Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 22:07
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Det finns väl inget som talar för att det är vanligt att man blir aggressiv eller utagerande av cannabis?

Nej men däremot tvärt om.
Citera
2017-05-16, 22:07
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Hade hon tagit en taxi? Taxi till stugan/huset?

Finns inga uppgifter om någon taxi någonstans. Det är något som dykt upp i tråden.

Åka taxi 12 kilometer när man är 19 år och säljer begagnade kläder för att få in pengar känns dyrt och inte sannolikt. Men vad vet jag.
Citera
2017-05-16, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capulca
Folk som är instabila mår inte bättre av någon drog, det är därför det är vanligare att folk ger sig på andra efter intag av alkohol eller liknande. Spelar ingen roll egentligen vilken drog, speciellt inte om man nu jämför cannabis och alkohol.

Jag menade att för de som "bara" dricker alkohol, sk normalbruk (inklusive jag själv) ses cannabis som en drog. Men det är ju skillnad på att röka en spliff och injicera heroin. Vet inte om jag skulle kalla den som gör det tidigare för en pundare eller narkoman.
Citera
2017-05-16, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Det finns väl inget som talar för att det är vanligt att man blir aggressiv eller utagerande av cannabis?
Nei, men om mann røker cannabis i store mengder over tid er det ganske vanlig å bli paranoid. Og det er også en del som begynner å misbruke sterkere droger
Citera
2017-05-16, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ramlosa87
De sa alldeles nyss "kvarlevor av kropp" på TV4 nyheterna, tankar? Betyder detta att hon är funnen i delar? Styckad?
nu får vi kanske inte övertolka, kvarlevor-betyder nog snarare - den döda kroppen- liket.
Citera
2017-05-16, 22:13
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Kanske finns en 4:e gärningsman. Pappan till Billy som sedan tvingat pojkspolingarna att gömma liket.
Vart finns/fanns pappan till Billy? Han bodde väl på gården?
Intressant tanke om än lite väl osannolik..dock intressant var pappan till MGM befann sig..
Citera
2017-05-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Finns inga uppgifter om någon taxi någonstans. Det är något som dykt upp i tråden.

Åka taxi 12 kilometer när man är 19 år och säljer begagnade kläder för att få in pengar känns dyrt och inte sannolikt. Men vad vet jag.

MGM har sagt till flickans far när han åkte dit på söndagen att hon åkte från gården under tidig kväll tillsammans med någon i taxi.
Citera
2017-05-16, 22:16
Medlem
LeeVans avatar
Citat:

Joo. Uppgiften om taxin är dessutom betydelsefull ur bevissynpunkt.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don-elias
MGM har sagt till flickans far när han åkte dit på söndagen att hon åkte från gården under tidig kväll tillsammans med någon i taxi.

Ja förlåt. Han har sagt det men det är ju totalt uppenbart (Enligt mig) att det inte stämmer då hon hittades död vid gården.
Citera
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Vilket troligtvis är en enda stor lögn.
Citera
2017-05-16, 22:17
Medlem
Citat:
Ja förlåt. Han har sagt det men det är ju totalt uppenbart (Enligt mig) att det inte stämmer då hon hittades död vid gården.

Man kan säga att Billy bula sköt sig lite i foten...
Citera
2017-05-16, 22:18
Medlem
mod3styblais3s avatar
Citat:

Snacka om att måla in sig själv i ett hörn. Ljuga om något som går att verifiera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in