2017-05-16, 19:36
Medlem
fritzfreelings avatar
Han producerade mycket instrumentala hiphop beats
Har ingen länk i huvet tyvärr men.
Citera
2017-05-16, 21:02
Medlem
https://soundcloud.com/untitledbeats/untitledbeats-move-from-the-gate tror det är hans soundcloud kanal han länka den till mig för några år sedan. Var kul på fester att göra beats med han.
Citera
2017-05-16, 21:29
Medlem
fritzfreelings avatar
Yes..det är hans kanal
Citera
2017-05-16, 21:40
Medlem
Florerar lite teorier angående hans tjej, hennes ex, som sitter inne. etc.
Han är egentligen den enda i hans närhet som är psykopat, varit gangster en längre tid.

Han har ett barn med tjejen ifråga som BO varit med.
Kanske ett beställningsmord med svartsjuka eller liknande som bakgrund ?

Men det är ju som sagt bara teorier.
Det vore intressant att få veta vem det var som åkte dit.
Senast redigerad av wreak 2017-05-16 kl. 21:47.
Citera
2017-05-16, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Håller med. Det är något som inte stämmer här. Kan det varit något svartsjukedrama? Var Phille singel nu efter uppbrottet med den kvinna han har andra barnet med? Höll han på med musiken fortfarande och träffade märkliga vänner/ovänner därigenom?

Platsen känns också lite märklig om det inte var ett bestämt möte. Men var kom GM ifrån? Lövåsvägen -> Skolgården eller Maxi -> Cykelbanan mot skolan eller Vallavägen/Kapellgatan/Lasstorpsgatan -> skolan?

Vad jag vet så är det alltid folk i omlopp på dessa vägar. Maxi/Willys stänger sent och många åker via Vallavägen ut mot Lasstorp. Många som tar sista kvällsturen med hunden där också.

Känns som Lösvåsvägen/Skolgården borde varit MGM val av väg? Dåligt med kameror i närheten antar jag. Möjligen om bilverkstaden mitt emot platsen för dådet har något.

Som jag förstår det så hände det mellan skolparkeringen och gångvägen vid övergångsstället? Såvida han inte var på väg till Maxi, Willys eller det området så känns det märkligt, för på skolgårdsparkeringen finns inte så mycket att göra.

Nej det är något som inte stämmer här.

Direkt konstig är inte platsen. Han är skriven på krusbärsvägen och hans föräldrar också ett par hundra meter därifrån. Går man hem eller bort från Krusbärsvägen är det troligt att man passerar där
Citera
2017-05-16, 22:12
Medlem
Högst sannolikt att man passerar där, ja. Finns inga andra vägar som är rimliga egentligen om han var på väg någon annanstans än Ica Maxi, etc.
Citera
2017-05-16, 22:46
Medlem
Han borde inte ta den vägen om man ska till Ica Maxi. Det är en omväg ifrån där han bor. Att hänga på östra skolan är inget konstigt eller egentligen. Vi brukade spela basket där tillsammans. Men om du är påväg mot lasstorp finns det egentligen två vägar från stan och det är förbi verkstaden eller över kollonilotterna som är en genväg alla på Norr känner till.
Citera
2017-05-16, 22:46
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butiksagare
Direkt konstig är inte platsen. Han är skriven på krusbärsvägen och hans föräldrar också ett par hundra meter därifrån. Går man hem eller bort från Krusbärsvägen är det troligt att man passerar där

Jo jag vet det. Har varit hemma hos hans föräldrar flertalet gånger och är uppväxt i området. Men skedde inte mordet på skolsidan? Då går man inte på rätt sida så att säga. Kommer man från Maxi så genar man ner via dagiset och över på Krusbärsvägen. Ska man till hans föräldrar genar man över kolonilotterna så då förstår jag att man går ner via cykel- och gångbanan strax utanför verkstaden.
Citera
2017-05-16, 22:57
Medlem
fritzfreelings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wreak
Florerar lite teorier angående hans tjej, hennes ex, som sitter inne. etc.
Han är egentligen den enda i hans närhet som är psykopat, varit gangster en längre tid.

Han har ett barn med tjejen ifråga som BO varit med.
Kanske ett beställningsmord med svartsjuka eller liknande som bakgrund ?

Men det är ju som sagt bara teorier.
Det vore intressant att få veta vem det var som åkte dit.

Tanken har slagit mej men vet tyvärr inte vem xet i fråga är.
Men kåkfarare som e psykopat/gangster känns som något som kan vara aktuellt.
Citera
2017-05-16, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fritzfreeling
Tanken har slagit mej men vet tyvärr inte vem xet i fråga är.
Men kåkfarare som e psykopat/gangster känns som något som kan vara aktuellt.

Han sitter inne as we speak. Så det är knappast han som avlossat skotten.
Teorin vilar på att han pyntat någon annan för det. Men som sagt, endast teori, finns inga bevis som talar för detta vad jag vet.
Citera
2017-05-17, 00:53
Medlem
Tycker förövrigt det är rätt lustigt att absolut noll info om GM kommit ut, varken kön eller ålder.
Citera
2017-05-17, 01:06
Medlem
"Han borde inte ta den vägen om man ska till Ica Maxi. Det är en omväg ifrån där han bor. Att hänga på östra skolan är inget konstigt eller egentligen. Vi brukade spela basket där tillsammans. Men om du är påväg mot lasstorp finns det egentligen två vägar från stan och det är förbi verkstaden eller över kollonilotterna som är en genväg alla på Norr känner till."

Nej, precis. Det är ju det jag säger. Det är högst troligt att han tog den vägen om han inte skulle till maxi eller nån av dom andra affärerna där borta i området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in