2017-05-17, 12:02
Medlem
fredrikdenstores avatar
Nu är göken när riksrätt!
http://www.expressen.se/nyheter/sa-nara-ar-trump-att-stallas-infor-riksratt/
2017-05-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Nu är göken när riksrätt!
http://www.expressen.se/nyheter/sa-nara-ar-trump-att-stallas-infor-riksratt/

Absolut. Yates och Comey sparkade och sen vad han haft för sig mer kommer att göra honom till den mest korrupta president USA någonsin haft.

Den mest korrupta någonsin.
2017-05-17, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Moget att länka FAKE news. Det är närmare en ren avrättning á la JFK.

Ville du ha sagt något om att presidenten står inför riksrätt eller bara prata om vilken preferens av media du har?
2017-05-17, 12:11
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Ville du ha sagt något om att presidenten står inför riksrätt eller bara prata om vilken preferens av media du har?
Ni tomtar som läser deep state fake news förstår inte att Trumps twitter är det som gäller.
2017-05-17, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Ni tomtar som läser deep state fake news förstår inte att Trumps twitter är det som gäller.

Förklara!

Har Trump twittrat om att han ska ställas inför riksrätt?
2017-05-17, 12:14
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Vänta. Är du alltså på Trump-tåget och är glad att han underminerar USA och Republikanerna? (Enligt f.d. NSA-chef). Eller är du på allvar när du avfärdar (bland annat) NSA-cheffens rädsla?

Men inte nog med. Trump kommer undan med allt han gör

Eh...

Ja, jag är kanske lite cynisk. Men jag är ingen större vän av USA och tycker delvis att dom fått den ledare dom förtjänar.
Väljarna ville testa en amatör och bondfångare vid rodret. Jag tror att det är nyttigt att dom får lära sig the hard way att det inte räcker långt med en stor käft och fagra löften.

Vi på läktaren njuter av showen. Att det är en spännande och rolig TV-såpa Vita Huset bjuder på just nu kan ingen förneka.
"Fasten your seatbelts! It´s going to be a bumpy ride!"
2017-05-17, 12:16
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Hur mycket kränkt du tror du Trump kommer att vara om några sekunder och resten av sitt liv?
Är du en analfabet?

Trump vaknar snart. Vi kommer att få se något hysteriskt roligt hoppas jag

Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Väljarna ville testa en amatör och bondfångare vid rodret. Jag tror att det är nyttigt att dom får lära sig the hard way att det inte räcker långt med en stor käft och fagra löften.
Och de är nöjda. De ville visa långfingret. Och det är exakt vad Trump levererar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
hard way
Suck. Igen önsketänkandet
Senast redigerad av FlashyBear 2017-05-17 kl. 12:20.
2017-05-17, 12:19
Medlem
Ja, mitt iall denna röra ska Trump snart iväg och resa och efter att ha träffat Erdogan på hemmaplan blir första anhalt Saudiarabien och ännu ett möte med ledare för diktatoriskt styrd stat. Ja, han har förstås med sig lite gåvor:

"Accordingly, the U.S. President is expected to arrive in Saudi Arabia bearing gifts — a package of weapons deals totaling more than $100 billion, which if confirmed would be one of the largest single arms sales in American history. The agreement includes ships, missile defense, and maritime security systems, according to a White House official quoted by Reuters.
"
Därfter möte i Israel vidare Rom och lite andlig paus hos påven följt av träff med Nato i Bryssel och slutligen G7 möte på Sicilien. Undrar stilla hur detta kommer att utvecklas. Vitt skilda regimer med avvikande politiska ståndpukter och kulturell bakgrund. Kräver lite fingertoppskänsla och hur uppfattar dessa makthavare Trump i sitt stlla sinne? Prenummererar på Washington Posta nätupplaga och skriver rätt många kommentarer ur ett europeiskt perspektiv. Tar mig friheten i detta sammanhang att citera ett av mina inlägg här. Trump tycks som sagt ha en viss fascination för bomber och jag alluderar nedan till kinesiske ledarens besök nere i Trumps vinterresidens:

"From a European (Swedish) perspective I am sad to say - just can not find a prime minister or president over here less professional or more politically incompetent than Donald Trump. No matter my own views of our different European leaders: At least it is possible to actually understand what they say or mean and make a coherent political analysis of their politcal statements.

All this makes it easier for them to meet leaders from other European countries and most other leaders around the world. Would be just an experience to read the minds of foreign leaders just before shaking hands with Donald Trump for the first time, followed by their surrealistic experiences : ”Really tried to be prepared for this happening and have not been on a rollercoaster since i was child. Remember I was quite dizzy back then, but at least I managed to get my feet back on the ground again, but can´t forget it, the delicate cakes at Mar a Lago lingering in my mind, although vague memories about bombs, Just could not find the link. Exploding cakes falling into pieces !?
"
2017-05-17, 12:23
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pebble
Ja, mitt iall denna röra ska Trump snart iväg och resa och efter att ha träffat Erdogan på hemmaplan blir första anhalt Saudiarabien och ännu ett möte med ledare för diktatoriskt styrd stat. Ja, han har förstås med sig lite gåvor:

"Accordingly, the U.S. President is expected to arrive in Saudi Arabia bearing gifts — a package of weapons deals totaling more than $100 billion, which if confirmed would be one of the largest single arms sales in American history. The agreement includes ships, missile defense, and maritime security systems, according to a White House official quoted by Reuters.
"

Gåvor? USA får $100 billion. Tyskland, Sverige (förutom MP, V och Fi) eller Ryssland skulle gärna få ge sådana gåvor. Säg att du skämtar
2017-05-17, 12:25
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Lugna ned er!

Ni gör ju en höna av en fjäder. Fattar ni inte att etablissemanget vill ha bort Trump till varje pris?

Så länge Trump håller sig neutral till Ryssland så kommer liberaler vilja få honom avsatt.

Skamligt att liberaler ska vara så negativ till Trump. Liberaler bryr sig bara om krig med Ryssland.
2017-05-17, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Gåvor? USA får $100 billion. Tyskland, Sverige (förutom MP, V och Fi) eller Ryssland skulle gärna få ge sådana gåvor. Säg att du skämtar
Bara att ta del av mitt citat. Ja uttryckt som gåvor i den text jag citerar även om Saudi får plocka upp lite slantar ur sin digra kassakista för att få hela denna vapenarsenal.
Accordingly, the U.S. President is expected to arrive in Saudi Arabia bearing gifts — a package of weapons deals totaling more than $100 billion, which if confirmed would be one of the largest single arms sales in American history. The agreement includes ships, missile defense, and maritime security systems, according to a White House official quoted by Reuters.
Senast redigerad av pebble 2017-05-17 kl. 12:45.
2017-05-17, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Lugna ned er!

Ni gör ju en höna av en fjäder. Fattar ni inte att etablissemanget vill ha bort Trump till varje pris?

Så länge Trump håller sig neutral till Ryssland så kommer liberaler vilja få honom avsatt.

Skamligt att liberaler ska vara så negativ till Trump. Liberaler bryr sig bara om krig med Ryssland.

Kan du utveckla hur Trump håller sig kvar och slipper att bli ställd inför den riksrätt som ligger om hörnet för den herrens del?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in