Det var som jag misstänkte att dessa blöjraggare ej kommer kunna hålla käft och snart är knäckta av polisens förhör - inte överraskande alls. Hur dum kan man få lov att vara om man i förhör uppger att hon lämnat platsen med taxi, om hon nu inte gjort detta - förstod inte klappmongot att man lätt kan ta reda på detta?
Vet någon under vilken tid Tova och pojkvännen var tillsammans? När gjorde de slut? Tyckte jag läste någon som sa att de var i hop när de var yngre...Är pojkvännen en Epa-traktor, stora bilar-kille eller bara de båda andra...? Svårt tänka sig att Tova varit tillsammans med typer av det här slaget...
I artikeln nämns att hon såg fram emot att åka "raggarbil" på sin student. Verkar som att hon haft ett intresse för bilar själv och då är det väl inte så konstigt om hon varit tillsammans med en EPA/volvo-raggare. Samma intressen dvs.
Btw. Står i artikeln att hon jobbade extra inom hemtjänsten och fått heltid där efter studenten? Verkar som att hon planerat lägga av med simmningen?
Det var som jag misstänkte att dessa blöjraggare ej kommer kunna hålla käft och snart är knäckta av polisens förhör - inte överraskande alls. Hur dum kan man få lov att vara om man i förhör uppger att hon lämnat platsen med taxi, om hon nu inte gjort detta - förstod inte klappmongot att man lätt kan ta reda på detta?
Senast i helgen är detta klarlagt...
Säg att det är taxichauffören som är GM. Inte precis att han kommer berätta att han kört henne. Har taxibolagen gps på alla bilar så de kan se att ingen varit där under kvällen?
Hörde precis från en källa i Tovas klass att det i klassen undras vem som egentligen ska ha haft "klassfesten" hon var påväg till, då ingen känner till någon sådan. Kan det vara en skolkamrat, men inte klasskamrat, som haft denna, eller är klassfesten något hon helt enkelt hittat på till sina nära och kära för att kunna vara på gården hela kvällen?