Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-12-06, 11:35
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flatliners
Precis!?? What??? Kompisen Emma säger i föhlr att Tova låter full? Hmmm ingen sprit i kroppen? Nä de försvinner väl ur kroppen efter några dygn? Men det påvisade höga halter av narkotika????
alkohol -förbränns- i en levande, normalt fungerade kropp.
I en död kropp sker inte den processen.

man kan låta full när man har käkat flödder.
Citera
2017-12-06, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
alkohol -förbränns- i en levande, normalt fungerade kropp.
I en död kropp sker inte den processen.

man kan låta full när man har käkat flödder.

Alright! Men då kan man ju konstatera att Tova var alkoholmässigt nykter, men drogad på Benzo. Så varför säger han att hon var full och hade druckit minst tre rejäla groggar!? Vad vinner han själv på att ljuga om det? Han ljuger ju om allt så jag tror nästan att han tror på det själv.
Citera
2017-12-06, 11:39
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenpanda
Förstår inte hur det kan hjälpa honom att berätta om de 2000kr han hade i plånboken? Han menar väl att "Ludde" eller någon annan galning har snott dem men det hjälper ju inte Billy oavsett eftersom det inte finns bevis på det. Angående pengarna kan jag tänka mig att någon liten sanning där eventuellt skulle kunna ligga i att han och Tova pratade om vem som var skyldig vem pengar.

Citat:
"Han berättar hur han dagen efter tog premiärturen på sin nya cykel och att han gick runt i huset för att se om något saknas"

Snarare för att kolla så han inte glömt att städa undan något. Tycker att det är intressant att det verkar som att han i vissa fall håller sig hyfsat till vad som har hänt fast såklart förvränger sanningen ganska grovt. Men det är väl så man gör för att få till en bra lögn antar jag. Utgår från vad som faktiskt har hänt och vänder det till sin fördel.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/QloaOP/tovas-plan-for-att-slippa-terrorn-dra-om-hon-overlevde-till-sommaren

Tillsammans med det att han påstår sig vara mörkrädd på gården (aldrig sover ensam där, hahaha...), att han har hört ljud utifrån gården på mordnatten och pengar borta så kanske han vill påtala att det är ett ställe där det kan ha hända saker (farliga saker som mord, hm) och att ohederliga personer rör sig i området (kan det vara ohederliga utländska taxichaufförer han tänker på?).

Men vi får se vad Billy har i kikaren....
Citera
2017-12-06, 11:42
Medlem
"Johanna Rapp
1 min sedan
Åklagaren pressar om vem denna vän är. Exet vill inte säga någonting.
– Jag fruktar för livet, säger han."

HAN fruktar för sitt liv!? Då borde han veta hur Tova kände sig i hans sällskap.
Citera
2017-12-06, 11:46
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam-Lag
Om någon hade haft tillräckligt med civilkurage och konfronterat denna fega mördarsvin tidigare så hade detta aldrig hänt.Man blir så frbannat TRÖTT på svenskarnas tafatthet att man baxnar.

Jag hade garanterat tagit hand om denna ynkrygg så han hade tvingats flytta långt långt bort.

Varför gjorde du inte det då?
Citera
2017-12-06, 11:46
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Hon var antagligen hög på benzo(var det väl?) som Billy fått henne att ta på något sätt. Hon hade höga halter benzo i blodet men ingen alkohol.

Ja,han har kanske lurat i henne tabletterna på något sätt. För det verkar som om Tova inte riktigt visste varför hon kom till gården (inte alls som någon förfest):

"Sammens tar upp att vännen sagt att Tova undrade "vad ska vi göra nu" när hon kom till gården och var lite malplacerad."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/QloaOP/tovas-plan-for-att-slippa-terrorn-dra-om-hon-overlevde-till-sommaren
Citera
2017-12-06, 11:51
Medlem
okok1s avatar
Finns det DNA spår som binder han?
Citera
2017-12-06, 11:54
Medlem
Han ljuger hela tiden .. Dessutom sopkasst!
Citera
2017-12-06, 12:02
Medlem
SmygarBerits avatar
Fattar inte hur han tror att denna kavalkad av lögner ska få tingsrätten övertygad. Blir helt förstummad av alla lögner. Han är då fa-an inte smart den där Billy blyfa.
Hans agenda verkar då vara att få denna mystiska kompis som ev gärningsman.
Lustigt hur han kommer med nya historier också, tejprullen, somna på toa bla bla.

Fan vad jag hade velat vara där och upplevt spektaklet på plats idag i Hudiksvall
Citera
2017-12-06, 12:04
Medlem
Ett litet erkännande?

"Johanna Rapp
nyss
Åklagaren undrar om exet tänkte att det var viktigare för honom att inte bli inblandad än att Tova hittades. Enligt exet kändes det så då, säger han."
Citera
2017-12-06, 12:05
Medlem
Det 22 åriga exet tar vi hand om var än han hamnar.
Citera
2017-12-06, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Fan vad jag hade velat vara där och upplevt spektaklet på plats idag i Hudiksvall

Jag med. Shit, det är svårt att lämna det här fallet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in