
Har SBC-Luiz, Poty-Kante och Alli i laget så det känns ju väldigt bra att det kommer bättre tots nu som man dessutom kan trada. Har ca 4 mille uppbundet i olika SBCer nu och visst har man ett tillräckligt bra lag men kommer inte göra en enda untradeable SBC i fifa 18 när tots ändå kommer vara de bästa korten.
Citera
2017-05-17, 20:40
Medlem
Raxies avatar
Citat:

Edit:

Fick också Sulemaji! Blev riktigt nöjd!

Jag är helt fine med att vara uppbunden med 700k i Kante förövrigt. Har ju ett fint lila kort som visar att jag är en spelare som löser SBCer. Tycker allt dom kunde varit 1 lägre i rating. Men men.

Hade varit värre runt jul, nu lider det ju ändå mot sitt slut här. Kommer nog göra POTY-Lewa om den kommer också, under förutsättning att det går att använda sbc-lewa för att få "halva".
Citera
2017-05-17, 20:54
Medlem
Citat:
Inte med i TOTW Predictions iaf: http://www.futhead.com/news/totw-predictions/122/fifa-17-totw-predictions-week-35/

Såg det, ingen Jesus.

Herregud vad FUT sket sig med OTW-korten för G. Jesus. Jag satt på 2 st för 400k styck för några månader sen. Hade han fortsatt stänkt in mål vilket jag förutsåg att han skulle göra pga hans kvalité så hade korten lätt gått upp i 600-700k. Men när han skadade sig var de nere 200k.Jag sålde men köpte sen tillbaka. Nu är han nere på 100k styck.
ouch...

Jag funderar på att sälja alla mina spelare och sen köpa packs för de 2-300.000 som blir över. Vad tror ni om det, chansen att packa något bra är väl minimal?
Citera
2017-05-17, 23:17
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Såg det, ingen Jesus.

Herregud vad FUT sket sig med OTW-korten för G. Jesus. Jag satt på 2 st för 400k styck för några månader sen. Hade han fortsatt stänkt in mål vilket jag förutsåg att han skulle göra pga hans kvalité så hade korten lätt gått upp i 600-700k. Men när han skadade sig var de nere 200k.Jag sålde men köpte sen tillbaka. Nu är han nere på 100k styck.
ouch...

Jag funderar på att sälja alla mina spelare och sen köpa packs för de 2-300.000 som blir över. Vad tror ni om det, chansen att packa något bra är väl minimal?

Jag köpte 2 paket för coins när jag började med FIFA 17. Öppnade i appen på datorn å fick benteke IF kort i ett av dem 2 paket. Såldes då för ca 200.000.

Så bara å tuta å köra.
Citera
2017-05-17, 23:17
Medlem
Vilka matcher är heta inför helgens MMsbc?
Citera
2017-05-18, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Precis som skrivet ovanför så har nog EA SPORTS SVERIGE tabbat sig o släppt BPL TOTS. Inga andra officiella sidor har skrivit om det. Det står nånting "finns ute nu" men på bilden står det att dem finns ute i packs från och med fredag. Tog print på laget innan dem förmodligen tar bort det igen.

Premier League TOTS: http://i.imgur.com/t43yjmFr.jpg

Vet man vilka som är SBC?
Är det de två nere på bilden till höger?
Citera
2017-05-18, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
Vet man vilka som är SBC?
Är det de två nere på bilden till höger?
Nepp, jag tror inte det eftersom det är bara 23 spelare med i den truppen. Jag läste nånstans att det är 23+1 alltså en som inte är med i truppen!
Citera
2017-05-18, 07:02
Medlem
Frågan är om det verkligen kommer TOTY PL i helgen, jag tror det blir Ligue 1 istället och att de tar PL på slutet.

Har fått ändra om i mitt WL lag för Sanson var verkligen inte bra. Simpson rekommenderas inte men någon måste ju spela högerback nu i helgen. Cavani ocj Lacazette byter plats efter att matchen startar.

https://www.futbin.com/17/squad/3912314

Tror bara jag gick sammanlagt 300k back på Cavani och Mbappe så jag kommer inte bli alltför sur om TOTY Ligue 1 släpps imorgon.
Citera
2017-05-18, 08:36
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Fick också Sulemaji! Blev riktigt nöjd!

Jag är helt fine med att vara uppbunden med 700k i Kante förövrigt. Har ju ett fint lila kort som visar att jag är en spelare som löser SBCer. Tycker allt dom kunde varit 1 lägre i rating. Men men.

Hade varit värre runt jul, nu lider det ju ändå mot sitt slut här. Kommer nog göra POTY-Lewa om den kommer också, under förutsättning att det går att använda sbc-lewa för att få "halva".

Det är svårt att vara helt säker på när du är ironisk och inte

Jag tycker det är förjävla dålig stil av EA att locka folk med ett sexigt untradable kort - sen släppa samma kort fast med annan grafik som tradable för lägre kostnad bara någon vecka senare. Halva tjusningen med FUT är att kunna testa och byta, att sitta med ett kort för miljonen som du inte har någon flexibilitet med - då ska det vara bättre eller billigare än liknande kort.

Men vi får väl se vad Kante och Alli landar på. Kanske blir det billigare.

M4sta: jag är också lite sugen på Son. Väntar dock till fredag när jag hoppas priserna på nif-kort ska sjunka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in