Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 05:34
Medlem
BlurryFace69s avatar
Har för mig exet hade höjt handen mot henne, men nån anmälan har jag ej läst om..
Citera
2017-05-16, 05:37
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datapojken
Tragedin är ju alla som kommenterar efter hans inlägg och skriver hur dåligt De mår och hur de värker i DERAS hjärta, alltså . Sedan en hel del styrkekramar, vilka jävla idioter. Detta är anledningen att jag inte har Facebook, aldrig kommer skaffa Facebook och helt enkelt bajsar på Facebook. Dock har jag ett hemligt konto registrerad på en skitmail för att kunna få åtkomst från länkar här.

Håller med om ovanstående, sen om man skulle råka mörda någon en dag, så visar ju tråden(och ganska många trådar till) att det är bättre att inte ha ett konto den dagen...
Citera
2017-05-16, 05:50
Bannlyst
Det finns inget försvar för vad dom gjort, men jag tror inte dom är så jävla blåsta så alla 3 var med och planerade och mördade henne!
Nåt gick jävligt snett och nån av dom använde övervåld så att Tova dog (dråp)!
Sen fick dom väl panik och hjälptes åt att försöka dölja brottet/kroppen!

Även om det är för låga straff i Sverige så är det kört för alla inblandade, familj och vänner kommer ta avstånd från asen och dom kommer få lida för detta så länge dom lever.

Planerade dom det och mördade Tova medvetet, så förtjänar alla inblandade att själva DÖÖÖ.
Citera
2017-05-16, 05:51
Medlem
lighten-ups avatar
Nån som orkar vaska fram konkret info (d.v.s. domar och FUP) om tidigare brott som de tre MGM ev. har blivit dömda för?

Citera
2017-05-16, 05:53
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Nån som orkar vaska fram info om tidigare brott som de tre MGM ev. har blivit dömda för?

Det finns här i någon sida av dessa. Jag orkar inte leta nu för håller på o somna stående typ.

Men det handlade om ringa narkotika, rattfylla och så ett brott mot knivlagen. Fördelat på alla tre.

Edit: Sorry såg att du skrev konkret information nu. Det har jag nog inte mer än det jag skrev.
Citera
2017-05-16, 05:53
Medlem
Har Polisen sagt att flickan bevisligen ÄR mördad ? Om inte, ponera att hon inte blev mördad..
Citera
2017-05-16, 05:54
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Om det är dom anhållna som gjort det så kommer dom inte få ett skit straffrabatt då dom är över 21 år. Tror detta är tionde inlägget minst om det.

Ingen straffrabatt nej, men det verkar finnas någon form av outtalad praxis att 21-åringar dömer man inte till livstids fängelse.

Edit: Fast de är kanske alla minst 22 fyllda?
Citera
2017-05-16, 05:55
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Det finns här i någon sida av dessa. Jag orkar inte leta nu för håller på o somna stående typ.

Men det handlade om ringa narkotika, rattfylla och så ett brott mot knivlagen. Fördelat på alla tre.

Edit: Sorry såg att du skrev konkret information nu. Det har jag nog inte mer än det jag skrev.

Ah, okej - ska försöka kolla upp dessa inlägg

Edit: Hittade nu, fast det är "bara" hänvisningar till vad Expressen berättar om MGM, m.m. Tänkte mig självaste FUP och dom så man kunde läsa alla smaskiga detaljer. Kanske mycket att begära, men intressant skulle det vara.
Senast redigerad av lighten-up 2017-05-16 kl. 05:59.
Citera
2017-05-16, 05:56
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Har Polisen sagt att flickan bevisligen ÄR mördad ? Om inte, ponera att hon inte blev mördad..

Den rättsmedicinska undersökningen är förstås inte klar, så nej polisen har inte sagt att hon är bevisligen mördad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datapojken
Man får inte straffrabatt för sin ålder om man är 21+.
Undrar hur det blir om de skyller på varandra! Har ju hänt förr att mördare gått fria på det viset.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet

Hennes pappa har sagt att någon tagit livet av henne. Är väl det som man vet.

Polisen har inte bekräftat shit, inte ens att det är Tova som är hittad. Så då kan vi ponera att dom hittat någon annan kropp lika väl.
Citera
2017-05-16, 05:58
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ingen straffrabatt nej, men det verkar finnas någon form av outtalad praxis att 21-åringar dömer man inte till livstids fängelse.

Edit: Fast de är kanske alla minst 22 fyllda?

Jo. Dom anhållna är 22-24 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in