2017-05-15, 18:12
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Vart är bevisen för att Ryssland samarbetar med Trump admin? Varför har dom inga bevis?? FBI har inte hittat något relevant på månader Greppa efter halmstrån Zergrush

Så du vet vad FBI hittat eller inte hittat. Jösses! Det är du ganska ensam om. Du måtte vara ett riktigt ess

Att en FBI-utredning tar tid betyder inte att man inte hittar något. Att dom lagt in en högre växel oroade uppenbart Trump.
Det är när det inte finns något som det går snabbt. Då lägger man ner.

Elementärt, min käre Stifmeister
2017-05-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Så du vet vad FBI hittat eller inte hittat. Jösses! Det är du ganska ensam om. Du måtte vara ett riktigt ess

Att en FBI-utredning tar tid betyder inte att man inte hittar något. Att dom lagt in en högre växel oroade uppenbart Trump.
Det är när det inte finns något som det går snabbt. Då lägger man ner.

Elementärt, min käre Stifmeister

Hoppas att videon med golden showers dyker upp. Tror att demokraterna har fått den och tvingat Trump till helomvändning i sin utrikespolitik och börja bomba Syrien. Hillary var helt exalterad såg jag dagen efter. Ursäkta mig att jag snyltar på ditt "analysverktyg".
2017-05-15, 18:43
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Vart är bevisen [?...]

Dit!

...förlåt, min språkven i pannan gjorde för ont.

Citat:
för att Ryssland samarbetar med Trump admin? Varför har dom inga bevis??

Primo: jag tror inte (men vem vet) att någon utreder vad du frågar om.

Secundo: Man startar en utredning för att söka efter bevis. Hittar man sådana använder man dem bl.a. för att skaffa fler bevis (genom exvis konfrontation). Då kan man inte gå ut och röja sagda bevis fattar du väl.

Citat:
FBI har inte hittat något relevant på månader Greppa efter halmstrån Zergrush

Hur vet du det? Du slår mig inte som en FBI insider. Du verkar mer vara en sån där... vahetere, lätt debil bonnaflärp.
2017-05-15, 19:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toduah
Detta säger ju dock inte emot vad jag sa, tänk på att BLM och antifa och andra radikala vänstergrupper är mest vita som skäms över att deras föräldrar är rika medan de själva har slösat bort många tusentals dollar på värdelösa utbildningar (social studies).

edit: Man kan ju också fråga sig om det du sa verkligen stämmer med tanke på att democrats verkligen inte vill utreda för det, om det skulle vara så att det är republicans som förlorar på det så borde ju democrats tacka och ta emot.

De undersökningar som finns och speciellt den data som finns visar på att cirka 40% av illegala röster är av vita, så de miljoner av illegala röster som skulle ha skett under 2016 måste i sådana fall vara kanadensare och i sådana fall bör Trump bygga en mur i norr istället för en längs med Mexiko.
2017-05-15, 19:24
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det kommer att smälla hårdast mot republikanerna dock, de fall där man fann valfusk så var det just Trump Supportrar som gick in och röstade ytterligare en gång under 2016.

Det finns i dagsläget inte några bevis för att latinos skulle ha gått och röstat illegalt, inte ens de siffror som man har försökt presentera säger att latinos fuskar utan det visar på att den största mängden illegala röster är av vita, men visst fortsätt ni på den konspirationsteori som Trump har slängt ur sig för att hans ego inte klarar av att alla inte älskar honom.

Det blir ingen utredning i den bemärkelse de flesta lägger i begreppet, det är ett partiskt beställningsjobb med två syften: dels trolla fram nåt sorts belägg eller i vart fall ursäkt för Trumps psykotiska tokfranseri om (minst) tre miljoner falska/felaktiga röster, dels spåna på nya friska konservativa idéer om voter suppression.
2017-05-15, 19:43
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Nu börjar det hela sippra ut i MSM också:

https://www.rawstory.com/2017/05/morning-joe-says-fbi-close-to-exposing-the-president-its-a-criminal-issue-and-trump-knows-that/#.WRmuIUCevS8.twitter

Det finns ingen seriös bedömare som numera påstår att det inte finns något här, och republikanerna börjar seriöst att huka sig nu. Rysslandshistorien har inte dött det minsta, den har inte minskat i omfattning, och både det amerikanska folket och politikerna börjar vakna till vad som skett.

Så medan Joe's kontakter känner till gör inte GOP? Varken Graham, Rubio, Ryan eller McConnell som alla "endorsat" avskedandet av Comey?

Seriöst, samma dag som FBI hittar något allvarligt kommer att GOP vända mot Trump. Samma jävla dag. Att de inte gör det trots alla skandaler och Trump's mediokra "Appoval Ratings" säger en hel del.
Citat:
Ursprungligen postat av WarWarren
Det blir ingen utredning i den bemärkelse de flesta lägger i begreppet, det är ett partiskt beställningsjobb med två syften: dels trolla fram nåt sorts belägg eller i vart fall ursäkt för Trumps psykotiska tokfranseri om (minst) tre miljoner falska/felaktiga röster, dels spåna på nya friska konservativa idéer om voter suppression.
2017-05-15, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Så medan Joe's kontakter känner till gör inte GOP? Varken Graham, Rubio, Ryan eller McConnell som alla "endorsat" avskedandet av Comey?

Seriöst, samma dag som FBI hittar något allvarligt kommer att GOP vända mot Trump. Samma jävla dag. Att de inte gör det trots alla skandaler och Trump's mediokra "Appoval Ratings" säger en hel del.

Det förutsätter ju att GOP inte har vetat något om detta.
2017-05-15, 20:20
Medlem
Att Trump avskedar FBI-chefen på det mest bisarra sätt och att han dessutom antyder att samtalen med FBI-chefen spelades in är nog två händelser som skakat om republikanerna rejält. Vad spelar egentligen Trump in som rör nationens säkerhet undrar säkert många. Kan Trump desutom sitta och diskutera utrikespolitik på en publik lokal så är inspelade band gjorda av Trump stor säkerhetsrisk eftersom mannen saknar ansvarskänsla. Om inte republikanska kongressmän/kvinnor oroar sig för sin politiska karriär under Trumpstyret så borde dom sluta med politik.
2017-05-15, 20:45
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Att Trump avskedar FBI-chefen på det mest bisarra sätt och att han dessutom antyder att samtalen med FBI-chefen spelades in är nog två händelser som skakat om republikanerna rejält. Vad spelar egentligen Trump in som rör nationens säkerhet undrar säkert många. Kan Trump desutom sitta och diskutera utrikespolitik på en publik lokal så är inspelade band gjorda av Trump stor säkerhetsrisk eftersom mannen saknar ansvarskänsla. Om inte republikanska kongressmän/kvinnor oroar sig för sin politiska karriär under Trumpstyret så borde dom sluta med politik.

Gång på gång blir du motbevisad men du fortsätter ändå att propagera.

Jag kan säga dig att Trump vet vad han gör. Att han sparkade Comey var för att FBI inte var lojal emot honom. Är man inte lojal emot Trump, då får man sparken. Jag finner detta rätt normalt. Det är inte mitt land, inte min president och inte mitt folk. Så Trump får fria händer av mig.

Men det är klart att liberaler fortfarande kallsvettas över att "någon annan" fick makten, än det som skulle vara planerat.
2017-05-15, 20:49
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49

Jag har länge undrat varför inte fler har positionerat sig sans-Trump, som McCain, Graham och hon från Maine, Collins. Jag tror att det är så enkelt att repsen finner sig i apspelet så länge de tror sig kunna fula igenom människofientlig lagstiftning. Det har blivit en republikansk folksport att hålla sig för näsan och fisa i hissen.
2017-05-15, 20:53
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Säg inte det:

The Hill

Supreme Court refuses to hear appeal in NC voter ID case

The law required voters to present an approved form of photo identification before casting a valid ballot;

Och ja USA är ett konstig land där man inte behöver visa ID för att rösta, en del av deras freedom ideologi bullshit.

Hemskt att man kan rösta i USA utan ID och sådant uppmanas också.
Det USA behöver är långa knivarnas natt för att rensa ut lite korrupta.
2017-05-15, 21:08
Medlem
HAhah Sean Spicer tar inte frågor från CNN och CBS längre.

Två gånger i rad de får skrika efter Spicer när han går iväg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in