2017-05-16, 13:31
Bannlyst
En anarkokapitalist blir alltså mer äcklad av detta än många nationalister. Är väl ändå talande på något sätt.
Citera
2017-05-16, 13:55
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnopluralist
En anarkokapitalist blir alltså mer äcklad av detta än många nationalister. Är väl ändå talande på något sätt.
Är det inte dags att sluta älta snart?

Du syftar på att Conrad inte blev lika äcklad/chockad (vilket vi egentligen inte riktigt vet). Skillnaden är ju dock att Kristian och Hanna var betydligt godare vänner än Hanna och Conrad.

Tänk dig själv vilken chock om det går upp för dig att din bästa vän ätit bajs och druckit kiss framför webcam, att vännen aldrig berättat om det för dig och hållit det hemligt under rätt många år. Då spelar det ju ingen roll om du är nationalist, anarkokapitalist, moderat, sosse, liberal... osv osv.
Citera
2017-05-16, 14:58
Medlem
Antagonist88s avatar
Att det skulle sluta på detta viset, jag tycker synd om Kristian och att hans projekt Frihetsfaxen fick gå i graven på grund utav drevet kring Hanna. Jag som trodde Kristian skulle skita fullständigt i vilket och be alla 1488 personer att fara och flyga. Hoppas han inte gräver ner sig kring detta han var trots allt en bra kille.

RIP Frihetsfaxen
Citera
2017-05-16, 15:00
Moderator
HelgeBuks avatar
Tråkigt att det slutade så här..

Hoppas det inte tar alltför hårt på Kristian.
Citera
2017-05-16, 15:15
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Att det skulle sluta på detta viset, jag tycker synd om Kristian och att hans projekt Frihetsfaxen fick gå i graven på grund utav drevet kring Hanna. Jag som trodde Kristian skulle skita fullständigt i vilket och be alla 1488 personer att fara och flyga. Hoppas han inte gräver ner sig kring detta han var trots allt en bra kille.

RIP Frihetsfaxen
Låter inte som Kristian att bara be alla kring honom att fara åt helvete. Han har ett stort hjärta och skulle aldrig vilja såra någon.

Vet inte om han blev mest upprörd över drevet kring Hanna och Frihetsfaxen, eller över att Hanna undanhållit informationen från honom. Men det kan inte kännas kul oavsett.

Hoppas att han repar sig. Vore som sagt tråkigt om han försvann helt från podcast-scenen. Jag har trots allt fått mycket behållning från Frihetsfaxen under åren som gått.
Citera
2017-05-16, 15:30
Medlem
Antagonist88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Låter inte som Kristian att bara be alla kring honom att fara åt helvete. Han har ett stort hjärta och skulle aldrig vilja såra någon.

Vet inte om han blev mest upprörd över drevet kring Hanna och Frihetsfaxen, eller över att Hanna undanhållit informationen från honom. Men det kan inte kännas kul oavsett.

Hoppas att han repar sig. Vore som sagt tråkigt om han försvann helt från podcast-scenen. Jag har trots allt fått mycket behållning från Frihetsfaxen under åren som gått.
Undrar också var skon klämde, det lär vi aldrig få veta.

Han verkar ha rensat bort allt vad gäller Frihetsfaxen som han har lagt ner hundratals timmar på.

Jag hoppas att han så småningom startar upp något nytt i Anarkokapitalistisk anda.
Citera
2017-05-16, 17:08
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Undrar också var skon klämde, det lär vi aldrig få veta.

Han verkar ha rensat bort allt vad gäller Frihetsfaxen som han har lagt ner hundratals timmar på.

Jag hoppas att han så småningom startar upp något nytt i Anarkokapitalistisk anda.
Kristian har ändrat sitt Twitter-konto till privat, och han har tagit bort länkarna till Frihetsfaxen och Spelnationen från sin Twitter-biografi. Men han följer fortfarande Hanna. Så det verkar inte ha skurit sig fullständigt mellan dem.
Citera
2017-05-16, 20:07
Medlem
Vafan, kan vi få en lite utförligare kommentar från Kristian?

"lite chockad" och "har beslutat mig för att sluta" känns lite tunnt...

Edit: En kommentar från Hanna, som har konto här, iaf!?
Citera
2017-05-16, 20:24
Medlem
Tråkigt att höra.

Förstår Kristian fullt ut, all respekt för beslutet han fattat.
Starkt gjort, rakryggat och lycka till.

Hoppas han kommer tillbaka med något nytt projekt.
Citera
2017-05-16, 22:53
Medlem
AnonymKostyms avatar

Frihetsfaxen som var så rolig att lyssna på. Kristian, en intelligent person som pratade om många intressanta saker på ett nördigt sätt. Och hans intresse/passion lös igenom podcasten, smittade av sig lite...och man blev glad av hans...."nördighet".

Hoppas du startar en ny podcast med en ny podcast-partner. Jag skulle kunna tänka mig ställa upp som frivillig faktiskt...kunna prata av sig om Sveriges undergång vore skönt.
Citera
2017-05-17, 00:55
Medlem
Ja, tråkigt som satan.

Gillat Kristians stil, nördig och bladdrar på från hjärtat.
Håller inte med honom om allt, men tycker det har varit mycket underhållande att lyssna på honom och har lärt mig mycket om den frihetliga rörelsen.

Det kan inte kännas så roligt att ha suttit och pratat om vilka as pedofilier är och även folk som slår sina barn eller bara skriker på dem, med en person som på sidan av propagerat för pedofili och incest själv.

Förstår att Kristian tog jäkligt illa vid sig (han verkar vara rätt känslig dessutom).
Tråkigt Kristian, släng upp något donationskonto till ny pod, jag sponsar gärna med någon tusenlapp!

Upp med hakan!
Citera
2017-05-17, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Det kan inte kännas så roligt att ha suttit och pratat om vilka as pedofilier är och även folk som slår sina barn eller bara skriker på dem, med en person som på sidan av propagerat för pedofili och incest själv.

Om du tänker på pedofil.se så handlar det om att Hanna hostade en sida där folk som var attraherade till barn, men inte försökte antasta någon, pratade om hur de såg på världen. Alltså, personer som har en viss läggning men som inte agerar på den. Det är något helt annat än att säga att man stöttar våldtäkt på barn.

Och hur får du ihop föräldrar som slår och skriker på sina barn med att två vuxna människor, som är nära släkt, har sex med varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in