2017-05-13, 16:28
Medlem
Trump has discussed Fox News host Kimberly Guilfoyle as a possible press secretary, according to the Times, which noted that the president has also spent several hours with Spicer this week praising his TV "ratings" during briefings.

Väldigt konstigt att han inte lyckas skaka av sig reality tv jobbet än, är kanske väldigt svårt efter så många år i den delen av jobben han haft.
2017-05-13, 16:34
Medlem
E.Merckxs avatar
GOP kontrollerar nu den lagstiftande församlingen i 33 stater, en stat till så kan man börja utnyttja Article V Convention. Börja föreslå tillägg i The United States Constitution.

Tack, Obama för att du var en av dom mest värdelösa Presidenterna i USA:s historia.
2017-05-13, 16:34
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Trump has discussed Fox News host Kimberly Guilfoyle as a possible press secretary, according to the Times, which noted that the president has also spent several hours with Spicer this week praising his TV "ratings" during briefings.

Väldigt konstigt att han inte lyckas skaka av sig reality tv jobbet än, är kanske väldigt svårt efter så många år i den delen av jobben han haft.

Kan du i alla fall länka till citaten du postar 40 gånger om dagen tillsammans med dina "fyndiga" kommentarer på dessa?
2017-05-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Kan du i alla fall länka till citaten du postar 40 gånger om dagen tillsammans med dina "fyndiga" kommentarer på dessa?

http://thehill.com/homenews/administration/333245-trump-may-dump-spicer-considering-fox-news-host-as-replacement

Att de ska se snygga ut, få bra ratings.

En bra sak kan ju vara att göra ett bra jobb som Amerikanerna betalar för.
2017-05-13, 16:39
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Nej.

Nu vet vi inte om Trump har gjort något. Men FBI kan faktiskt bilda opionion emot Trump, vilket Trump inte gillar.

Nej vi vet inte om Trump gjort något, därför gör den federala polisen sitt jobb i att utreda misstankar. Vad är det som är så svårt att förstå?
2017-05-13, 16:47
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Läs om mitt inlägg, när du förstått uttala dig därefter - din Kalle Anka nivå på läsförståelse är under all kritik, bättring tack ! För övrigt, ha en bra dag

Du säger bokstavligen att folkets intresse ligger med Trump, Trump verkar mer kämpa för elitens vägnar.
2017-05-13, 16:50
Medlem
Nu berättar tidigare kolleger att Trump, som affärsman, hade en vana att spela in samtal i smyg. De berättar också att det var vanligt att nya chefer i bolagen blev dragna åt sidan av medarbetare som varnade att Donald Trump brukade spela in samtal i smyg, enligt Washington Post.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/tidigare-anstallda-trump-spelade-in-samtal-i-smyg/

Många affärsman som gör så för att inte bli stämda av andra.
2017-05-13, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Du säger bokstavligen att folkets intresse ligger med Trump, Trump verkar mer kämpa för elitens vägnar.

Ok, du menar så.... vi har olika uppfattningar om vilka som är eliten och the deep state i USA, hmm hur tror du D.C och valkretsar med elituniversitet som säten röstade? på Trump? visa mig gärna det, då erkänner jag att du har rätt och jag har fel!
2017-05-13, 16:52
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Nu berättar tidigare kolleger att Trump, som affärsman, hade en vana att spela in samtal i smyg. De berättar också att det var vanligt att nya chefer i bolagen blev dragna åt sidan av medarbetare som varnade att Donald Trump brukade spela in samtal i smyg, enligt Washington Post.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/tidigare-anstallda-trump-spelade-in-samtal-i-smyg/

Många affärsman som gör så för att inte bli stämda av andra.

Problemet är bara det att de inte är hållbara i en rad olika domstolar runt om i USA, det framställer inte heller Trump som en hederlig typ heller, speciellt inte om det som kommer fram är exakt det Comey har sagt men att Trump har gjort en sjujävla feltolkning.
2017-05-13, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Däremot fann han inget som var grovt nog för att åtala Clinton.

Fel, vad han sa var att han inte fann att det var medvetet illvilligt, "no criminal intent", vilket inte borde spela någon som helst roll.

"jag visste inte att man inte får våldta"
"jaha, men då får du självklart gå fri!"
2017-05-13, 16:54
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Ok, du menar så.... vi har olika uppfattningar om vilka som är eliten och the deep state i USA, hmm hur tror du D.C och valkretsar med elituniversitet som säten röstade? på Trump? visa mig gärna det, då erkänner jag att du har rätt och jag har fel!

Eliten är de de stora företagen och de allra rikaste i USA, att du försöker att spela bort att Trump aktivt försöker att gynna de rikaste genom att vilja sänka deras skatter och ge dem sjukvården som annars kapas för de som inte är fullt lika rika osv är något jag inte förstår.

Kan du vänligen förklara för mig varför de rika är folket och inte resterande medborgare i nationen?
2017-05-13, 16:56
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Nej vi vet inte om Trump gjort något, därför gör den federala polisen sitt jobb i att utreda misstankar. Vad är det som är så svårt att förstå?

Med tanke på att FBI inte utredde Clinton, flera gånger, så litar jag inte på FBI.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in