2017-05-13, 18:24
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Gudarna förutsåg din önskan för många år sedan. Åk till Schweiz, t.ex. Globe.

Har fått rätt blandade recensioner på bl.a. ISG, även om de positiva för all del är något fler. Rumänskor och bulgariskor dominerar där också vad jag förstår, även om servicenivån sägs vara väldigt hög, och därmed är det inte riktigt i paritet med vad jag efterfrågade.
Citera
2017-05-13, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Har fått rätt blandade recensioner på bl.a. ISG, även om de positiva för all del är något fler. Rumänskor och bulgariskor dominerar där också vad jag förstår, även om servicenivån sägs vara väldigt hög, och därmed är det inte riktigt i paritet med vad jag efterfrågade.
I Schweiz betalar du mer och får en bättre service. Åtminstone en högre lägstanivå.

80 % av hororna i Tyskland är rumänska. Antagligen liknande andel i England och Sverige.

Flashback är en av de sista utposterna i samhället som tillåter rasistiska påstående. Vill man inte knulla rumänskor finns det ingen anledning att gömma sig bakom påståenden om att man letar bättre service. Vill man betala mer för en enklare hantering av horornas alla nycker så är det också vad Globe erbjuder. Menar du att Globe inte ska erbjuda rumänskor med bra service bara för att de kommer från Rumänien? Om du söker en club med endast ariska kvinnor får du nog vara beredd att betala mer än 200 euro per timme. Annars lönar det sig inte för clubben att leta upp dessa bland de 10% horor som inte är från Bulgarien eller Rumänien. Ska hororna dessutom ge hög service så, ja du förstår nog.
Citera
2017-05-13, 23:31
Medlem
powlices avatar
Ställer nu en fråga till er som har varit på FKK som tex Artemis.

1. Sväljer de satsen om man betalar extra?
2. Har någon av er varit med om att de har gjort det?

Ingen ide om hororna skall spotta ut det direkt, det är liksom mitt krav!
Citera
2017-05-14, 00:16
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Barfotakravet är svårare att lösa.
Kanske har löst sig med Sexy Sauna Club i Prag?
(FB) FKK Sexy Sauna Club i Prag
Citera
2017-05-14, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powlice
Ställer nu en fråga till er som har varit på FKK som tex Artemis.

1. Sväljer de satsen om man betalar extra?
2. Har någon av er varit med om att de har gjort det?

Ingen ide om hororna skall spotta ut det direkt, det är liksom mitt krav!
Ja på båda frågorna men det är snabba ryck som gäller i juli kommer en ny tysk lag som förbjuder avsugning utan kondom. Nödlösning om du har ett starkt sprut så kan du spruta i tjejens mun utan kontakt penis-mun. Jag tror inte detta är förbjudet.
Citera
2017-05-14, 01:52
Medlem
powlices avatar
Citat:
Ja på båda frågorna men det är snabba ryck som gäller i juli kommer en ny tysk lag som förbjuder avsugning utan kondom. Nödlösning om du har ett starkt sprut så kan du spruta i tjejens mun utan kontakt penis-mun. Jag tror inte detta är förbjudet.

Helt sjukt, dessvärre tror jag att allt utan kondom kommer bli förbjudet!
Skulle liksom inte förvåna mig om en vanlig runk klassas som "sex"!
Citera
2017-05-14, 05:38
Avslutad
Citat:
I Schweiz betalar du mer och får en bättre service. Åtminstone en högre lägstanivå.

80 % av hororna i Tyskland är rumänska. Antagligen liknande andel i England och Sverige.

Flashback är en av de sista utposterna i samhället som tillåter rasistiska påstående. Vill man inte knulla rumänskor finns det ingen anledning att gömma sig bakom påståenden om att man letar bättre service. Vill man betala mer för en enklare hantering av horornas alla nycker så är det också vad Globe erbjuder. Menar du att Globe inte ska erbjuda rumänskor med bra service bara för att de kommer från Rumänien? Om du söker en club med endast ariska kvinnor får du nog vara beredd att betala mer än 200 euro per timme. Annars lönar det sig inte för clubben att leta upp dessa bland de 10% horor som inte är från Bulgarien eller Rumänien. Ska hororna dessutom ge hög service så, ja du förstår nog.
Nu är inte jag någon expert på rasbiologi, men är inte dom vita rumänskorna hyfsat ariska?
Citera
2017-05-14, 06:56
Medlem
BlueStars avatar
Citat:

Du läser in mer i mitt inlägg än vad jag faktiskt skrev. Visst finns det attraktiva rumänskor och bulgariskor, och även sådana som ger bra service, i annat fall hade jag inte besökt FKK-klubbar överhuvudtaget. Men, jag skulle uppskatta fler sorters damer bland dem som jobbar där (nordeuropeiska, asiatiska, latinamerikanska tjejer m.fl.) för variationens skull. Är priserna sedan högre lär servicen också bli bättre, även från de rumänska och bulgariska tjejer som då jobbar där.
Citera
2017-05-14, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Är priserna sedan högre lär servicen också bli bättre, även från de rumänska och bulgariska tjejer som då jobbar där.
Och det är därför jag föreslog Schweiz.

Citat:
Ursprungligen postat av tokjavel
Nu är inte jag någon expert på rasbiologi, men är inte dom vita rumänskorna hyfsat ariska?
Alla rumänskor är inte "vita". Det är även möjligt att ogilla nationaliteter utan att ta till rasbiologi.
Citera
2017-05-14, 12:17
Avslutad
Citat:

Alla rumänskor är inte "vita". Det är även möjligt att ogilla nationaliteter utan att ta till rasbiologi.
Nej alla rumänskor är inte vita men dom vita rumänskorna är väl ändå vita. Finns en del ruggigt snygga rumänskor som ser väldigt nordeuropeiska ut. Jaja, detta är väl lite ot.
Citera
2017-05-14, 13:46
Medlem
BlueStars avatar
Citat:

Du verkar ha missat meningen "Men, jag skulle uppskatta fler sorters damer bland dem som jobbar där (nordeuropeiska, asiatiska, latinamerikanska tjejer m.fl.) för variationens skull." i mitt inlägg, och då så inte är fallet på Globe m.fl. klubbar i Schweiz ser jag ingen anledning att enbart åka dit som sexturist, trots att det säkert är högre servicenivå där än i Tyskland och Österrike.
Citera
2017-05-14, 16:04
Avslutad
Hur stor är risken att få könssjukdomar på fkk ställen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in