2017-05-13, 00:08
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Comey gjorde det misstaget ingen FBI någonsin ska göra och det är att bli påverkad av politik.

Att han inte åtala Clinton efter att gett anledningar till brott.

När han sen försökte att rätta till saken genom att hjälpa republikanerna så gick det bara ner för honom.
Nä det är ju DOJ som åtalar! hur ska ni ha det?
2017-05-13, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet

FBI ger DOJ rekommendation om åtal.

LOL Loretta Lynch var inte i Clinton lägret.

Comey hade allt i sin hand men fegade ut för det politiska trycket.
2017-05-13, 00:40
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
FBI ger DOJ rekommendation om åtal.

LOL Loretta Lynch var inte i Clinton lägret.

Comey hade allt i sin hand men fegade ut för det politiska trycket.
Var kommer Loretta Lynch ifrån? och Clinton... snälla 2017 är vi i nu.
2017-05-13, 03:00
Medlem
Citat:
Var kommer Loretta Lynch ifrån? och Clinton... snälla 2017 är vi i nu.

Menar du att deras brott redan skulle vara preskriberade?
2017-05-13, 03:55
Medlem
Citat:

Hahaha vad är det för galningar rep. Har egentligen? Utöver den största inspiratören till satir någonsin?
2017-05-13, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Kan du länka till trovärdig källa?

NyTimes, CNN och så vidare går bra.
Random twitter account - nej tack!

Jag antar att du är fullt kapabel att läsa eftersom hela kedjan finns länkad som du själv kan följa och verifiera?

Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Nej, din lilla lögnare.

Det vara bara en (som CNN berättade om).

Allt annan är ditt påhitt.

Tja, vi får väl se helt enkelt. Detta rapporterades långt innan det kom ut, och det har rapporterats av flera oberoende källor och hintats om i senatsförhör.

Men om du inte tror att Trump har kopplingar till Ryssland så kan du ju lyssna på någon du litar på
2017-05-13, 06:16
Medlem
Intressant tweet

Prevezon Holdings, undrar vart det namnet har figurerat tidigare. "Luxury apartments in Manhattan", låter också bekant.
2017-05-13, 11:03
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Något är skumt här!

Nu väljer Trump att vilja vara för fred mellan Ryssland och USA. Det är bra. Trump sparkade Comey och det är också bra.

Men det känns som hela FBI vill sparka Trump nu. Vad säger Department of Justice(DOJ)?

Jag tycker det är äckligt att media världen över inte berättar hur Demokraterna ville sparka Comey. Nu vill Demokraterna att Comey ska vara kvar.

Det finns en risk att Trump blir åtalad. Inte för han har gjort något, utan för han inte har lyckats att #DrainTheSwamp
Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2017-05-13 kl. 11:08.
2017-05-13, 14:39
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag tycker det är äckligt att media världen över inte berättar hur Demokraterna ville sparka Comey. Nu vill Demokraterna att Comey ska vara kvar.
Nu är jag rädd att du blir alldeles upprörd och hetsar upp dig över saker som aldrig har existerat utanför din egna fantasi!

Comey är en skam för FBI och borde fått kicken för längesedan.
Saken är den att eftersom han såg till att fixa till en republikansk seger i presidentvalet genom att mot alla FBIs egna gällande regler helt utan belägg svartmåla en av presidentkandidaterna, fem sex dagar innan valet, så har han hyllats som en helylle-amerikansk hjälte av precis allt och alla på högerkanten!

Det är republikanerna och deras apologeter (se: sekten här i tråden... ) som har tyckt att Comey är det bästa som hänt sedan skivat bröd... Ända fram tills det att Donald blev sur över vad han fick se på FOX "News", och i vanlig ordning tog ett alldeles för impulsivt och ogenomtänkt beslut.

Vilket lett till den totala förtroendekris vi nu ser utspela sig i direktsändning framför våra ögon.
Jag menar, det är inte ofta du ser direkta jämförelser mellan repulikaner och Watergate på presidentens egna favoritkanal, va?
https://www.youtube.com/watch?v=WwTU9Y_pVX0
2017-05-13, 14:52
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Nu är jag rädd att du blir alldeles upprörd och hetsar upp dig över saker som aldrig har existerat utanför din egna fantasi!

Comey är en skam för FBI och borde fått kicken för längesedan.
Saken är den att eftersom han såg till att fixa till en republikansk seger i presidentvalet genom att mot alla FBIs egna gällande regler helt utan belägg svartmåla en av presidentkandidaterna, fem sex dagar innan valet, så har han hyllats som en helylle-amerikansk hjälte av precis allt och alla på högerkanten!

Det är republikanerna och deras apologeter (se: sekten här i tråden... ) som har tyckt att Comey är det bästa som hänt sedan skivat bröd... Ända fram tills det att Donald blev sur över vad han fick se på FOX "News", och i vanlig ordning tog ett alldeles för impulsivt och ogenomtänkt beslut.

Vilket lett till den totala förtroendekris vi nu ser utspela sig i direktsändning framför våra ögon.
Jag menar, det är inte ofta du ser direkta jämförelser mellan repulikaner och Watergate på presidentens egna favoritkanal, va?
https://www.youtube.com/watch?v=WwTU9Y_pVX0

Fast detta är bara vanligt dåligt förlorarsnack från Demokraterna
"Buhu! Comey's fel att vi inte fick vinna!"

Comey följde bara order från Demokraterna och nu när Comey släppte Clinfon fri...som vanligt....så insåg folket att hon var korrupt och Trump talade sanning om Clinton.

Men det är ingen som säger att Comey var den som fick bägaren att rinna över. Endast förlorare säger så.
2017-05-13, 15:05
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Comey följde bara order från Demokraterna och nu när Comey släppte Clinfon fri...
Jag vet att ni inte jobbar så mycket med verkligheten, men kan man få någon sorts källa på denna vidskepelse?
2017-05-13, 15:14
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Jag vet att ni inte jobbar så mycket med verkligheten, men kan man få någon sorts källa på denna vidskepelse?

Källan är hela YouTube och Twitter om Clinton och hennes korrupta beteende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in