Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 11:49
Medlem
moretothiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
De letar i vattnet under en bro nu, hundarna verkar ha hittat nåt.

Var kollar du?
Citera
2017-05-15, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
De letar i vattnet under en bro nu, hundarna verkar ha hittat nåt.

Vart är denna Live sändning? jag har sätt samma klipp 4 ggr nu
Citera
2017-05-15, 11:56
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Är exet en av dessa tre juveler?

Live från fastigheten just nu på hälsingenytt

http://www.helahalsingland.se/

Det påstådda exet är skriven i närheten.
Citera
2017-05-15, 11:57
Medlem
negrofobens avatar
Är det dessa grabbar som gjort det är det snart uppklarat. De verkar inte vara de vassaste knivarna i lådan eller grovt kriminella. De kommer inte att fixa förhören....
Citera
2017-05-15, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vart är denna Live sändning? jag har sätt samma klipp 4 ggr nu

Det är samma "live" klipp så det finns ingen livesändning. Dem tycks ha hittat något klädesplagg i vattnet just nu under en bro
Citera
2017-05-15, 12:00
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det här KAN ju inte vara annat än tre kåta babbar. Tycker fruktansvärt synd om flickan! Jag har själv en söt, blond tonårsdotter och det är sådant här man är rädd för hela tiden...

Det är klart att det kan vara nåt annat.
Citera
2017-05-15, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Är det dessa grabbar som gjort det är det snart uppklarat. De verkar inte vara de vassaste knivarna i lådan eller grovt kriminella. De kommer inte att fixa förhören....
Bara ett skum på Facebook ledde mig till samma slutsats. Mer inspirerade av Ronny & Ragge än Scarface tycks det mig.

Jag hänger inte med, vet man mer exakt på vilka grunder de är anhållna? Att en av dem har en historik av att hota och misshandla duger väl inte?
Citera
2017-05-15, 12:02
Finns fortfarande chans då att hon kan ha gått och snubblat i vattnet precis som den där Modo målvakten gjorde för några veckor sedan i fyllan och villan. Behöver inte vara ett brott som ligger bakom även om det inte ser bra ut för hennes X.
Dock måste man ju även tolka omgivningarna och se om det var en naturlig väg för henne att välja eller om hon blivit tvingad dit mot vattnet.
Citera
2017-05-15, 12:03
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reclaims
Att inte ha varit aktiv på 13 timmar är ganska ovanligt bland facebook användare.

Asså, använder du inte facebook, så håll käften

Frun använder Facebook. Är på jobbet 9 timmar. Sover 7-8 timmar = 16-17 timmar
Så 13 timmar är nog inte någon ovanlighet att någon inte varit inloggad på. Inte ens för någon Facebookmissbrukare som loggar in dagligen.
Citera
2017-05-15, 12:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Bara ett skum på Facebook ledde mig till samma slutsats. Mer inspirerade av Ronny & Ragge än Scarface tycks det mig.

Jag hänger inte med, vet man mer exakt på vilka grunder de är anhållna? Att en av dem har en historik av att hota och misshandla duger väl inte?

Det duger nog för ett anhållande. Jfr. Arbogamordet. De andra två kanske umgicks med exet under kvällen.
Citera
2017-05-15, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare

Så att en av de frihetsberövade har enligt uppgifter i tråden höjt näven mot BO tidigare är inte något man ska ta fasta på i misstankarna?
Citera
2017-05-15, 12:07
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Givetvis kan det vara andra än babbar även om oddsen är jävligt låga för just negrer och arabet då det gäller gruppöverfall på svenska tjejer. Just nu pekar ju en hel del på att det är svenska killar men vi kan inte vara säkra....

Jag tror inte att vi har att göra med ett "överfall".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in