Citat:
Ursprungligen postat av
JagVillBliSomFar
Det några andra i Arvika som sitter med sanningen hade jag varit pojkarnas pappa så skulle jag inte hållt käft i 18- -20år
Han började det hela. Sen polisen i klippet han är en pajas han verkar sova i polisjackan
han har på sig den under hela förundersökningen?
Nu är det som det är och ge killarna en slant Polismannen ville nog väl och jag hade nog gjort det samma 1998 ungen vägrade lyssna ADHD
och sitta still.
Det är så lätt att sitta och dömma i efterskott det är därför jag är noga med att jag var 34år då och hade småbarn.
Det här känns som invandringen det är inte värt att lägga å mycket energi på dom är bra när dom behövs??
I det här fallet så har polisen gjort fel.
I min värld så vore det en mardröm om detta skulle kosta oss 30 miljoner i olika arvoden jag kan sitta här i dag och säga ge dom 250 000 var så skiter vi i det här?
Detta är ett mord vi inte löser utan att dom gör som i övriga smarta världen DNA testa hela området från den tiden.
Om nu dom här pojkarna har förstört sitt liv så kan ingen lasta elller befria dom från dom det som skedde 1998.
En del sitter och säger vänta på del 3 som om detta vore ett pågående skådespel?
Det som polisen gjorde var fel det för dom pengarna ska dom har betalt för hade allt varit rätt så hade det inte läckt.
Man kan låta medierna tjäna sina stålar på storyn men jag anser att det vore bättre om man DNA testade folk som bodde i bydgen i området vid den tiden för alla pengar som det kostar att faställa deras oskuld i domstol.
I dag så kan man se släktskap jävligt bra och detta vet alla och det kan t.om få fram den skyldige i förskott.
Dom som hoppas på att del 3 avslöjar faktiska bevis har inte fattat nåt. Jag gissar på att Polisen har främmande Dna och det har vi "grejen"