Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Nog din dator, när jag backar hamnar jag på samma ställe.
Nä, det är inte min dator...
På min dator, Mac med Safari och OS X funkar det som jag vill
På min iPad med iOS så hoppas det till början när jag backar, och det är irriterande.
Citat:
Ursprungligen postat av
jo5h2pe
Om man klickar på näst sista talet längst ner (eller högst upp) kommer man högst upp på förra sidan, men om man använder pilarna i webbläsaren (i mitt fall Internet Explorer) kommer man till där man sist var.
Spelar ingen roll om jag sveper bakåt eller klickar på bakåtpil, hamnar överst på föregående sida oavsett var jag var på den.