Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-15, 18:41
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTXn666
Googlar man på @TovaMoberg kommer hon upp på sökningen under RakBladsBarn

Och trycker man på bilder (på google) så ser man någon som liknar Tova. Samma ögon/hår färg.
Senast redigerad av okok1 2017-05-15 kl. 18:46.
Citera
2017-05-15, 18:45
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Oh fyfan.... Näst nyaste inlägget:

Typical Girl‏ @SoDamnTrue 21 apr.

"En bild där någon slår hela tiden i huvudet på en annan"

This could be us but you won't say it to my face

Det senaste hon retweetat är nån studie som säger "female dragonflies Will fake skydden death to avoid males they don't like" 🤔
Citera
2017-05-15, 18:46
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanAvery
Det senaste hon retweetat är nån studie som säger "female dragonflies Will fake skydden death to avoid males they don't like" 🤔

Edit: skydden = sudden
Citera
2017-05-15, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Oh fyfan.... Näst nyaste inlägget:

Typical Girl‏ @SoDamnTrue 21 apr.

"En bild där någon slår hela tiden i huvudet på en annan"

This could be us but you won't say it to my face

Det måste ju inte betyda något, dock. Många som delar sådana gifs och länkar i humoristiskt syfte.

Jag tyckte annars att den här var rätt intressant. Den har hon också retweetat.
https://twitter.com/Lmao/status/852574724832055296

Behöver såklart inte betyda något särskilt den heller.
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EinsteinsBror
När en tjej i hennes ålder och utseende har så lite aktivitet på facebook så är det något som är riktigt galet. Det spelar ingen roll om hon använder något annat socialt forum mer aktivt. Hon har någon i sin närhet som begränsar henne väldigt mycket. Antingen föräldrar/vårdnadshavare eller pojkvän. Om det är pojkvännen som har förbud och regler är det mer risk att hon idag är mördad. Är det föräldrarna så kan det vara en rymning. Får hålla hoppet till att det är föräldrar.

Tjejer i henne ålder använder inte Facebook!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
det var intressant, hoppas polisen sett detta

Vi får hoppas att polisen har rutin kring hennes samtliga sociala medier.
Citera
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Polisen måste ju ha mer att gå på då de håller dem så länge, annars är det knappast ointressant att de plockar in tre helt vanliga ungdomar om det visar sig att det går betydligt farligare element lösa som är av intresse. Det är tråkigt både för killarna och för utredningen som inte går framåt om polisen fokuserar fel. Nu tror jag dock inte det, utan polisen har nog spår som leder till just dem.

Jag menade förståss inte att polisen jobbar så.
Citera
2017-05-15, 18:49
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali3nPredator
Det går en massa skrönor i hundvärlden om att en del hundar hittat spår efter flera veckor - de allra flesta hundar hittar inga spår efter någon timme eller två. När det gäller saksök (vilket är nått helt annat), så hittar de flesta hundar som är tränade för uppgiften, saker på obestämd tid.

Vilket jävla skitsnack.
En tränad hund känner dofter i flera dagar utan minsta bekymmer!!!
Citera
2017-05-15, 18:50
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hendrix1
Svårt att tänka att en tonåring har GLÖMT sin mobil. Men ja fattar.

Ännu svårare att förstå att en mördare inte dödar även mobilen. Mobilen kan ju ha blivit placerad i huset för att peka ut den som bor där.
Billy, Jimmy och Freddy kan ju vara helt oskyldiga. Skäligen misstänkta, ja men....
Citera
2017-05-15, 18:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Om det nu är så att hon blivit "emo" över en natt och gått med i "ledset barn" -grupper så ser jag det som positivt, då kan hon faktiskt gjort något så vilt som att bara rymma med/till någon.
Citera
2017-05-15, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axl92
Han från stockholms insta är öppen och det är där det syns att den senaste han börja följa/den senaste som börja följa honom är Tova. Sen kan ju säkert någon i tråden vara bekant med henne och följer henne på insta.

Sorgligt med svartsjuka/heder eller svartsjuka och heder om det nu är så fallet.
Citera
2017-05-15, 18:51
Medlem
Vagnsleres avatar
Inte läst alla sidor här men sitter just nu på Hudiksvalls jodel, lite sen in på jodeltrådarna så ve inte exakt vad som sagts
Citat:
("Namn?" "Känner du henne bör du nog veta vem det är" "Skriv snabbt å ta bort kommentaren på en gång är inne nu här å kikar")
men det nämns tre namn efter det:
Citat:
"Jimmy, Billy och Fredrik."
Fredrik har initialerna FH från en annan tråd.

Citat från andra trådar utan inbördes ordning eller sammanhang:
Citat:
"Exet är en konstig prick. Det är han känd för"
"Jag känner exet bra, tror aldrig han skulle göra något sånt, men vad jag fått höra i efterhand nu om han så vet jag inte längre"
"Som jag fattat de så droga dom rätt kraftigt båda två?"
"BO och MGM(BF) pundade.
"Enligt obekräftade uppgifter ska polishundarna fått ett spår i ett träsk vid den närliggande bostaden."

Av allt att döma så har MGM mördat/dräpt BO och Jimmy och Fredrik måste hjälpt till att gömma liket.

Åkte förbi gården för en halvtimme sedan: mycket folk som går skallgång, detta ihop med hundarna gör att jag tror att Tova tyvärr inte kommer finnas i liv, förmodligen gömd under ytan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in