2017-05-17, 07:02
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wreak
Florerar lite teorier angående hans tjej, hennes ex, som sitter inne. etc.
Han är egentligen den enda i hans närhet som är psykopat, varit gangster en längre tid.

Han har ett barn med tjejen ifråga som BO varit med.
Kanske ett beställningsmord med svartsjuka eller liknande som bakgrund ?

Jag kan tänka mig minst 1 person i hans umgängeskrets som är kapabel till något liknande, men vad jag vet är dom inte ovänner.

Vem är tjejens ex som sitter inne?
Citera
2017-05-17, 12:39
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-Power
Jag kan tänka mig minst 1 person i hans umgängeskrets som är kapabel till något liknande, men vad jag vet är dom inte ovänner.

Vem är tjejens ex som sitter inne?

A*dreas l*ndman / S*derberg.
Finns inte på fb eller så, vad jag vet sitter han på kumla.
Åkt på människorov, och enligt personer som haft med han att göra en tvättäkta psykopat.
Citera
2017-05-17, 12:53
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-Power
Jag kan tänka mig minst 1 person i hans umgängeskrets som är kapabel till något liknande, men vad jag vet är dom inte ovänner.

Vem är tjejens ex som sitter inne?



Står att läsa om honom här:
(FB) Sex dömda i vapen och utpressningshärvan i Katrineholm och Vingåker 2015
Citera
2017-05-17, 13:35
  #100
Medlem
Bo hade säkert sin beskärda del av bagage och trassligheter som kan ha föranlett tragedin utan att behöva blanda in konspirations teorier
Citera
2017-05-17, 14:13
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wreak
A*dreas l*ndman / S*derberg.
Finns inte på fb eller så, vad jag vet sitter han på kumla.
Åkt på människorov, och enligt personer som haft med han att göra en tvättäkta psykopat.

Okey, då vet jag vem det är. Har inte sett honom på typ 3 år, men det har väl sina förklaringar förstår jag.
Citera
2017-05-17, 14:16
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globalwanderer
Bo hade säkert sin beskärda del av bagage och trassligheter som kan ha föranlett tragedin utan att behöva blanda in konspirations teorier

Så var det kanske, dock tror jag endast det har med eventuellt obetalda skulder att göra. Men det måste ju bara en ansenlig summa. Philip var väldigt snäll och inte alls någon "gangster" eller bråkig person.
Citera
2017-05-17, 14:19
  #103
Medlem
fritzfreelings avatar
Denna som nu sitter inne, kan han ha bott i Baggetorp som ung samt involverad i Vit Makt osv?
Citera
2017-05-17, 15:15
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globalwanderer
Bo hade säkert sin beskärda del av bagage och trassligheter som kan ha föranlett tragedin utan att behöva blanda in konspirations teorier

Äh du behöver inte läsa om du inte är intresserad.
Citera
2017-05-17, 15:45
  #105
Medlem
13579111317s avatar
Lite märkligt fall, uppslag verkar saknas och inte mycket publicitet. Även tråden här på FB är förvånansvärt kort.

Får lite Alexander Wallberg-vibbar här. Hoppas ändå att det får sin lösning.
Citera
2017-05-17, 16:17
  #106
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritzfreeling
Denna som nu sitter inne, kan han ha bott i Baggetorp som ung samt involverad i Vit Makt osv?

Stämmer bra. Hade Rottweiler och lyssnade på vit makt-musik och var tillsammans med en thaitjej. Riktigt psyksjuk människa. Sålt droger i massor och har en far som äger en bilfirma i Katrineholm.

Är han förflyttad till Kumla nu? Enligt säkra uppgifter så satt han på Karsudden för inte så länge sedan.
Citera
2017-05-17, 17:57
  #107
Medlem
Var inte den här BO i lag med den där tomten Le*nie Lju*gqvist? Körde väl rätt hårt på diverse droger. Satt med Le*nie på Arnö i Nyköping. Hade jag vetat det jag vet idag hade den tomten inte kommit ut levande.
Citera
2017-05-17, 18:11
  #108
Medlem
fritzfreelings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Stämmer bra. Hade Rottweiler och lyssnade på vit makt-musik och var tillsammans med en thaitjej. Riktigt psyksjuk människa. Sålt droger i massor och har en far som äger en bilfirma i Katrineholm.

Är han förflyttad till Kumla nu? Enligt säkra uppgifter så satt han på Karsudden för inte så länge sedan.

Ok, då är jag med
Träffat på den stollen genom en annan bekant x antal ggr...men då va han inte så tuff.
Mest fet o ful
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in